Serious Sam: Siberian Mayhem

Serious Sam: Siberian Mayhem

سرمارو احساس نمی کنم، چون حسابی سرم گرمه
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Serious Sam: Siberian Mayhem عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص است که در سال 2022 منتشر شده. این بازی که در واقع مجموعه‌ای از 5 مرحله اضافه در راستای داستان بازی Serious Sam 4 است توسط یک گروه ماد ساز کوچک روسی طراحی شده و توسط ناشر اصلی مجموعه بازی Serious Sam برای کنسول های Xbox Series X|S، PS5 و رایانه های شخصی منتشر شده است. این بازی فاقد بخش آنلاین است و در حالت داستان به صورت تک نفره و CO-Op قابل انجام خواهد بود.

 

Siberian Mayhem در واقع یک خط داستانی جدا شده از مرحله سیبری بازی Serious Sam 4 است. زمانی که سم در مسیر مبارزه با دشمنان خود به سمت سیبری در حرکت است در منطقه تونگاسکای سیبری از گروه خود جدا میشود. او در راه با "اولگای تک چشم" آشنا میشود که همه فکر میکردند در جنگ کشته شده اما مشخص میشود او خود را به مردن زده بوده که در خفا بتواند به دشمنان فرازمینی بشر ضربه بزند. این دو با هم همراه میشوند تا راهی برای شکست دادن ژنرال برند پیدا کنند.

 

ساختار مراحل بازی مطابق بازی اصلی، نسبتا باز است و مبارزات جذاب و نفسگیری را به تصویر میکشد. طراحی مراحل خصوصا در نیمه ابتدایی بازی واقعا خیره کننده است و تا حدودی شاید بتوان آن را بهتر از بازی اصلی هم معرفی کرد. تجربه این بازی برای طرفداران شوترهای اول شخص مثل Doom بسیار لذت بخش خواهد بود. از جمله تغییرات مهم این بازی اضافه شدن سلاح های جدید به بازی است. هرچند روند گیم پلی و حس و حال تیراندازی دیوانه وار هنوز هم به قدرت خود پابرجاست و در سیر آن اصلا متوجه نمیشوید که بازی را عده‌ای دیگر ساخته اند.

 

تجربه‌ی انجام این بازی به صورت Co-op هم به نوبه خود بسیار لذت بخش است. بازی در این حالت کمی چالش برانگیزتر میشود و در واقع با تمام توان خود از در و دیوار سیل هیولاها و دشمنان مختلف را به سمت شما سرازیر میکند و دائما باید با همبازی خود هماهنگ باشید تا از مهلکه نجات پیدا کنید. در روند ماموریت های بازی، مثل عنوان اصلی تعدادی مرحله فرعی نیز گنجانده شده که کمی تم ترسناک دارند. برخی از سلاح های بسیار قدرتمند و جدید بازی در نتیجه انجام این ماموریت ها به دست خواهند آمد.


Siberian Mayhem به عنوان یک بسته الحاقی با مراحل اضافه و سلاح های جدید، میتواند تجربه لذت بخش بازی Serious Sam 4 را کمی طولانی‌تر کند. هرچه از طراحی مراحل بازی و خلاقیتی که در ساخت آنها به کار رفته بگوییم کم است؛ سلاح های جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند نیز کاملا با ساختار تخیلی و فانتزی این مجموعه بازی که همه آن با آن آشنا هستیم هماهنگی دارد. انجام این بازی برای دنبال کنندگان ماجراهای Sam تجربه‌ای درخور و لذت بخش خواهد بود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD GX-412HC Intel Core i7-6900K @ 3.20GHz | AMD Ryzen 7 PRO 4750U
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک GeForce GTX 780 (3GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (3GB) NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB) / AMD Radeon Vega64 (8GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 25 GB

Serious Sam: Siberian Mayhem

22/01/2022
Croteam
Devolver Digital
+18
حجم دانلود: 19.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄