کی‌‌وی

KeyWe

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره KeyWe

کی‌وی یک بازی در سبک معمایی است که توسط شرکت Stonewheat & Sons توسعه یافته و به وسیله Sold Out در آگوست 2021 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. شما در این بازی ماجراهای دو پرنده بامزه به اسم Jeff و Debra را دنبال خواهید کرد که در یک اداره پست جذاب و متفاوت کار می‌کنند. وظیفه آن‌ها همان‌طور که حدس زده‌اید، رساندن پیام‌های مختلف به مقصد است و باید برای این کار، از میان اجسام و موانع مختلف عبور کرده و با پریدن، بال زدن و پرواز کردن، هم این پیام‌ها را روی صفحه بنویسند و هم آن‌ها را به مقصد برسانند. 



گیم‌پلی KeyWe

این دو پرنده میتونن اجسام را فشار دهند و بکشنند، یا حروف را با منقار خود بگیرند. مانند همه‌ی بازی‌ها در هر مرحله شما یک هدفی دارید که باید آن را تکمیل کنید. بعضی از دکمه‌ها ممکن است مکان خود را تغییر دهند و پیام ها ممکن است با کد نوشته شوند. مراحل اصلی به این شکل است که بازیکنان باید پیام‌ها را تایپ کنند، کد پستی و برچسب‌های صحیح را روی بسته‌ها قرار دهند و نامه‌های دریافت میکنند و میفرستند را مرتب کنند. اگر در زمان مشخص شده مرحله را به اتمام برسانید بازی به شما پاداش میدهد که میتوانید با آن‌ها لوازم آرایشی برای پرنده‌ها بخرید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری KeyWe رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 - 64 bit
پردازنده Intel i3-2100 / AMD A8-5600k
حافظه 4 GB
گرافیک GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570
DirectX Version 11
ذخیره‌سازی 2 GB

کی‌‌وی

31/08/2021
Stonewheat & Sons
Fireshine Games
+3
حجم دانلود: 0.07 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄