Aliens: Fireteam Elite

Aliens: Fireteam Elite

نبرد با بیگانگان
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Aliens: Fireteam Elite یک بازی تیراندازی سوم شخص محصول ۲۰۲۱ است که توسط استودیوی Cold Iron با همکاری بازی‌های قرن بیستم دیزنی (با نام استودیو قرن بیستم) توسعه یافته است. این یک دنباله مستقل برای سه گانه اصلی Aliens است. بر خلاف Alien: Isolation، Fireteam Elite بیشتر با Aliens: Colonial Marine مطابقت دارد و بر روی اکشن تمرکز دارد تا بقا-وحشت.

 

گرچه داستان بازی بر اساس فیلم دوم ساخته شده است، اما داستان بازی دنباله ای بر سه گانه Alien است که 23 سال پس از فیلم های این عنوان اتفاق می افتد. بازیکن نقش یک تفنگدار دریایی استعماری را در سفینه UAS Endeavor، یک سفینه فضایی که وظیفه پاسخگویی به یک تماس پریشانی از مستعمرات بیرونی را بر عهده دارد. بازی دارای هفت کلاس شخصیت است: Gunner، Demolisher، Technician، Doc، Phalanx، Lancer و Recon. این بازی شامل کمپین های چهار طبقه با سه ماموریت است و بازیکن توسط دو متحد همراهی می شود که می توانند توسط بازیکن دیگری یا توسط یک هوش مصنوعی کنترل شوند. پنج سطح دشواری و بیست نوع دشمن وجود دارد و سفارشی سازی سلاح و پیشرفت شخصیت در بازی اعمال شده است.

 

در سال 2202، USS Endeavor با حالتی مضطرب یک تماس از ایستگاه پالایشگاه کاتانگا که قبلاً تخریب شده بود دریافت کرد و در مدار سیاره LV-895 قرار گرفت و برای بررسی حرکت کرد و یک تیم آتش نشانی از تفنگداران دریایی را به ایستگاه فرستاد. آنها متوجه می شوند که ایستگاه توسط زنومورف ها تسخیر شده است. آنها موفق می شوند تنها بازمانده ایستگاه، دانشمند Weyland-Yutani دکتر تیموتی هونیکر را نجات دهند. Hoenikker فاش می‌کند که Weyland-Yutani تخم‌های زنومورف و همچنین یک ماده جهش دهنده به نام "Pathogen" را در LV-895 کشف کرده است و قبل از اینکه Xenomorphs مهار شود، مخفیانه زنومورف‌ها را پرورش داده و با پاتوژن آزمایش کرده است.

 

تفنگداران دریایی که مصمم به یافتن پاسخ هستند، به سطح LV-895 می روند، جایی که ویرانه های مهندس بیگانه را کشف می کنند که توسط Weyland-Yutani در حال مطالعه بود...

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD Phenom II X4 945 Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 3 3200G
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon RX 460 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1050 (4GB) / AMD Radeon R9 285 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 30 GB

Aliens: Fireteam Elite

24/08/2021
Cold Iron Studios
+18
حجم دانلود: 10.7 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄