Moons of Madness

Moons of Madness

تـرس در حـد جـنـون
۱۰ | ۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Moons of Madness توسط IGN به‌عنوان یکی از ترسناک‌ترین بازی‌هایی که تاکنون دیده‌اند ثبت شده است. بنابراین این بازی ترسناک کیهانی مطمئنا انتخاب خوبی برای طرفداران این ژانر و اثری ایده‌آل برای تجربه کردن در شب به نظر می‌رسد. شما به‌عنوان  Shane Newehart مهندس ارشد یک پایگاه تحقیقاتی که ۱۴۰ میلیون مایل با نزدیکترین ایستگاه پلیس فاصله دارد، این بازی را شروع می‌کنید. بعد از بیدار شدن از یک رویای عجیب همه چیز اشتباه پیش می‌رود و شما به حال خود رها می‌شوید. باتوجه به ماهیت ترسناک این بازی می‌توانیم توقع پرش های ناگهانی و لحظه‌های پرتنشی را در طول بازی داشته باشیم.

 

ترکیب علم مبتنی بر تجزیه و تحلیل دقیق تحقیقات ناسا و Space X با وحشت Lovecraftian، یک ویژگی ابتکاری به نام Zones Outs که جنون Lovecraftian را شبیه‌سازی می‌کند و در آن بازیکنان در معرض توهم‌ها و چشم‌اندازهایی در طول بازی قرار می‌گیرند. بازیکنان باید درک کنند که این چشم اندازها چه چیزی را بیان می‌کنند برای مثال بعضی از آن‌ها تاریخچه‌ی شخصیت بازی را نشان می‌دهند و همچنین جنبه‌های از بیماری‌های روانی را ازطریق حالت‌های مختلف بازی بدون اشاره‌ی مستقیم به آن به نمایش می‌گذارند.

 

این بازی درسال 2063 اتفاق می افتد و گروهی از فضانوردان در یک پایگاه مخفی مریخ در جستجوی حیات فرازمینی ها هستند. شرکت اصلی آنها، اوروچی، این پایگاه را به دلایل دیگری بسیار فراتر از درجه دستمزد قهرمان داستان، شین نیوهارت، ایجاد کرده است. کار او به عنوان یک مهندس صرفاً این است که این پایگاه را به صورت فعال نگه دارد، اما همه چیز به طور ناگهانی شروع به خراب شدن می کند، زیرا جنون و دیوانگی به وجود می آید. پس از آشکار شدن حقیقت، این بر عهده شین است که خرابی‌ها را اصلاح کند و اوضاع را درست کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-760 @ 2.80GHz / AMD Athlon X4 740 Quad Core Intel Core i7-2600K @ 3.40GHz | AMD Ryzen 5 1500X
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / AMD Radeon R7 260X (1GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 580 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 15 GB

Moons of Madness

19/10/2019
Rock Pocket Games
Funcom
+18
حجم دانلود: 4.92 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄