Deus Ex: Mankind Divided

Deus Ex: Mankind Divided

من باید قانون را بدون پیش داوری اعمال کنم
۱۰ | ۹.۲
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Deus Ex: Mankind Divided یک بازی ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط Eidos Montréal توسعه یافته و توسط Square Enix Europe در آگوست 2016 برای پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شده است. نسخه‌های سیستم‌های لینوکس و macOS به ترتیب در سال‌های 2016 و 2017 منتشر شدند. این چهارمین بازی از سری Deus Ex و دنباله ای بر بازی Deus Ex: Human Revolution در سال 2011 است. گیم پلی - ترکیبی از عناصر تیراندازی اول شخص، مخفی کاری و نقش آفرینی - دارای کاوش و نبرد در محیط های متصل به مرکز اصلی پراگ و ماموریت هایی است که تجربه و امکان شخصی سازی توانایی های شخصیت اصلی را با کیت های پراکسیس فراهم می کند. مکالمات بین شخصیت‌ها پاسخ‌های متنوعی دارد، با گزینه‌هایی در مکالمات و در نقاط حیاتی داستان که بر نحوه اجرای رویدادها تأثیر می‌گذارند. 

 

دو سال پس از انقلاب انسانی در سال 2029، جهان بین انسان‌های معمولی و انسان‌هایی که دارای اندام‌های مصنوعی پیشرفته و بحث ‌برانگیز هستند، تقسیم شده است. پس از یک رویداد خشونت‌آمیز که به عنوان حادثه آگوست شناخته می‌شود، افراد رباتیک از هم جدا شده‌اند. این باعث بحث داغ و عصر "آپارتاید مکانیکی" می شود. قهرمان اصلی، آدام جنسن، که پس از انقلاب انسانی به قابلیت های جدید و پیشرفته مجهز شده است، یک مامور دوگانه برای گروه هکری Juggernaut Collective است تا ایلومیناتی را افشا کند، که رویدادها را در پشت صحنه سازماندهی می‌کند. این داستان به بررسی مضامین فراانسانی و تبعیض می پردازد.

 

تولید Mankind Divided پس از تکمیل گسترش انقلاب انسانی The Missing Link آغاز شد. Eidos Montréal می‌خواست گیم‌پلی و روایت خود را بهبود بخشد و به انتقادات طرفداران و منتقدان Human Revolution بپردازد. گیم پلی و موتور گرافیکی از ابتدا برای سخت افزار نسل بعدی بازسازی شدند. تمرکز بیشتر روی رئالیسم و مضامین تیره ‌ترداستان منجر به ایجاد طیف رنگی کمتری نسبت به بازی قبلی شد. مایکل مک کان، آهنگسازعنوان انقلاب انسانی، به همراه ساشا دیکیسیان و اد هریسون تازه وارد، برای نوشتن موسیقی این عنوان گرد هم آمدند.

 

Deus Ex: Mankind Divided یک بازی اکشن نقش آفرینی با مکانیک های تیراندازی اول شخص و مخفی کاری است. بازیکنان در نقش آدام جنسن، مردی که مجهز به ایمپلنت‌های مکانیکی سایبرنتیک به نام تقویت‌کننده‌ها است، می‌شوند. محیط های بازی، از هاب های جهان باز گرفته تا محیط های دارای امکانات بیشتر، به صورت اول شخص بررسی می شوند. اقداماتی مانند پنهان شدن در پشت موانع، مکالمه با شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) و برخی انیمیشن‌های حمله به نمای سوم شخص تغییر می‌کنند. در این محیط‌ها، بازیکنان می‌توانند NPC‌هایی را بیابند که کوئست داستان اصلی و ماموریت‌های جانبی اختیاری را پیش می‌برند. تکمیل ماموریت ها و سایر اقدامات مانند یافتن مناطق پنهان به آدام با (EXP) پاداش می دهد. EXP امتیازهای Praxis را باز می کند تا توانایی های خود را ارتقا دهد. همچنین فروشندگان بازار سیاه که تجهیزات، مواد و سلاح‌ها را در ازای واحد پولی رایج در بازی، تامین می‌کنند، در دسترس هستند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2100 @ 3.10GHz | AMD Athlon II X3 450 Intel Core i7-3770K @ 3.50GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 480 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 45 GB

Deus Ex: Mankind Divided

23/08/2016
Eidos-Montréal
Square Enix
+18
حجم دانلود: 22.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄