Kane & Lynch 2: Dog Days

Kane & Lynch 2: Dog Days

انتخاب یک زندگی بدون آسایش
۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

این بازی در ادامه Kane & Lynch: Deadman با سبک تیرانداز سوم شخص (TPS) به بازار آمد. بازی از جایی آغاز می‌شود که ظاهرا مشکلات سابق تمام شده است و Lynch زندگی جدیدی را در شانگهای شروع کرده‌است، به Lynch از طریق فردی گفته می‌شود که می‌توانند با قاچاق اسلحه به افریقا پول خوبی بدست آورند، او با Kane برای انجام این کار تماس گرفته و داستان‌ها و مشکلات آن‌ها در این راه آغاز می‌شود. در این بازی بر خلاف بازی قبل در حالت‌تک نفره بیشتر کنترل Lynch در اختیار بازیکن است و Kane او را همراهی می‌کند، البته در مرحله آخر تنها می‌توان Kane را کنترل کرد. نحوه طراحی بازی با توجه به سبک آن به صورتی است که بازیکن از افراد کشته شده اسلحه‌ها را بر می‌دارد و همزمان می‌تواند دو اسلحه حمل کند؛ برخلاف بازی قبلی در این بازی نمی‌توان با تصویر در تصویر دو نفر را در حالت Campaign کنترل کرد. شاید اولین چیزی که در شروع بازی با حرکت کاراکتر به چشم بیاید نوع حرکت دوربین است که با حرکت Lynch در زوایای عجیبی تغییر می‌کند، اما در مرور زمان بازیکن به آن عادت میکند. در حالت‌های تیراندازی، هوش مصنوعی (AI) دشمنان به صورت مناسبی طراحی شده است. این بازی از نظر داستان‌پردازی و پیش‌روی مناسب ساخته شده است. جذابیت این بازی برای طرفداران آن در حدی است که بازی را تا انتها پیش روی کنند.

 

در این بازی بخوبی صحنه های خشن و کثیف بطرز خوبی به تصویر کشیده شده است که باعث شده بخوبی زندگی تاریک و کثیف خلافکاران را به بازیکن منتقل کند. این روایت دقیقا خلاف تصویر ذهنی ایست که برخی گیمرها از زندگی خلافکاران دارند.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 1.90GHz | AMD Athlon XP 1500+ Intel Pentium 4 3.46GHz | AMD Athlon XP 3100+
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7800 GT (512MB) / AMD Radeon X1800 GTO (512MB) NVIDIA GeForce 7800 GTX (512MB) / AMD Radeon R5 235X (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 7 GB

Kane & Lynch 2: Dog Days

17/08/2010
IO Interactive
Square Enix
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

alirexaa نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ گزارش

وقت بخیر کی از ارشیو در میاد

پاسخ اپراتور (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سلام به زودی قرار میگیره.
ارسال پاسخ