Evil West

Evil West

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Evil West یک بازی Shooter سوم شخص است. در بازی، بازیکن کنترل Jesse Rentier، یک شکارچی خون آشام را به عهده می گیرد. Jesse  به سلاح های گرم قدرتمندی از جمله یک هفت تیر، یک تفنگ دور برد و یک شعله افکن، و سلاح های سرد از جمله یک دستکش مجهز است که می تواند انرژی الکتریکی و تبر را جمع کند. پس از یک ضربه ی مشت، دشمنان را می‌توان مبهوت کرد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که آنها را با استفاده از یک حرکت تمام کننده خاص از بین ببرد. بازیکنان همچنین می توانند از محیط به نفع خود استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند دشمنان را به یک تله پر از میخ و نیزه پرتاب کنند یا به بشکه های انفجاری شلیک کنند. بازیکنان گهگاه با Boss هایی روبرو می شوند که دشمنان قدرتمندی با الگوهای حمله منحصر به فرد هستند. بازیکن با پیشروی در بازی، سطح خود را بالا می برد و مهارت ها و توانایی های جدیدی به دست می آورد.

 

جسی رنتیر مامور موسسه رنتیر است، یک سازمان مخفی که به مبارزه با موجودات ماوراء طبیعی مانند سانگویسوج اختصاص دارد، خون آشام هایی که بشریت را شکار می کنند. آنها با همکاری مامور بازنشسته، ادگار گریونور، ردپای پیتر دآبانو، خون آشامی رده بالا را دنبال می کنند که از اعلان جنگ علیه بشریت دفاع می کند، قبل از اینکه فناوری آنها به حدی برسد که به تهدیدی برای Sanguisuge تبدیل شود. رهبری Sanguisuge، که می‌خواهد در سایه بماند، طرح دآبانو را رد می‌کند و او و کل پیروان او را به اعدام محکوم می‌کند. جسی و ادگار سپس به شکار دآبانو می پردازند و سر از تن او جدا میکنند و آن را به مقر مؤسسه رنتیر بازمی گردانند.

 

به محض ورود، جسی توسط پدرش ویلیام یک دستکش مخصوص به او می‌دهد که نشان می‌دهد می‌تواند زرق و برق جادویی را که Sanguisuge برای پنهان کردن خود استفاده می‌کند، بشکند. در حین ارائه دستکش در مقابل دستیار وزیر جنگ، جیمز هارو، دختر دآبانو، فلیسیتی، به قرارگاه آنها حمله می‌کند و اکثر کارکنان و عوامل مستقر در آنجا را می‌کشد و سر دآبانو را پس می‌گیرد. با مجروح شدن شدید ویلیام، جسی، ادگار و هارو به شهر نزدیک کالیکو می گریزند.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i5-10505 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 5 1600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (4GB) / AMD Radeon RX 460 (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 590 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 35 GB

Evil West

21/11/2022
Flying Wild Hog
+18
حجم دانلود: 29.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

amirali17he نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ گزارش

kheyli khoob bood mamnoon azatoon

ارسال پاسخ