زیرنویس شده توسط تیم گیمینگ

دانلود بازی Biomutant با زیرنویس فارسی

امتیاز زیرنویس: 5/10


درباره بازی Resident Evil 8 Village

Resident Evil Village  یک بازی ترسناک و تلاش برای بقاست که در سال 2021 است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این بازی دنباله  ی  Resident Evil 7: Biohazard (2017) است. بازیکنان کنترل Ethan Winters را در دست دارند که در دهکده ای پر از موجودات جهش یافته به دنبال دختر ربوده شده خود می گردد. Resident Evil Village  عناصر ترسناک بقا را از بازی‌های قبلی Resident Evil دنبال کرده و بازیکنان محیط‌ها را برای یافتن آیتم‌ها و مدیریت منابع جستجو می‌کنند. با این حال، GamePlay اکشن بیشتری را با تعداد دشمنان بیشتر و تاکید بیشتر بر مبارزه ارائه می کند.

 

 Resident Evil Village در رویداد رونمایی پلی‌استیشن 5 در ژوئن 2020 معرفی شد و در 7 می 2021 برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ویندوز، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S منتشر شد و پس از آن یک نسخه macOS و یک نسخه فضای ابری برای نینتندو سوییچ در اکتبر 2022 عرضه شد. این عنوان به طور کلی نظرات خوب و مطلوبی بخاطر یک GamePlay تحسین شده، تنظیمات و تنوع در بازی دریافت کرد.  جوایز پایان سال از جمله بازی سال را در جوایز جوی استیک طلایی به دست آورد. این بازی تا سپتامبر 2022 موفق به فروش 6.60 میلیون نسخه شد.

Resident Evil Village مانند نسخه قبلی خود، Resident Evil 7: Biohazard، از دیدگاه اول شخص استفاده می کند. این داستان در یک روستای برفی اروپای شرقی به وقوع می پیوندد. از سازه ها و ساختمان های روستای مرکزی می توان بالا رفت و از این اشراف برای مبارزه با دشمنان استفاده کرد. در مقایسه با Biohazard، بازی بیشتر متمرکز بر اکشن است، با قهرمان داستان، Ethan Winters که اکنون به دلیل آموزش نظامی به مهارت‌های رزمی بیشتری مجهز شده است. دشمنان اصلی بازی، لایکان‌های گرگینه، نه تنها چابک و باهوش هستند، بلکه می‌توانند از سلاح‌ها استفاده کنند و به صورت دسته‌ای حمله کنند، و بازیکن را مجبور می‌کند تا در استراتژی خود در از مهمات کمتری استفاده کند، به استفاده از فن و ضربات روی آورد و یا تا جایی که امکان دارد از درگیری پرهیز کرده و فقط فرار کند. مانند Resident Evil 4 (2005)، از موانع موقتی می توان برای دفع و کند کردن دشمنان استفاده کرد.

 

مکانیک مدیریت فضای ذخیره سازی شبیه به Resident Evil 4 است که دارای کیف و قابلیت جابجایی و چرخاندن اقلام برای ایجاد فضای ذخیره سازی بهتر است. بازیکنان می توانند لوازم، سلاح، ارتقاء ها و اقلام را از تاجری به نام دوک خریداری کنند. بازیکنان همچنین می توانند حیواناتی را در دهکده شکار کنند و به واسطه ی دوک آنها را بپزند. خوردن غذاهای جانبی به بازیکن این امکان را می دهد که مزایای خاصی مانند کاهش آسیب وارد شده در هنگام دفاع کردن را به دست آورد. گنج‌ها و کلکسیون‌ها را می‌توان در اطراف روستا پیدا کرد و برای تبدیل به واحد پولی به دوک فروخت.

بازیکنان می توانند به صورت دستی پیشرفت بازی را با مکان یابی و استفاده از ماشین تحریر ذخیره کنند، که جایگزین ضبط صوت های دیده شده در Resident Evil 7 می شود و نشان دهنده اولین حضور آنها در یک بازی اصلی پس از Resident Evil 4 است. می توان از منوی استارت یا هنگام متوقف کردن بازی به نقشه دهکده دسترسی داشت و همچنین یک دفترچه خاطرات با طرح هایی که پیشرفت بازیکن درسیر داستانی تا کنون را خلاصه می کند، دسترسی خواهید داشت.

رزیدنت اویل 8 دهکده با زیرنویس فارسی

07/05/2021
حجم دانلود: 26.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۱
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

XWWCSX نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ گزارش

عالی بازی خوبی بود

ارسال پاسخ
حمید رضای نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ گزارش

چگونه باید نصب کرد اینجا جز لینک دانلئد زیر نویس چیز دیگه ای نداره

ارسال پاسخ
yasin120 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ گزارش

دی ال سی بازی هم هستش؟

پاسخ اپراتور (۱۷ مرداد ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
1
Navid_TWD نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ گزارش

سلام من بازی رو نصب کردم هالا وقتی میخوام وارد بازی بشم برام ارور میاد که xinput1_3.dll یافت نشد الان چیکار باید بکنم ؟

پاسخ اپراتور (۱۵ مرداد ۱۴۰۳)
سلام دایرتیکس نصب کنید
ارسال پاسخ
2
amoahmad.com نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ گزارش

😍

ارسال پاسخ
yazdantjk نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ گزارش

سلام بازی رو نصب کردم ولی فارسی نیست کار خاصی باید بکنم؟

پاسخ اپراتور (۲۷ تیر ۱۴۰۳)
سلام بازی رو عربی انتخاب کنید تا فارسی شه
ارسال پاسخ
1
L.M10 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ گزارش

سلام خسته نباشید وقتی نصبش میکنم وارد بازی که میشه میگه فضای زخیره سازی نداره با اینگه 60 گیگ خالی دارم باید چیکار کنم میشه راهنمایی کنید

پاسخ اپراتور (۲۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام استیم رو نصب کنید.
ارسال پاسخ
1 1
azadasemani نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ گزارش

سلام چرا لینک دانلود نداره پس

پاسخ اپراتور (۲۵ فروردین ۱۴۰۳)
سلام به زودی قرار میگیره.
ارسال پاسخ