Homefront

Homefront

وقایع بعد از جنگ کـره و آمریکا
۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Homefront یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط استودیو Kaos توسعه یافته و توسط THQ منتشر شده است. این بازی داستان یک جنبش مقاومت است که در آینده ای نزدیک علیه اشغال نظامی غرب ایالات متحده توسط یک کره متحد شده می جنگد. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 در سال 2011 منتشر شد. پس از ورشکستگی THQ، حقوق بازی به Crytek فروخته شد که پس از بازسازی شرکت خود، حقوق بازی را به Koch Media فروخت. Deep Silver، زیرمجموعه Koch Media، راه‌اندازی مجدد Homefront: The Revolution را منتشر کرده است. Homefront در همه پلتفرم ها با بررسی های متفاوتی روبرو شد. برخی از منتقدان اتمسفر و داستان را تحسین کردند، در حالی که برخی دیگر همان جنبه ها را همراه با مدت کوتاه کمپین تک نفره بررسی کردند. با این حال، جنبه چند نفره به طور کلی مورد استقبال قرار گرفت.

 


در سال 2027، دو سال پس از آغاز جنگ کره و آمریکا و آغاز اشغال، رابرت جاکوبز، خلبان سابق هلیکوپتر نظامی نیروی تفنگداران دریایی ایالات متحده، در آپارتمان خود در مونتروس، کلرادو از خواب بیدار شد و به آموزش مجدد دستور داد. جیکوبز می بیند که نیروهای کره شمالی کنترل شهر را به دست گرفته اند و ساکنان بالقوه ارزشمند را بازداشت کرده و مخالفان را اعدام کرده اند. با این حال، اتوبوس حامل جیکوبز توسط مبارزان مقاومت آمریکایی کانر (تام پلفری)، یک تفنگدار سابق، و ریانا (هانا کبل)، یک متخصص شکار، کمین می‌کنند که او را به Oasis، مخفیگاه مقاومتی که توسط گشت محلی ایالت بون کارلسون تأسیس شده، هدایت می‌کنند. بون، کانر و ریانا از پیشینه جاکوبز به عنوان خلبان آگاه هستند و او را برای کمک به بازیابی سوخت برای نیروهای نظامی پراکنده ایالات متحده استخدام می کنند. بون عملیات را با خودش، جاکوبز، کانر، ریانا و هاپر (جوئل د لا فوئنته)، کارشناس فنی کره ای-آمریکایی آغاز می کند.

 


این گروه قصد دارد چندین چراغ ردیابی را از مدرسه ای که به عنوان مرکز تبادل نیروی کار استفاده می شود، با کمک "نیروی نفوذی" خود، آرنی (اسکات سورز) بدزدند. این چراغ‌ها قرار است روی کامیون‌های سوخت قرار گیرند تا بتوان آن‌ها را ردیابی کرد و ربود. با این حال، آرنی برای محافظت از فرزندانش به تیم خیانت می کند و تیم را مجبور می کند او را بکشند و تمام نیروهای کمپ را از بین ببرند. آنها یک گور دسته جمعی را در زمین بیسبال مدرسه کشف می کنند و با پنهان شدن در میان اجساد به سختی از نیروهای کمکی کره ای فرار می کنند.

 

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo P8600 @ 2.40GHz | AMD Athlon II X2 240 Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD Phenom X4 Quad-Core GS-6560
حافظه 2 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7900 GS (256MB) / AMD Radeon X1900 GT (256MB) NVIDIA GeForce GTX 260 (512MB) / AMD Radeon HD 4850 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 10 GB

Homefront

15/03/2011
Kaos Studios
THQ Nordic
+18
حجم دانلود: 2.93 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄