DEVIL MAY CRY 5

DEVIL MAY CRY 5

به سخره گرفتن شیاطین خوفناک
۱۰ | ۹.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18





Devil May Cry 5 ششمین سری از مجموعه هیجان انگیز Devil May Cry  است که مثل همیشه در همان سبک محبوب و جذاب Hack and Slash با زاویه دوربین سوم شخص، در سال 2019 منتشر شد. این بازی جذاب برای PS4، PC و Xbox One به بازار عرضه شده است. از دید بسیاری این عنوان بهترین بازی اکشن سال 2019 و بدون شک بهترین عنوان این مجموعه تا به امروز بوده است. اگر از طرفداران این مجموعه باشید، خودتان بی تردید پس از تجربه انجام این قسمت به این نتیجه خواهید رسید. 

 

Devil May Cry 5 دوباره شما را به قعر همان دنیای افسانه‌ای و مبارزه بی پایان با نیروهای شیطانی می برد. فضاسازی بازی دقیقا همان فرمول و ساختار قسمت‌های قبلی را دنبال میکند؛ همان جهنم روی زمین! با این تفاوت که این بار بازی طبق استانداردهای به روز دنیای بازی های رایانه‌ای ساخته شده و از لحاظ بصری و گرافیکی، خیره کننده و زیباست. جزئیات شخصیت‌ها، دشمنان و محیط اطراف و ترکیب آنها با سبک موسیقی خشن و منحصر به فرد بازی، معجونی بی‌نظیر از فضاسازی را به تصویر می کشد که قطعا طرفداران را به وجد خواهد آورد.

 

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه بازیهای Devil May Cry از همان ابتدا، سیستم مبارزات پر تحرک و جذاب آن بوده است. درعنوان Devil May Cry 5 شاهد تکامل این سیستم هستیم. سه شخصیتی که در طول داستان کنترل آنها را به دست می گیرید، هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و سبک مبارزه هر یک با دیگری کاملا متفاوت است. Dante، Nero و V سه قهرمان اصلی داستان هر یک سبک و سیاق خاص خود را در مبارزات دارند؛ Nero یک دست مکانیکی دارد که در طول بازی قابل تغییر و ارتقا بوده و در نبرد کاربردهای جذاب و خیره کننده‌ای از خود نشان می دهد. علاوه بر این بازوی مکانیکی، شمشیرهای متعدد و مختلف وی و انواع سلاح‌های گرم نیز در دسترس است و انتخاب با شماست که هر لحظه با کدام یک به جنگ دشمن بروید. Dante قدیمی ترین شخصیت این مجموعه هم دوباره در این قسمت به داستان بازگشته و همان شمشیر و هفت تیرهای معروفش را به همراه دارد. به علاوه چندین سلاح گرم و سرد دیگر نیز برای این شخصیت محبوب طراحی شده که هر یک ویژگی‌ها و حرکات منحصر به خود را خواهد داشت. و اما شخصیت جدید داستان V؛ این شخصیت که در ابتدا هیچ نمی دانیم کیست و از کجا آمده، سیستم کاملا متفاوتی را در نبرد دنبال می کند، او که همیشه عصایی جادویی و کتابی مرموز به همراه دارد، مستقیما وارد نبرد نمی شود و در عوض موجوداتی شبح‌گونه را به میدان نبرد احضار میکند که تحت فرمان وی شیاطین را نابود میکنند. البته این سیستم جدید هم گرچه نه به اندازه دو شخصیت دیگر، اما به نوبه خود جدید و جالب توجه است. 




 داستان این قسمت، 5 سال پس از اتفاقات Devil May Cry 4 به وقوع می پیوندد. شخصیتی اهریمنی به نام Urizen ارتش تاریک خود را به دنیای انسان‌ها فرستاده تا جهان را نابود کنند. Nero به دنبال این است که Urizen را پیدا کند و مانع نابودی شهر و مردمانش شود. در این راه Dante نیز به وی می پیوندد و پس از مدتی شخصیتی مرموز به نام V که کسی نمی داند کیست و از کجا آمده، به آنها ملحق میشود؛ یکی از هسته‌های اصلی داستان این قسمت، پیشینه‌ی این شخصیت مرموز و ارتباط آن با گذشته دو شخصیت دیگر است. 

 

Devil May Cry 5 به واسطه پیشرفتی که در زمینه GamePlay، داستان پردازی و جنبه‌های فنی داشته بدون شک قوی‌ترین عنوانی است که تاکنون تحت نام Devil May Cry به بازار عرضه شده. تمامی المان‌های مورد نیاز برای تکامل یک بازی اکشن Hack and Slash در این عنوان با هماهنگی کامل در کنار یکدیگر به کار رفته‌اند تا تجربه‌ای بسیار لذت بخش را برای طرفداران رقم بزنند. این بازی آنقدر جذابیت دارد که ارزش بارها بازی کردن را داشته باشد. 

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz / AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz / AMD FX-9590 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon R7 260X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 480 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 35 GB

DEVIL MAY CRY 5

08/03/2019
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 21.9 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

aliooo1233 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۲ گزارش

کاشکی ورژن dmc5 special edition گذاشته بودید

ارسال پاسخ
1