Trine 4: The Nightmare Prince

Trine 4: The Nightmare Prince

شاهزاده ی تاریکی
۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Trine 4: The Nightmare Prince در سال ۲۰۱۹ توسط Frozenbyte توسعه یافته و توسط Modus Games برای Microsoft Windows، Nintendo Switch، PlayStation 4 و Xbox One در اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شده و در مارس ۲۰۲۱ برای Stadia منتشر شده است. این چهارمین قسمت از سری Trine است و بازگشت سه قهرمان این بازی را در لوکیشن فانتزی قرون وسطایی نشان می دهد.

 

Trine 4 گیم پلی قسمت های قبلی را بهبود می بخشد. این یک پلتفرمر دو بعدی با تمرکز بر پازل های فیزیک است. توانایی‌های موجود برای حل پازل‌ها شامل ساختن جعبه‌ها، اتصال طناب به اشیا و کنترلهای ذهنی است. شخصیت بازیکن در بازی، از نظر داستانی، سه شخصیت محور است به طوری که بسته به نیاز هر مرحله می توان بین این سه شخصیت سوئیچ کرد. این سه شخصیت: "آمادئوس" جادوگر، "زویا" دزد و "پونتیوس" شوالیه هستند. آمادئوس می‌تواند اجسام، کره‌ها و تخته‌ها را با نیروی ذهن حرکت دهد. زویا می‌تواند طناب‌هایی را به اجسام بچسباند تا از آن‌ها تاب بخورد یا پل‌های طنابی ایجاد کند. از این روی او به یک کمان مسلح است. پونتیوس سپری دارد که با آن می‌تواند گلاید کند و اجسام خاصی که به سویش پرتاب می شود را به سمت اهداف دیگر بلوکه یا منحرف کند. پونتیوس به یک شمشیر نیز مسلح است.

 

پس از هر چند پازل فیزیک، بازیکن باید با یک هیولا یا گروهی از هیولاها مبارزه کند که در اصطلاح این مبارزات همان Boss-Fight ها هستند که باعث می شوند بازی از حالت یکنواخت و تکراری خارج شود.عنوان قبلی این بازی، یعنی Trine 3 تا حدی یک پلتفرم سه بعدی بود زیرا بازیکن می توانست در سراسر محور Z هم حرکت کند، اگرچه این بعد محدود بود و چشم انداز دوربین ثابت باقی می ماند. Trine 4 به حرکت کاملاً 2 بعدی دو بازی اول Trine باز می گردد.

 

در فاصله ای از بازی های قبلی، Trine 4 پیشرفت شخصیت را اضافه می کند. در حالی که برخی از توانایی‌های اصلی (مانند " fairy rope" شخصیت زویا) در قسمت مشخصی از بازی در اختیار شما قرار می گیرد. توانایی‌های در بازی وجود دارد که بازیکن می‌تواند به صورت اختیاری با استفاده از توکن‌های جمع‌آوری‌شده در طول بازی آنها را خریداری کند. این توانایی ها به بازیکن گزینه های جدیدی برای حل پازل یا راه های جدیدی برای مبارزه با هیولاها می دهد. اگر بازیکن بخواهد، می‌تواند سطوح قبلی را با توانایی‌هایی که قبلا قفل بوده، دوباره بازی کند تا پازل‌های قبلی را به روش‌های جدید حل کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD Athlon II X4 631 Quad-Core Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 5600/5700 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 960 (2GB) / AMD Radeon R9 280 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 16 GB

Trine 4: The Nightmare Prince

08/10/2019
Frozenbyte
Frozenbyte
+15
حجم دانلود: 10.6 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄