Assassin's Creed: Rogue Deluxe Edition

Assassin's Creed: Rogue Deluxe Edition

اینبار نوبت شکار Assassin هاست
۱۰ | ۶.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

  Assassin's Creed Rogue یک بازی با سبک اکشن - ماجرایی (Action - Adventure) است که در سال ۲۰۱۴ به بازار آمد. اتفاقات این بازی در قرن ۱۸ رخ می دهند. این بازی، از نظر داستانی ادامه دهنده سری بازی های Assassin's Creed است و درگیری بین Assassin و Templar ها را به تصویر می کشد. قهرمان داستان در این بازی، با فرقه Assassin ها چار مشکل شده و به گروه رقیب می پیوندد.

فضای بازی نیز مشابه با بازی های سری قبلی است و در آن درگیری با سلاح های مختلف، مخفی کاری و حرکات اکشن فراوان به چشم می خورند که جذابیت بازی را دوچندان کرده است. با این وجود، مراحل و ماموریت های بازی می توانند تا حدی تکراری و خسته کننده به نظر برسند زیرا برخی از صحنه های بازی، شبیه به بازی قبلی هستند. گرافیک و صداگذاری بازی وضعیت مناسبی دارد و می تواند طرفداران مجموعه Assassin's Creed  را سرگرم کند.

روند این بازی با مخلوطی از اکتشافات دریایی مستقر در کشتی و اکتشافات زمینی سوم شخص با برخی ویژگی های جدید بسیار شبیه به نسخه Black Flag است. Assassins Creed Rogue یک بازی در یک محیط جهان باز انجام می شود و از دید سوم شخص بازی می شود. از ویژگی های جدید می توان به سلاح های جدید مستقر در کشتی مانند آتش زدن یک کشتی نفتی اشاره کرد. محیط قطبی ویژگی های جالبی را به گیم پلی و اکتشاف دریایی اضافه می کند، زیرا کوه های خاصی را می توان با یخ شکن رد کرد. با این حال، مأموریت های غواصی زیر آب Black Flag وجود ندارد زیرا شنا در اقیانوس اطلس شمالی باعث می شود بازیکن به دلیل دمای سرد آب رفته رفته جان خود را از دست بدهد. برای مبارزه، یک تفنگ بادی، شبیه به نمونه ی موجود در بازی Black Flag را به شما معرفی می کند که به بازیکن اجازه می دهد تا دشمنان را از فواصل دور تر از بین ببرد. بازیکن همچنین می تواند از آن به عنوان نارنجک انداز استفاده کند. نبرد تن به تن کمی تغییر کرده است و اکنون می توان حملات دشمن را با زمان بندی، مشابه سری بازی های Batman: Arkham مقابله کرد. کاراکتر اصلی می تواند در بوته ها پنهان شود و از درگیری با جمعیت پرهیز کند. اکنون می توان از گاز سمی به عنوان سلاحی محیطی استفاده کرد و Shay (کاراکتر اصلی) بازی، ماسکی دارد که می تواند اثرات آن را بر روی خود کاهش دهد و همچنین عقاب شما می تواند موقعیت دشمن را ردیابی کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Quad Q6600 @ 2.40GHz / AMD Athlon II X4 620 Intel Core i5-2400S @ 2.50GHz / AMD FX-6100 Six-Core
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTS 450 (1GB) / AMD Radeon HD 5670 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 560 Ti (1GB) / AMD Radeon HD 6870 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 11 GB

Assassin's Creed: Rogue Deluxe Edition

11/11/2014
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 5.3 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

mohamadd1975 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ گزارش

سلام، زیرنویس فارسی داره؟

پاسخ اپراتور (۱۶ شهریور ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
احسان صالحی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ گزارش

سلام ببخشید من از روی لانچر این بازیو دانلود کرد هنگامیکه میخوام وارد بشم یه ارور میده
The code execution proceed because msvcp110.dll was not found . Reinstalling the program may fix this problem.
این ارورش هست

پاسخ اپراتور (۱۶ شهریور ۱۴۰۳)
سلام vc runtime 2012 و vc runtime 2013 هم نسخه ۸۶ و هم ۶۴ بیتی نصب کنید
ارسال پاسخ
witcher نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۶ گزارش

سلام خسته نباشید . چه زمانی منتشر میشه ؟

ارسال پاسخ