Sekiro: Shadows Die Twice GOTY Edition

Sekiro: Shadows Die Twice GOTY Edition

تـردیـد یـعـنـی شـکـسـت
۱۰ | ۹.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

 

Sekiro: Shadows Die Twice  یک بازی اکشن و ماجراجویی در سال ۲۰۱۹ است که توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است.  این بازی یک شینوبی معروف به Wolf را دنبال می‌کند که تلاش دارد از یک قبیله سامورایی انتقام بگیرد که او را زندانی کرده و اربابش را ربوده اند. گیم پلی بازی بر پایه ی مخفی کاری، اکتشاف و مبارزه متمرکز شده است، با تاکید ویژه بر مبارزات با Boss ها. داستان بازی در یک ژاپن تخیلی در دوره سنگوکو اتفاق می افتد و به اسطوره و فلسفه بودایی اشارات زیادی دارد.

 

Sekiro توسط منتقدان مورد تحسین قرار گرفت و آنها از گیم پلی و محیط آن تعریف کردند و آن را با Dark Souls مقایسه کردند، اگرچه نظرات در مورد درجه ی  سختی آن متفاوت بود. Sekiro برنده چندین جایزه پایان سال شد و تا جولای 2020 بیش از پنج میلیون نسخه فروخت. 

 

Sekiro: Shadows Die Twice یک بازی اکشن ماجراجویی است که از دید سوم شخص بازی می شود. در مقایسه با سری Dark Souls از FromSoftware، این بازی دارای عناصر نقش آفرینی کمتری است، فاقد شخصیت آفرینی و توانایی بالا بردن سطح مختلف آمار شخصیت بازی است و عناصر چند نفره ندارد با این حال، شامل ارتقاء تجهیزات، درخت مهارت و سفارشی‌سازی توانایی هاست. به جای حمله برای کاهش نقاط سلامت دشمن، نبرد در سکیرو حول محور استفاده از کاتانا برای حمله به وضعیت تعادلی آنها می چرخد، و در نهایت منجر به دریچه ای می شود که امکان یک ضربه کشنده را فراهم می کند.

 

این بازی همچنین دارای عناصر مخفی کاری است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا در صورت عدم شناسایی توسط دشمنان، فوراً برخی از دشمنان را از بین ببرند. علاوه بر این، شخصیت بازیکن می تواند از ابزارهای مختلفی مانند قلاب برای کمک به مبارزه و اکتشاف استفاده کند. اگر شخصیت بازی در جریان یک مبارزه بمیرد، در صورت داشتن قدرت بازگشت که با شکست دادن دشمنان، دریافت می کند، میتواند در محل ذخیره سازی موقت، بازیابی شود و به بازی برگردد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2100 @ 3.10GHz | AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD Ryzen 5 1400
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 470/570 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 27 GB

Sekiro: Shadows Die Twice GOTY Edition

22/03/2019
FromSoftware
Activision
+18
حجم دانلود: 11 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۸
۵ | ۴.۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

ALIMAJANI نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ گزارش

سلام ایا دانلود تعرفه اش نیم بها است یا تمام بها؟

ارسال پاسخ
bardia1 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ گزارش

دوستانی که میخوان این بازی نصب بکنن و سر بعضی از بازی‌ها فشار میخورنن نصب نکنن چون خیلیییییییی سخته ممنون از سایت خوب جی باز🎃

پاسخ rezaah (۲۸ تیر ۱۴۰۳)
سلام یه سوال من تو بازی با گیم گد فقط شک سمت چپم کار میکنه تنظیماتم هرکاری کردم درس نشد شما چطوری بازی میکنید
ارسال پاسخ
1
محمد میم نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ گزارش

یکی از بهترین بازی‌های سامورایی

ارسال پاسخ
AsTrey نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ گزارش

خیلی خفنه عالی

ارسال پاسخ
Mr.khas نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ گزارش

دمتون گرم عالییی😘

ارسال پاسخ
ALIREZATRX نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ گزارش

بسیار عالی

ارسال پاسخ