Resident Evil 6

Resident Evil 6

پیدایش شخصیتی جدید بنام Jake Muller
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

توجه:

درصورت دریافت ارور   STEAM.DLL   انتی ویروس کرک رو پاک کرده است باید پوشه بازی رو داخل EXCLUTIONS انتی ویروس اضافه کنید و از چرخ دنده تو لانچر بازنشانی کرک بزنید.



بازی Resident Evil 6 در سال 2013 با سبک اکشن و ماجرایی (Action-Adventure) با دوربین سوم‌شخص (Third Person Shooter) به بازار آمد. این بازی که در ادامه سری بازی‌های Resident Evil عرضه شده است، برخلاف سری‌های قبلی آن سبک نجات و ترس (Survival- Horror) را تقریبا کنار گذاشته و بیشتر داستانی چند شاخه و درهم پیچیده را در مورد عملیاتی دنبال می‌کند. هرچند شاید به نظر برسد که با وجود زامبی‌ها و همچنین موجودات ترسناک دیگری که می‌توانند تهدیدی برای جان بازیکن باشند، باز هم بیشتر فضای بازی در مورد نجات پیدا کردن باشد، اما واقعیت این است که طراحان، تیراندازی را به عنوان قسمت اصلی روند بازی در نظر گرفته‌اند. در قالب‌های متنوع داستانی در نظر گرفته شده برای بازی، حالات تک‌نفره (Single Player چندنفره و همکاری کننده (Multi Player, Co-Op)  طراحی شده‌ است. 

 

Resident Evil 6 به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بین چهار سناریو با داستان‌های در هم تنیده با محوریت لئون اس. کندی، مأمور بخش عملیات امنیتی (DSO)، کاپیتان کریس ردفیلد، کاپیتان اتحاد ارزیابی امنیت بیوتروریسم (BSAA)، جیک مولر مزدور و جاسوس آدا ونگ، انتخاب کنند. در سناریوهای لئون، کریس و جیک، بازیکنان می‌توانند خودشان یا شرکای مربوطه‌شان، هلنا هارپر، مامور سرویس مخفی ایالات متحده، پیرس نیوانز، تک‌تیرانداز BSAA و شری برکین، مامور DSO را کنترل کنند. شخصیتی که توسط بازیکن انتخاب نشده است توسط هوش مصنوعی (AI) یا بازیکن دیگری از طریق چند نفره محلی یا آنلاین کنترل می شود.

 

 سناریوی آدا را می توان با یا بدون شریک بازی کرد و بازیکن دومی که به آن ملحق می شود، شخصیت غیر متعارف Agent را کنترل می کند. علاوه بر این، هر سناریو دارای یک سبک بازی متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از شخصیت های بازیکن در برابر حملات آسیب پذیرتر هستند در حالی که برخی دیگر انعطاف پذیرتر هستند. هر شخصیت مرکزی توانایی‌های منحصر به فردی دارد که از زمان‌های بارگذاری سریع‌تر و حمل مهمات بیشتر متفاوت است. Resident Evil 6 مکانیک های گیم پلی جدیدی مانند غلتیدن در هر جهت و دویدن در هنگام تیراندازی و سر خوردن را ارائه می دهد. در حین انجام برخی اقدامات، رویدادهای زمانی سریع ممکن است رخ دهد، که در آن بازیکن باید با فشار دادن دکمه‌ها یا دستکاری جوی استیک‌ها در مدت زمان محدود، از دستورات روی صفحه پیروی کند.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 8.1 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz | AMD Athlon II X2 240 Intel Core2 Quad Q8400 @ 2.66GHz | AMD Phenom II X4 965
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GTS (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 16 GB

Resident Evil 6

02/10/2012
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 16 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۳
۵ | ۴.۲

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

kiyaglgxy نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۶ گزارش

salm mamnon az lancher khbeton bazi b sotrt full screene ya ne

ارسال پاسخ
amirhossian نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۵ گزارش

با سلام
چجوری میتونم روی بازی زیرنویس یا دوبله اعمال کنم ؟

ارسال پاسخ
پارسا ابراهیم دخت نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۳ گزارش

سلام وقت بخیر من وقتی میخوام بازی اجرا کنم ارورdll_steam
میده

پاسخ اپراتور (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام انتی ویروس کرک رو زده پوشه بازی رو تو exclutions انتی ویروس قرار بدید بعد بزنید از چرخ دنده تو لانچر بازنشانی کرک
ارسال پاسخ
tahammal نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۴ گزارش

man vared bazi misham safhe siyah miyare badesh miyad biron az bazi

پاسخ اپراتور (۱۴ فروردین ۱۴۰۵)
سلام تست شده بازی و مشکلی تو اجرا نداره ممکنه مشکل از سخت افزار یا ویندورتون باشه
ارسال پاسخ
رامتین سبزواری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۳ گزارش

من تا یه مدت بازی برام سیو میشد
ولی بعدش تقریبا از وقتی نتا داغون شد دیگه سیو نشد و کلا هرچی جلو میرم سیو نمیشه
الان مشکل از کجاست؟
بخاطر نتا ؟ یا چیز دیگه ایه؟

پاسخ اپراتور (۱۳ فروردین ۱۴۰۵)
سلام سیو نشدن ربطی به بازی نداره احتمالا one drive داشتید داخل اون سیو میشده از تسک منیجر ببندینش
ارسال پاسخ
مهدی مرادی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۰۵ گزارش

این بازی به صورت رسمی split-screen نیست و با ماد باید انجام بشه . علاوه بر اون اسم ماد و یا ورژن اون در جی باز ذکر نشده و قابل دستکاری نیست (شایدم من پیداش نکردم)
این یعنی تنظیماتی مبنی بر تغییر دادن جای دوربین در حالت دونفره نداره
حالت ساده‌ی اون بصورت افقی هست و حتی کامل گوشه‌های تصویر هم نیست
خلاصه که اگر برای تجربه دونفره سمت این بازی میاین اصلا پیشنهاد نمیشه (مگه اینکه رو تلویزیون باشید👀)

پاسخ اپراتور (۵ فروردین ۱۴۰۵)
سلام باید بزنید روی offline 2 نفر بیان اولش هم به صورت 2 نفره نیست باید یکم بازی کنید تا منو بیاد
ارسال پاسخ
Dr.Death نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۰۵ گزارش

سلام زیر نویس بازی رو نمیزارد؟

ارسال پاسخ
محمد درخشانی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۳ گزارش

ارور 0xc000007b میده چه کار کنم

پاسخ اپراتور (۲۳ اسفند ۱۴۰۴)
سلام این ارور برای اینه نسخه اشتباهی از vc runtime یا دایرتیکس نصب کردید
http://gs10.mehrfile.com/GSrc/crack/(0xc000007b).rar
این فایلو دانلود کنید داخلش کلی dll هست همرور بریزید تو پوشه بازی
ارسال پاسخ
پوریا پ نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۱۲ گزارش

بازی رو که اجرا میکنم ارور میده ( steam_api.dll) این فایل رو پیدا نمیکنه

پاسخ اپراتور (۱۲ اسفند ۱۴۰۴)
سلام انتی ویروس کرک رو زده پوشه بازی رو تو exclutions انتی ویروس قرار بدید بعد از لانچر بزنید بازنشانی کرک
پاسخ پوریا پ (۱۳ اسفند ۱۴۰۴)
اینترنت ها ملی شده من نمیتونم به کامپیوتر اینترنت وصل کنم لطفا میشه فایل کرک رو بزاری توی صفحه بازی تا من برش دارم
پاسخ اپراتور (۲۵ اسفند ۱۴۰۴)
بزنید بازنشانی کرک از لانچر دیگه
ارسال پاسخ
MammadAli نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۱۱ گزارش

سلام مشکل سیو نشدن توی ویندوز 11 رو چظوری حل کنم؟

پاسخ اپراتور (۱۲ اسفند ۱۴۰۴)
سلام سیو نشدن مربوطه به ویندوزه انتی ویروس دارید قطع کنید و exe بازی رو تو ransomware انتی ویروس بزارید
ارسال پاسخ
mehrac نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۳۰ گزارش

ارور استیم میده چظوری حل منم راه حل بدین

پاسخ اپراتور (۱ اسفند ۱۴۰۴)
سلام انتی ویروس کرک رو زده پوشه بازی رو تو exclutions انتی ویروس بزارید بزنید بازنشانی کرک از بانچر
ارسال پاسخ
امیررضا محمدی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۱۵ گزارش

چطور دونفره آفلاین بازی کنیم؟

ارسال پاسخ
REALTRALALA نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱ گزارش

سلام. چک پوینت‌ها سیو نمیشن اگر میشه میتونید راهنماییم کنید که چیکار کنم سیو بشن؟

پاسخ اپراتور (۲۲ دی ۱۴۰۴)
سلام مربوط به ویندوزه سیو نشدن امتی ویروس و one drive رو خاموش کنید
پاسخ REALTRALALA (۲۴ دی ۱۴۰۴)
سلام مرسی بابت پاسخ. one drive خاموشه و آنتی ویروس هم خاموشه ( بازی رو توی exclusions گذاشتم) ولی باز سیو نمیشه. راه حل دیگه ای ندارید؟
ارسال پاسخ
1
skw نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ گزارش

سلام میگم یک سوال چرا بعد هر چپتر سیو نمیشه و اگه بازیو ببندم همه چیز میپره و از اول میشه؟

پاسخ اپراتور (۱۳ دی ۱۴۰۴)
سلام سیو نشدن مربوطه به ویندوزه اجازه سیو نمیده
ارسال پاسخ
leoaliw نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۱ گزارش

سلام موقع ورود به بازی خطای failed to initialize steam رو میده باید چیکار کنم؟

پاسخ اپراتور (۲۳ آبان ۱۴۰۴)
سلام انتی ویروس چک کنید کرک بازی رو نزده باشه
ارسال پاسخ
Hatronite نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۲۲ گزارش

خسته نباشید بازی موقع لانچ ارور
BH6- Application Error رومیده و میگه (the application was unable to start correctly (0x0000906 چطوری میشه درستش کرد؟

پاسخ اپراتور (۲۳ شهریور ۱۴۰۴)
سلام انتی ویروس کرک رو زده
ارسال پاسخ
hrho33ein نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۵/۲۳ گزارش

سلام چطوری باید دونفره پلی داد هرچی try میکنیم نمیشه

ارسال پاسخ
daniel1384 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ گزارش

سلا میشه با دسته بصورت آفلاین و split screen دونفره بازی کرد ؟

پاسخ اپراتور (۷ آبان ۱۴۰۳)
سلام. بله میشه.
ارسال پاسخ
hrho33ein نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ گزارش

سلام خسته نباشید امکان قرار دادن رزیدنت 5 به صورت 2 نفره و مولتی هم هست؟ اگر بشه اونم موجود کنید عالی میشه

ارسال پاسخ
1
hossein001387 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ گزارش

سلام ایا بازی ترینر دار یا نه ممنون میشم جواب بدید

ارسال پاسخ