Darksiders

Darksiders

بعضی چیزها از مـرگ هم ترسناک ترند
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Darksiders یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی ست که در سال ۲۰۱۰ توسط استودیو Vigil Games توسعه یافته و توسط THQ منتشر شده است. داستان بازی الهام گرفته از Four Horsemen of the Apocalypse است که بازیکن نقش شخصیت War را بر عهده می گیرد. این بازی در تاریخ 5 ژانویه 2010 در آمریکای شمالی، 7 ژانویه در استرالیا، 8 ژانویه در اروپا و 18 مارس در ژاپن برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. نسخه ویندوز مایکروسافت در آمریکای شمالی و استرالیا در 23 سپتامبر و در اروپا در 24 سپتامبر منتشر شد. دنباله موازی آن با نام Darksiders II در 14 آگوست 2012 عرضه شد.

 

نسخه ریمستر شده بازی با نام Darksiders: Warmastered Edition در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۶ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. نسخه Wii U در 23 ماه می 2017 و نسخه Nintendo Switch در 2 آوریل 2019 منتشر شدند.

 

در Darksiders، بازیکنان کنترل War، که یکی از چهار اسب سوار است را کنترل می کنند. جهان بازی به مکان‌های جداگانه تقسیم می‌شود و بسیاری از مناطق در ابتدا تا اواخر بازی غیرقابل دسترس هستند. مرکز جهان، The Scalding Gallow، به عنوان مرکزی عمل می کند که در آن به جنگ اهداف و مسیرهای جدیدی برای باز کردن قفل مناطق جدید داده می شود که بسیاری از آنها برای پیشروی نیاز به استفاده از توانایی هایی دارد که در طول جریان بازی بدست می آیند.

 

اگرچه War در ابتدا فقط به استفاده از شمشیرخود و Chaos Eater محدود  می شود، اما در طول بازی به سلاح‌های دیگری دست خواهد یافت. او همچنین یک داس دارد که از آن به عنوان دیگر سلاح تهاجمی اصلی خود استفاده می کند. سلاح ها ترکیبات مختلفی از حمله دارند که می توان در طول بازی به دست آورد. در کنار ترکیب‌ها، بازیکنان تشویق می‌شوند از حرکات مقابله‌ای، دفاع و جاخالی های سریع استفاده کنند. از سلاح های راه دور مثل هفت تیر و تیغه های پرتابی به سبک بومرنگ نیز می توان استفاده کرد. اجسام پراکنده در سراسر محیط را می توان برای پرتاب به سمت دشمنان مورد استفاده قرار داد. در ادامه ی روند بازی، War این توانایی را به دست می آورد که اسبی را احضار کند که حرکت سریعتر و افزایش قدرت حمله را فراهم می کند.

 

در کنار حملات مبتنی بر سلاح، War همچنین می‌تواند از مجموعه‌ای از حملات مبتنی بر جادو، معروف به قدرت‌های خشم، استفاده کند که ماهیت تهاجمی و تدافعی دارند. مقدار قدرت های Wrath در دسترس از طریق نوار Wrath تعیین می شود. War's Chaos Form، که او را به یک موجود بزرگ، آتشین و بسیار مقاوم تبدیل می کند، می تواند پس از پر شدن War's Chaos meter فعال شود.

 

وقتی دشمنان نزدیک به شکست هستند، War می تواند یک حرکت پایانی خشن روی آنها انجام دهد و فورا آنها را بکشد. برخی از دشمنان بزرگتر را می توان برای مدت کوتاهی سوار شد و قبل از پایان دادن به دشمنان دیگر آنها را هدایت کرد. War با Boss‌های بزرگی روبرو می‌شود که هم از نظر اندازه غول‌پیکر هستند و هم آسیب‌های سنگینی وارد می‌کنند و خودشان نبردهایی مبتنی بر پازل هستند که برای شکست دادن آنها به روش‌ها و سلاح‌های خاصی نیاز دارید و در برخی از حملات جاخالی دادن یا مقابله سریع با حملات نیاز است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 2.53GHz / AMD Athlon 64 3800+ AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ / Intel Core2 Duo E6420 @ 2.13GHz
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GS (256MB) / AMD Radeon X1900 GT (256MB) NVIDIA GeForce GTS 240 (512MB) / AMD Radeon HD 3870 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 23 GB

Darksiders

05/01/2010
Vigil Games
THQ Nordic
+18
حجم دانلود: 16.6 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

عادل قربانی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ گزارش

بقیه قسمت‌های این بازی رو هم بزارید

ارسال پاسخ
amiredius نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ گزارش

بازی ممکن است شباهت مکانیکی زیادی را به God of War نشان دهد، اینجا واقعاً مقایسه به پایان می‌رسد. Darksiders شما را وارد یک کابوس آخرالزمانی دنیایی می‌کند که ترکیبی ارگانیک شگفت انگیز از بهشت، جهنم و دنیای مدرن است. این بازی شامل سطوح بسیار زیبایی طراحی شده است که شما را مجبور می‌کند لحظه‌ای در خیابان‌های شهر بدوید و لحظه‌ای دیگر در یک حوضچه جهنمی بجنگید و یکی به زیبایی در دیگری جاری شود. طراحی شخصیت و هیولا نیز چیزی برای دلخواه باقی نمی‌گذارد، با کابوس‌های فوق العاده با جزئیات و جنگجویان فرشته ای که از هر طرف به سمت شما می‌آیند. این بازی مطمئناً دارای زیبایی چشمی است.

همانطور که گفتم تا آنجایی که مکانیک است، به God of War فکر کنید و به خوبی این ایده را دریافت کرده اید. شما قصد دارید روح‌ها را جمع آوری کنید تا سطح خود را بالا ببرید. شما مهارت‌های جدیدی را یاد خواهید گرفت، اسباب بازی‌های جدیدی به دست خواهید آورد و آن اسباب بازی‌ها نیز باید تراز شوند. شما در اطراف نقشه‌های منحصر به فرد و هنری که معماهای پیچیده را حل می‌کنند، می‌دوید. مبارزات عمدتاً مبتنی بر ترکیب‌های ترکیبی در مقابل چندین حریف است که می‌توانید از بین چندین سلاح انتخاب کنید. یکی از موارد سرگرم کننده در مبارزه، توانایی استفاده از تقریباً هر چیزی در محیط به عنوان یک سلاح بداهه است. تابلوهای خیابان، چراغ‌های خیابان، ماشین ها، می‌توانید از همه آنها به عنوان پرتابه یا ابزار ضرب و شتم استفاده کنید. وقتی باس فایت‌ها بالا می‌آیند، تلاش می‌کنید تا آن‌ها را تا پایان صحنه‌های برش خاص زمینه شکست دهید. اگر از سبک گیم پلی GoW لذت بردید، در اینجا احساس خوبی خواهید داشت. و انصافاً در این مورد چیزی برای گفتن وجود دارد. مکانیک‌های آشنا به این معنی است که زمان زیادی برای فهمیدن نحوه عملکرد بازی تلف نمی‌شود و زمان بیشتری صرف انجام بازی می‌شود.

Darksiders ممکن است گاهی چالش برانگیز باشد، به خصوص برخی از باس‌ها، اما بهترین توصیه مثل همیشه این است که استقامت کنید و راه‌حل را پیدا خواهید کرد. اگر می‌توانید بر این مشکلات جزئی غلبه کنید، Darksiders با یک خط داستانی خوب، ساعت‌ها گیم‌پلی و برخی از بهترین سکانس‌های اکشنی که احتمالاً خواهید دید، چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

اگرچه تاثیرات بازی‌های دیگر به وضوح قابل مشاهده است، Darksiders هنوز هم می‌تواند بر اساس شایستگی‌های خود برتر باشد. اگر به دنبال یک اکشن/ماجراجویی هستید که ساعت‌ها شما را مشغول کند، دیگر نیازی به جستجوی بیشتر نیست.

ارسال پاسخ
2