MORTEZA_MEHRALIAN
۱۱
بازیها
۰
مدالها
۴۵:۳۱
ساعات بازی












مشکل سیو نکردنش از چیه ؟
هربار که وارد بازی میشم دوباره از اول شروع میکنه
این نسخه مثل darksiders2 توی سیو بازی مشکل ندارع ؟
من از نسخه 2 شروع کردم سیو خودکار داشت ولی چیزی سیو نمیکرد