Crysis remastered

Crysis Remastered

آیا حمله ی هسته ای انتخاب عاقلانه ایست ..؟
۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بر روی بازی کلیک می‌کنم و بدون اررور اجرا نمی‌شود؟؟!

1) ابتدا مطمئن شوید حداقل سیستم مورد نیاز را دارید. هم‌چنین آخرین آپدیت گرافیک کارت نصب باشد، از ویندوز 10 ورژن v1903 (یا بالاتر) و ریلیز enterprise استفاده کنید.

نکته اول) حتما مطمئن شوید که Hyperthreating/SMT در تنظیمات BIOS شما کاملا غیرفعال است.

نکته دوم) از منوی استارت، عبارت “msconfig” را تایپ کنید. در پنجره بازشده، زبانه “Boot” را انتخاب کرده و سپس گزینه Advanced Options را انتخاب کنید. حال تیک گزینه Number of Processors را فعال کنید. عدد آن را تغییر بدهید. عدد شما نباید طوری تنظیم شود که Thread یا همان رشته‌های CPU شما، به عدد 16ختم شوند (نتیجه نهایی رشته‌ها). اعداد 8، 12، 15، 32 و … قابل قبول هستند.


Crysis Remastered نام یک بازی رایانه‌ای در سبک اکشن تیراندازی با زاویه دوربین اول شخص است که در سال 2020، برای کنسول های نسل هشتم و PC معرفی و روانه بازار شد. این بازی در واقع نسخه بازسازی شده یا Remastered از عنوانی با همین نام است که در سال 2007 ساخته شده بود. بازی مورد نظر دقیقا همان خط داستانی و ویژگی های نسخه اصلی را دارد اما از لحاظ گرافیکی و فنی، مطابق استانداردهای روز بازیهای رایانه‌ای بازسازی و ارتقاء داده شده است. 

 

داستان بازی در سال 2020 اتفاق میافتد. گروهی محقق در جزیره Lingshan طی مطالعات خود به اکتشافی دست پیدا میکنند که میتواند جهان را تغییر دهد. جزیره تحت اشغال نیروهای ارتش کره شمالی به فرماندهی ژنرال Ri-chan Kyong بوده و تیم تحقیقاتی مذکور که تحت هدایت دکتر Rosenthal هستند، برای خروج از جزیره دچار مشکل شده و درخواست کمک میکنند. در پاسخ، گروه ویژه‌ی Raptor که متشکل از ابرسربازان ارتش آمریکاست برای نجات تیم تحقیقاتی و اطلاعات به دست آمده از مطالعات آنها به جزیره اعزام میشوند. نفرات اصلی تیم ضربتNomad, Psycho, Aztec, Jester و تحت فرماندهی Prophet هستند. بازیکن طی داستان بازی کنترل شخصیت Nomad را به عهده خواهد داشت. 

 

افراد تیم Raptor همه مجهز به لباسی فوق پیشرفته هستند که از تکنولوژی نانو بهره میبرد و به آنها قدرتهای فرا انسانی همچون ناپدید شدن و دویدن با سرعت بالا و از این دست قدرتها میدهد. گروه هنگام ورود به جزیره با شیء پرنده ناشناخته ای درگیر میشوند و در همان ابتدای کار از یکدیگر جدا میشوند. چتر Nomad هنگام پرش دچار مشکل شده و به درون آب سقوط میکند. اما پس از مدتی موفق میشود خود را به جزیره برساند. 

 

نفرات گروه در جزیره دوباره یکدیگر را پیدا میکنند اما Aztec توسط موجوداتی ناشناخته به طرز فجیعی کشته میشود. در ادامه معلوم میشود موجودی که Aztec را کشته در واقع گونه ای بیگانه است که به سربازان ارتش کره مستقر در جزیره نیز حمله میکند. پس از جست و جو در جزیره، گروه قایق تیم تحقیقاتی را پیدا میکند و کمی بعد Jester نیز توسط یکی از سفینه های بیگانگان کشته میشود. نخستین شخصی که از تیم تحقیقاتی مذکور پیدا میشود، یک مامور CIA است که برای نظارت بر تحقیقات دکتر Rosenthal با گروه همراه شده. بعد از آن نیز یکی دیگر از افراد تیم پیدا میشود که با تکه های بزرگی از یخ که به بدنش فرو رفته کشته شده است. مدتی بعد، Prophet، فرمانده تیم عملیاتی نیز به وسیله یک سفینه دیگر ربوده میشود. مرکز کنترل عملیات با Nomad تماس گرفته و به دلیل اتفاقات ناگوار پیش آمده دستور لغو عملیات را میدهد اما Nomad قبول نمیکند و به ماموریت خود ادامه میدهد. 

 

پس از مدتی Nomad پایگاه گروه تحقیقاتی را پیدا کرده و متوجه اکتشاف عجیب آنها میشود. آنها در واقع یک شیء باستانی فسیل شده را پیدا کرده اند که بیش از 2 میلیون سال پیش از پیدایش بشر روی زمین بوده است. این شیء در واقع یکی از همان سفینه های پرنده متعلق به بیگانگان است. دکتر Rosenthal در اینجا اشاره میکند که این شیء بیگانه تنها در این جزیره کشف نشده و مشابه آن در افغانستان و سیبری نیز پیدا شده که نشان از حضور بیگانگان در سراسر جهان دارد. 

 

Rosenthal سعی میکند شیء بیگانه را فعال کند اما شیء موجی از سرما و انجماد آزاد میکند که منجر به مرگ وی میشود. Nomad از انفجار نجات پیدا میکند و متوجه میشود ارتش کره شمالی نیز به تکنولوژی لباس های نانو مجهز شده اند. Nomad به مرکز فرماندهی خبر میدهد و نیروهای ارتش آمریکا به جزیره حمله میکنند. در پی حمله، کوه عظیمی که در مرکز جزیره واقع شده فرو میریزد و ساختار عظیمی متعلق به بیگانگان، به اندازه همان کوه، نمایان میشود. Nomad به پایگاه تحقیقاتی که در پای کوه واقع شده بازمیگردد و در آنجا با نیروهای ارتش کره شمالی درگیر میشود و طی نبرد، موفق میشود ژنرال فرمانده آنها را که مجهز به لباس نانو شده از بین ببرد. در ادامه Nomad که موفق به فرار از جزیره نشده به داخل ساختار بیگانه میرود و در آنجا با ارتشی از سفینه ها و موجودات بیگانه آماده حمله به زمین مواجه میشود. به علاوه فرمانده گروه خود Prophet را نیز پیدا میکند که توانسته از تکنولوژی بیگانگان سلاحی بر علیه خودشان درست کند. در مرکز این ساختار، منبعی انرژی قرار دارد که دائما بزرگ میشود و همه چیز را در خود بلعیده و منجمد میکند. این دو در هنگام خروج از ساختار بیگانه، سفینه ای سقوط کرده را پیدا میکنند که Helena دختر دکتر Rosenthal را در خود داشته و وی را نجات میدهند. Nomad سوار بر یکی دیگر از سفینه ها Helena را از جزیره نجات داده و به ناو هواپیما بر آمریکایی میرساند. 

 

در آنجا Nomad با Psycho یکی از اعضای گمشده تیم رو به رو میشود که تمام اطلاعات عملیات را در اختیار فرمانده ناو قرار داده. فرمانده ناو دستور حمله هسته ای و نابودی جزیره را صادر کرده و حمله ای غریب الوقوع در جریان است. Helena به فرمانده اطلاع میدهد که حمله هسته ای باعث قدرتمند تر شدن بیگانگان خواهد شود اما فرمانده Morrison مخالفت میکند. حمله هسته ای اتفاق میافتد و باعث بزرگتر شدن میدان انرژی بیگانه در جزیره میشود. پس از حمله ناموفق هسته ای، سفینه ای عظیم از آب بیرون میاید و به ناو حمله میکند. Nomad به وسیله قدرت جدیدی که Helena در لباس نانو تعبیه میکند موفق به نابودی سفینه میشود اما سفینه به ناو برخورد و آن را غرق میکند. اما Helena، Nomad ، و Psycho سوار بر سفینه دیگری موفق به فرار از ناو میشوند. ارتش بیگانگان حالا قدرتمندتر از قبل آماده حمله به بشر هستند اما قهرمانان داستان اکنون راهی برای نابودی آنها پیدا کرده اند و با این هدف دوباره به جزیره بازمیگردند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3450 @ 3.10GHz / AMD Ryzen 3 PRO 2100GE Intel Core i5-7600K @ 3.80GHz / AMD Ryzen 5 3500U
حافظه 8 GB 12 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4GB) / AMD Radeon RX 470/570 (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti (6GB) / AMD Radeon RX Vega 56 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Crysis remastered

15/10/2021
Crytek
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 12 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄