Assassin's Creed: Revelations

Assassin's Creed: Revelations

پایان هر داستان، آغاز داستان دیگریست
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

وقایع بازی این بازی در سال 1511 میلادی و پس از اتفاقات نسخه‌ی قبل یعنی Brotherhood دنبال می‌شود؛ جایی‌که شما در نقش قهرمان دوست داشتنی، بنام Ezio Auditore وارد سرزمین اجدادی خود یعنی شهر قسطنطنيه (نام پیشین شهر استانبول) می‌شوید تا در مورد علت مرگ Altair تحقیق کرده و از اسرار پنهان پرده بردارید. دقیقاً به همین خاطر است که عنوان این نسخه Revelations «افشاگری» انتخاب شده است.مسیری که Ezio  در آن قدم گذاشته بسیار خطرناک است چرا که او در این راه علاوه بر کشف و افشا حقیقت جد خود Altair، باید با امپراتوری عثمانی که در حال توسعه و گسترش Templar  هاست، مبارزه کند و یک‌بار برای همیشه به جنگ میان Templar  ها و Assassin ها پایان دهـد. همچنین مثل نسخه‌ های قبلی این مجموعه، داستان اختصاصی ((Desmond Miles توسط شما ادامه پیدا می‌کند و همراه با او وارد ماجراجویی‌های تازه‌ای در زمان حال می‌شوید.


چهار سال پس از مرگ Cesare Borgia  بالاخرهEzio  این سفر را آغاز میکند و به قلعه Assassin های سابق در Masyaf سفر می کند تا اسراری را که Altair قبلاً کشف کرده بود کشف کند. در بدو ورود، او متوجه می شود که Masyaf توسط Templar  ها تسخیر شده است.

Ezio  موفق به نفوذ می شود و ورودی کتابخانه Altair را کشف می کند. اینطور که معلوم است، پنج کلید دیسک مانند برای باز کردن قفل در مورد نیاز است و Niccolò Polo آنها را در شهر پنهان کرده است. او همچنین می‌آموزد که Templar  ها یکی از این دیسک ها را در زیر کاخ سلطان عثمانی کشف کرده‌اند و بقیه در سطح شهر قسطنطنیه، پایتخت امپراتوری عثمانی پنهان شده‌ است.

Ezio  به آنجا سفر می کند و با Yusuf Tazim ، رهبر گروه Assassin های ترکیه ملاقات می کند. در حین جستجو، Ezio   با زنی به نام Sofia Sartor ، یک مسافر جوان ایتالیایی که مجموعه ‌دار کتاب هاست دوست می‌شود. با کمکSofia  اینبار Ezio   مکان کلیدهای باقی مانده را کشف می کند و در عین حال احساسات و موقعیت خود را از او مخفی نگه می دارد.





کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) 32/64 Windows 7 (SP1) 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4300 @ 1.80GHz / AMD Athlon64 X2 Dual Core 4600+ Intel Core2 Duo E6700 @ 2.66GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6000+
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8500 GT (256MB) | AMD Radeon HD 2400 (256MB) NVIDIA GeForce Go 7600 GT (512MB) | AMD Radeon HD 2600 PRO (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 12 GB

Assassin's Creed: Revelations

15/11/2011
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 3.97 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳
۵ | ۲

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

AmiRezA نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ گزارش

سلام لینک دانلود نیست

ارسال پاسخ
1
erfanbaghalpour نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ گزارش

چرا لینک دانلود نیست?

پاسخ اپراتور (۲۴ مهر ۱۴۰۲)
سلام توصفحه بازی هست که.
پاسخ erfanbaghalpour (۲۴ مهر ۱۴۰۲)
نصبش کردم ولی اون باگی که گفتن حالت گیلیچ داره تصویر رو منم دارم با اینکه لپ تاپم قطعات خوبی داره و کاملا مناسب بازی هست. از توی تنظیمات گرافیک را تا جایی که شد پایین آوردم اما بازم این مشکل وجود داشت
ارسال پاسخ
erfan8284 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ گزارش

باگش خیلی شدیده

ارسال پاسخ
1
manivictor نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ گزارش

سلام من بازی رو نصب کردم ولی بازی کلا گیلیچی ماننده و کلی باگ داره ممنون میشم فیکسش کنید

پاسخ اپراتور (۲۳ شهریور ۱۴۰۲)
سلام بازی تست شده و اخرین نسخه هست و هیچ باگی د‌یده نشد.
ارسال پاسخ