Trine 3: The Artifacts of Power

Trine 3: The Artifacts of Power

جادوگری که قلبی در سینه ندارد
۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Trine 3: The Artifacts of Power  یک بازی ویدئویی پازل-ماجراجویی در سال ۲۰۱۵ است که توسط Frozenbyte توسعه یافته و در ۲۰ اوت ۲۰۱۵ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. نسخه پلی استیشن 4 در 22 دسامبر 2015 منتشر شد. این دنباله Trine 2 است و بازگشت سه قهرمان سریال و لوکیشن فانتزی قرون وسطایی را نشان می دهد. این بازی اولین بازی از این سری است که دارای گیم پلی کاملا سه بعدی است. 

 

همانند عناوین گذشته، Trine 3: The Artifacts of Power یک بازی پلتفرم اکشن-ماجراجویی با عناصر پازل است که بازیکنان را ملزم به استفاده از مهارت‌های سه شخصیت مختلف می‌کند: پونتیوس، آمادئوس و زویا. توانایی ها در بین شخصیت ها متفاوت بود. پونتیوس شوالیه ای است که برای دفاع از خود در برابر دشمنان مجهز به شمشیر و سپر است. زویا یک دزد است که مجهز به تیر و قلاب می باشد، در حالی که آمادئوس جادوگری است که توانایی دستکاری و معلق کردن اشیاء را دارد. بازیکنان می توانند آزادانه بین این سه شخصیت سوئیچ کنند. Trine 3 اولین بازی از این سری است که دارای گیم پلی 3 بعدی ست، در حالی که تمرکز اصلی بازی روی حالت گیم پلی 2 بعدی مانند قسمت های قبل است. 

 

در Trine 2، هاله ی انرژی Trine آمادئوس، پونتیوس و زویا را از سراسر قلمرو برای یک ماموریت احضار می کند، آنها این بار برای دفاع از آکادمی Astral فرا خوانده می شوند. در حالی که Trine قدرت جاودانگی را به سه نفر می دهد، آنها از این گونه محدود شدن خسته شده اند و تصمیم می گیرند در ازای آزادی خود، قدرت را به Trine برگردانند. با این حال، نقشه آنها شکست می خورد و Trine در هم می شکند و روح شیطانی به نام Sarek آزاد می شود که با عجله به آکادمی می رود.

 

این سه نفر وارد آکادمی می شوند و متوجه می شوند که Sarek که یک جادوگر قدرتمند می باشد، قلب خود را دور از دسترس در مکان نا معلومی مخفی کرده و همین امر باعث شکست ناپذیر شدن او شده است. از آنجایی که هیچ کس نمی توانست قلب او را پیدا کند، تنها راه متوقف کردن او پیدا کردن قلب او و نابود کردن آن است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-3217U @ 1.80GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD Athlon II X4 631 Quad-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 260 (1GB) / AMD Radeon HD 7660D + 7540D Dual (1GB) NVIDIA GeForce GTX 560 (2GB) / AMD Radeon HD 6850 (2GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 10
ذخیره‌سازی 6 GB

Trine 3: The Artifacts of Power

20/08/2015
Frozenbyte
Frozenbyte
+15
حجم دانلود: 3.73 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄