Rage

Rage

یـک بـیـابـان پُـر از راه زن
۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Rage یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط id Software توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است که در نوامبر 2010 برای iOS، در اکتبر 2011 برای Microsoft Windows، PlayStation 3 و Xbox 360 و در فوریه 2012 برای OS X منتشر شد. این بازی اولین بار به عنوان یک نسخه نمایشی فناوری در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل در سال 2007 نشان داده شد و در QuakeCon اعلام شدRage  از موتور بازی سازی id Tech 5 شرکت id Software استفاده می کند و آخرین بازی منتشر شده توسط این شرکت تحت نظارت بنیانگذار جان کارمک است.

 


Rage در آینده‌ای نزدیک پس از آخرالزمانی و پس از برخورد سیارک 99942 آپوفیس به زمین اتفاق می افتد. بازیکنان کنترل نیکلاس راین، سربازی را که در یک پناهگاه زیرزمینی به خواب زمستانی می‌رود، به دست می‌گیرند که یک قرن بعد در زمین بایر ظاهر می‌شود و خود را مردی تحت تعقیب سازمانی ظالم به نام The Authority می‌بیند. این بازی شبیه به فیلم Mad Max 2 و بازی های ویدیویی مانند Duke Nukem، Fallout و Borderlands است. Rage عمدتاً نقدهای مثبتی دریافت کرد و منتقدان از مکانیک های مبارزه، گیم پلی و گرافیک بازی تمجید کردند. نسخه iOS، با عنوان Rage: Mutant Bash TV، در سال 2010 منتشر شد. دنباله آن، Rage 2، در 14 می 2019 منتشر شد.  

 

این بازی در درجه اول شامل تیراندازی اول شخص و بخش های رانندگی است که بازیکن از وسیله نقلیه خود برای کشف جهان و سفر بین ماموریت ها استفاده می کند. مبارزه از دیدگاه اول شخص انجام می شود. بازیکن با انواع سلاح های گرم قابل ارتقا و همچنین یک کمان پولادی و سلاح های بومرنگ مانند به نام "wingsticks" که می تواند برای حملات مخفیانه استفاده شود، مسلح است. انواع مختلفی از مهمات برای هر سلاح موجود است تا به بازیکن اجازه دهد سبک بازی خود را بیشتر سفارشی کند. به عنوان مثال، مهمات اصلی کمان پولادی تیرهای فولادی است، اما می‌توان به تیرهای برق‌دار، تیرهای انفجاری و غیره دست پیدا کرد. دو نوع دشمن در بازی وجود دارد: دشمنانی با سلاح گرم به شما حمله ور می شوند دشمنانی که با استفاده از چوب و چماق و با دیگر سلاح های سرد به شما حمله می کنند.

 


رویدادهای خودرویی مختلفی برای شرکت بازیکن وجود دارد، از جمله مسابقات و رالی های درون بازی. برخی از این مسابقات مسلحانه هستند در حالی که برخی دیگر چنین نیستند. بازیکنان می توانند اتومبیل های خود را با آیتم های مختلف و ارتقاهایی که می توانند با انجام رویدادها به دست آورند، تقویت کنند. Rage دارای برخی از عناصر نقش آفرینی، از جمله سیستم موجودی، سیستم غارت و انواع مختلف مهمات است. بازیکنان این امکان را دارند که سلاح ها و وسایل نقلیه خود را سفارشی کنند و همچنین با استفاده از دستور العمل های جمع آوری شده، مجموعه وسیعی از آیتم ها را بسازند. وسایل نقلیه برای مسابقه و برای سفر از یک مکان به مکان دیگر با حملات گاه به گاه از وسایل نقلیه دشمن استفاده می شود. همچنین این بازی دارای تعداد زیادی ماموریت جانبی است. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo U7600 @ 1.20GHz | AMD Athlon 64 2000+ Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD A10 Micro-6700T APU
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GS (512MB) / AMD Radeon HD 4200 (512MB) NVIDIA GeForce 9800 GTX (512MB) / AMD Radeon HD 5550 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 11
ذخیره‌سازی 25 GB

Rage

04/10/2011
id Software
Bethesda Softworks
+18
حجم دانلود: 12.2 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄