عصر یخبندان 2 ذوب شدن یخ‌ها

Ice Age 2 The Meltdown

۱۰ | ۷.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره Ice Age 2: The Meltdown

بازی عصر یخبندان ۲ از سری بازی‌های عصر یخبندان است که اولین نسخه کامپیوتر توسط Eurocom ساخته شده است و در سال ۲۰۰۶ توسط Vivendi Universal Games عرضه شد. قهرمان داستان، یک ماموت پشمالو به نام مندی، دوستان و خانواده‌اش را دنبال می‌کند که در تلاش برای زنده ماندن از سیل آینده دره هستند. بازی همچنین حول محور سنجابی است که برای بازیابی بلوط خود دستخوش یک سری ماجراهای ناگوار می شود.


دانلود بازی Ice Age 2 The Meltdown


گیم‌پلی Ice Age 2: The Meltdown

بازیکن کنترل Scrat را در بازی به دست میگیرد و به او کمک میکند تا در هر مرحله هدایت شود، بازیکن همچنین باید بلوط‌ها و آجیل‌ها را جمع آوری کند و مرحله را به پایان برساند. چندین حیوان در طول ماجراجویی به اسکرات کمک می‌کنند، او گاهی با برخی از شخصیت‌های اصلی در طول بازی متحد می‌شود و بازیکن هر از گاهی کنترل مانی، سید یا دیگو را در چندین مرحله به دست میگیرد.


پیشنهاد

اگر به این بازی علاقه دارید پیشنهاد میکنیم بازی‌های زیر را بررسی کنید

Ice Age Dawn of the Dinosaurs - Ice Age Scrats Nutty Adventure


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Ice Age 2 The Meltdown رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 2000/XP (not Windows x64) Windows XP (not Windows x64)
پردازنده Pentium 4/Athlon XP or better Pentium 4/Athlon XP or better
حافظه 256 MB 512 MB
گرافیک DirectX 9.0c compliant 64 MB 3D video card with Hardware T&L and Pixel Shader support (NVIDIA GeForce4 Ti+ / ATI Radeon 7000+) DirectX 9.0c compliant 128 MB 3D video card with Hardware T&L and Pixel Shader support (NVIDIA GeForce FX 5200+)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 2 GB

عصر یخبندان 2 ذوب شدن یخ‌ها

14/03/2006
Eurocom
Vivendi Games
+3
حجم دانلود: 1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄