Homefront: The Revolution

Homefront: The Revolution

پایه ریزی یک انقلاب
۱۰ | ۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Homefront: The Revolution یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط استودیو Dambuster توسعه یافته است. این بازی توسط Deep Silver برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در ماه می 2016 منتشر شد. این بازی دنباله ی عنوان Homefront است.Homefront: The Revolution  در سال 2029 در یک جدول زمانی متناوب اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی داستان Ethan Brady به جنبش مقاومت علیه ارتش اشغالگر کره شمالی در شهر فیلادلفیا می‌پیوندد.Homefront: The Revolution  پس از انتشار نقدهای متفاوتی دریافت کرد و منتقدان عمدتاً جهان باز و سیستم سفارشی‌سازی سلاح ها در این بازی را ستایش کردند. 

 

Homefront: The Revolution  یک بازی تیراندازی اول شخص است که در یک محیط جهان باز با مناطق زیادی برای کاوش اتفاق می‌افتد. بازیکن می تواند به دنبال منابع برای اصلاح سلاح ها و تجهیزات بگردد. تسلیحات ارتش کره (KPA) همگی دارای اثر انگشت هستند و به همین دلیل برتری قابل توجهی نسبت به مقاومت دارند. ماموریت های جانبی وجود دارد که در آن بازیکن برای انجام کارهایی مانند ترور یک ژنرال عالی رتبه KPA یا سرقت یک هواپیمای بدون سرنشین KPA به ماموریت اعضام می شود. یکی دیگر از ویژگی های جدید معرفی شده، توانایی بهبود یافته برای اصلاح سلاح ها مانند اضافه کردن یک دستگیره نگهدارنده به جلوی اسلحه یا اضافه کردن صفحه ی نشانه گیری به وسط اسلحه یا تبدیل تفنگ به یک تفنگ سبک و بالعکس است. فیلادلفیا به سه ناحیه تقسیم شده است. منطقه سبز منطقه مرفهی است که در مرکز شهر KPA در قوی ترین حالت خود قرار دارد، آنها همچنین جایی هستند که مهاجمان در آن راحت ترین حالت خود را دارند: آنها آب جاری، منبع تغذیه پایدار دارند، و استحکامات آنها مناطق سبز را یکی از امن ترین مکان های شهر می کند.

 

ناحیه دوم منطقه زرد است که محله یهودی نشینی است که اکثر جمعیت در آن زندگی می کنند. در این ناحیه اغلب گشت‌زنی‌ اتفاق می‌افتد و حرکت برای شورشیان بسیار دشوار است. خیابان های شلوغ شهر مملو از گشت ها، پهپادهای اسکنر و دوربین های همیشه تماشاگر است. برق و آب متناوب است و جمعیت بیش از حد مردم را به شهرهای چادری زاغه مانند واداشته است. منطقه سرخ منطقه حومه ای بمباران شده فیلادلفیا است که پر از خرابه و آوار است. همچنین جایی است که مقاومت در بالاترین حالت خود قرار دارد. در حالی که حضور KPA هنوز سنگین است، بازیکنان با نیروهای مقاومت، انبارهای سلاح و تله‌هایی که برای از بین بردن گشت‌های دشمن برپا شده‌اند، برخورد خواهند کرد. گلوله باران شدید و نبردهای خیابانی مکرر باعث شده است که بیشتر ساختمان ها زیر آوار باقی بمانند و گرد و غبار آجری دائماً در آن وجود دارد. این منطقه ممنوعه است، بنابراین اگر KPA کسی را در آنجا دستگیر کند، آنها به محض مشاهده شلیک و درخواست نیروی پشتیبانی می کنند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4570T @ 2.90GHz | AMD FX-6100 Six-Core Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD FX-8320E Eight-Core
حافظه 6 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 560 Ti (1GB) / AMD Radeon R7 260X (1GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 38 GB

Homefront: The Revolution

17/05/2016
Dambuster Studios
Deep Silver
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

rohamrn نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۲ گزارش

سلام لطفا ارشیتونو کامل‌تر کنید

ارسال پاسخ
amirhoseinshojaei نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ گزارش

سلام میخواستم بدونم تقریبا کی این بازیو قرار میدین؟
ممنون از پلتفرم خوبتون

پاسخ اپراتور (۲۵ مرداد ۱۴۰۲)
سلام وقت بخیر تا آخر هفته اینده قرار میگیره.
ارسال پاسخ