بره ناقلا: فارماگدون نسخه پارتی

Home Sheep Home: Farmageddon Party Edition

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره Home Sheep Home: Farmageddon Party Edition

بره ناقلا: فارماگدون نسخه پارتی بازی کم‌ حجم در سبک سری بازی‌‌های ماجراجویی می باشد که در سال 2019 توسط Outright Games Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شما باید با هدایت تک تک گوسفندان آن‌ها را از انواع موانع عبور داده و به سمت انتهای مرحله هدایت کنید. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که از توانایی هر کدام از گوسفندان میتوانید استفاده‌ی مفیدی داشته باشید. برای مثال Timmy که کوچک‌ترین عضو گروه است و میتواند از باریک‌ترین راه‌ها عبور کرده و حتی بر روی آب شناور مانده و به شما برای گذر از مراحل کمک کند، Shirley که اصلی‌ترین شخصیت بازی میباشد، دارای جثه متوسطی است و میتواند پرش‌های بلندی انجام دهد و Shaun با بهره‌گیری از جثه بزرگش میتواند اجسام سنگین را جابجا کند.


Home Sheep Home: Farmageddon Party Edition


گیم‌پلی Home Sheep Home: Farmageddon Party Edition

با گله دوست داشتنی بره‌های ناقلا به همراه ویژگی‌های چندنفره جدید، استفاده از توانایی‌های منحصربه‌فرد هر گوسفند برای حل چالش‌ها، هل دادن اجسام، پرش، فشار دادن و شنا کردن در میان تونل‌های زیرزمینی، مین‌های متروکه و حتی فرار از نگهبانان کاخ باکینگهام، بر پازل‌های چالش‌برانگیز غلبه کنید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Home Sheep Home: Farmageddon Party Edition رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10: 32 or 64-bit
پردازنده Core 2 Duo (1.8GHz - although we have tested back to a Pentium 4 and it was playable)
حافظه 1 GB
گرافیک It will work on all forms of GPU via the software rendering fallback (including Intel GMA and other on-board variants).
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 700 MB

بره ناقلا: فارماگدون نسخه پارتی

17/02/2014
Aardman Animations
Aardman Animations
+3
حجم دانلود: 0.04 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄