Shadow Warrior 3

Shadow Warrior 3

۱۰ | ۷
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Shadow Warrior 3 یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط Flying Wild Hog توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است. این عنوان دنباله ی بازی Shadow Warrior 2 (2016) می باشد که برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 1 مارس 2022 منتشر و در تاریخ 16 فوریه 2023 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

 

مانند عناوین قبلی، این بازی یک تیراندازی اول شخص است و بازیکن کنترل Lo Wang، قهرمان بازی را بر عهده می گیرد. در بازی، Lo Wang به زرادخانه بزرگی از سلاح های گرم دسترسی دارد که می توان از آنها برای شکست دادن دشمنان استفاده کرد. علاوه بر این، او همچنین دارای یک کاتانا است که برای نبردهای نزدیک استفاده می شود. در فاصله نزدیک، بازیکنان می توانند یک ضربه تمام کننده به دشمنان زخمی وارد کنند. آنها همچنین می توانند از محیط به نفع خود استفاده کنند. همینطور که بازیکن در بازی پیشرفت می کند، سلاح ها و ابزارهای جدیدی را دریافت می کند که به او در مبارزه کمک می کند. قرار است همه آنها تا زمانی که بازیکن به نقطه میانی مبارزات می رسد باز شده و در دسترس باشند. این بازی در مقایسه با Shadow Warrior 2 دارای سطوح خطی‌تر و سیستم ارتقای ساده‌تر است، اگرچه گزینه‌های حرکتی جدیدی را برای Lo Wang ارائه می‌کند، مانند دادن گزینه‌ای برای دویدن روی دیوار، پرش دوبل، حرکت گلوله ای و استفاده از قلاب، برای عبور سریع بین سکوها و سطوح عمودی.

 

مدتی پس از اینکه لو وانگ یک اژدهای باستانی را به طور تصادفی آزاد کرد، تمدن جهانی به دلیل حضور اژدها و موجودات اهریمنی که بر جهان غلبه کرده اند تقریباً از بین رفته بود. خود وانگ به دلیل شکست دادن اژدها در افسردگی غوطه ور شده است. دشمن سابق وانگ، اوروچی زیلا، او را متقاعد می کند که به مبارزه ادامه دهد. آن دو به دنبال موتوکو هستند، جادوگری که راهی برای شکست دادن اژدها با استفاده از انرژی باقیمانده در ماسک هوجی می داند. در میان مراسم موتوکو، هوجی دوباره زنده می‌شود و وانگ را وادار می‌کند تا مراسم را برای نجات دوستش مختل کند. هوجی ابتدا از وانگ می‌خواهد که به بازسازی بدن فیزیکی‌اش کمک کند، سپس او را به سمت وسیله‌ای به نام «توپ چی» راهنمایی می‌کند که ظاهراً قدرت کافی برای از بین بردن اژدها را دارد. بدون اینکه وانگ بداند، هوجی قصد دارد از توپ برای تخلیه قدرت اژدها و تبدیل آن به یک موجود قدرتمند استفاده کند. با این حال، هوجی اشتباه محاسباتی می کند و اژدها توپ را می بلعد.

 

پس از رویارویی با هوجی بر سر خیانت او، دو نفر توافق می کنند که با زیلا و موتوکو همکاری کنند تا اژدها را شکست دهند. وانگ یک تانوکی آشنای موتوکو را به سمت اژدها می فرستد و قصد دارد از آن به عنوان طعمه انفجاری استفاده کند، اما در کشتن اژدها شکست می خورد. وانگ که گزینه دیگری را نمی بیند، تصمیم می گیرد خودش به دهان اژدها بپرد، جایی که توپ چی هوجی را از داخل فعال می کند. وانگ موفق به فعال کردن توپ میشود و با کمک هوجی و زیلا از مرگ فرار میکند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3470 @ 3.20GHz | AMD Phenom II X4 965 Intel Core i7-6950X @ 3.00GHz | AMD Ryzen 7 2700
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon R7 260X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB) / AMD Radeon RX 5700 (8GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 31 GB

Shadow Warrior 3

تاریخ انتشار: به زودی
Flying Wild Hog
Devolver Digital
+18
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

سینا بشارت نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ گزارش

خدایی نمیدونم چرا شما سر توضیحات بازی , داستان بازی را لو میدید؟ نه فقط این و شرلوک هلمز خیلی بازی‌ها دیگه هم که گذاشتید همین طوره ):

ارسال پاسخ