navidpo
۱۴
بازیها
۰
مدالها
۲۳۰:۲۵
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴















لطفا نصب نکنین چون بعد از بازی قطعا دچار افسردگی شدید میشین
همش میگه entry point not found the procedure entry point agsinitialize could not be located in the dynamic link library E:/GBAZ/FORZA HORIZON6/forzahorizon6.exe
همش وسط بازی ارور video card crash میده
برای من ارور انریل میده میگه فایل خرابه چندبارم بازی رو نصب کردم و پاک کردم باز همینو میگه از سیستمم نیست سیستمم فورزارو رو بالاترین سیستم بالا میاره
دانلود نکنید بازی گیمپلیش خیلی بچگانس