Resident Evil: Operation Raccoon City

Resident Evil: Operation Raccoon City

پاکسازی رد پاهای Umbrella
۱۰ | ۴
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Resident Evil: Operation Raccoon City در ادامه سری بازی‌های Resident Evil به بازار آمد. این بازی دارای دو حالت تک‌نفره (Single player) و چند‌نفره (Multiplayer) است. زاویه دوربین در Operation Raccoon City اغلب از نگاه سوم شخص است و تمرکز داستان بازی بر روی دو گروه مختلف از کماندوهاست که وارد شهر مخروبه‌ای می‌شوند که شهروندان آن دچار بیماری و تبدیل به زامبی شده‌اند. اهداف این دو گروه با هم متضاد است و بازیکن به عنوان عضوی یکی از گروه‌ها کار خود را آغاز می‌کند. در طول بازی، ماموریت‌های مختلفی برای بازیکن تعریف می‌شود که برای ادامه مسیر باید به آن‌ها دست یابد. این بازی دارای سوژه داستانی جذابیست. شما در این سری از Resident Evil است که متوجه می شوید چرا شخصیت Nemesis بدنبال از بردن شخصیت های گروه STARS بوده است.

 

هر یک از اعضای تیم قابلیت های بخصوصی دارند و شما می توانید به انتخاب خود شخصیت مورد نظرتان را انتخاب کنید و با دیگر اعضای گروه وارد مرحله شوید و به ادامه ی بازی بپردازید. زامبی های موجود در بازی می توانند به روش های مختلفی حمله کنند. یک گونه زامبی که بیش از حد به یک شخصیت نزدیک می شود معمولاً سعی می کند با شخصیت دست و پنجه نرم کند و از بازیکن می خواهد دکمه های خواسته شوده روی تصویر را به سرعت بزند تا زامبی او را گاز نگیرد. بازیکنانی که در انجام این کار ناموفق باشند برای مدت زمان محدودی آلوده می شوند. در حالی که آنها آلوده می شوند، به قیمت کم شدن یک نوار سلامتی تمام خواهد شد که به تدریج کاهش می یابد و اگر حمله ی مجددی صورت گیرد، آن قسمت از نوار سلامتی از بین خواهد رفت. اگر یک کاراکتر گاز گرفته شود و بعد از آلوده شدن زمانش تمام شود، کاراکتر غیرقابل کنترل می شود و تا زمان کشته شدن به هم تیمی های سابق خود حمله می کند و به بازیکن اجازه می دهد تا دوباره respawn شود. در بازی علاوه بر زامبی ها، انواع دشمن های دیگری مانند Lickers، Hunters و Cerberuses نیز وجود دارد. علاوه بر این، بازیکنان می توانند تحت شرایط خاصی آنها را کنترل کنند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz | AMD Athlon II X2 240 Intel Core2 Quad Q8400 @ 2.66GHz | AMD Phenom II X4 965
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GTS (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 8 GB

Resident Evil: Operation Raccoon City

18/05/2012
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 4.64 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۱.۵
۵ | ۱

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

ali a.s.d نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ گزارش

سلام من بازیو دان کردم ولی نمیاره و ارور xlive میده ولی برنامه شو دان کردم بازم اجرا نکرد

پاسخ اپراتور (۳۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام xlive نصب کنید
ارسال پاسخ
سید علی سیدی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ گزارش

سلام من بازیو دانلود کردم ولی موقع اجرا ارور نبودن فایل xlive.dll رو میده . ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ اپراتور (۱۱ تیر ۱۴۰۳)
سلام سرچ کنید xlive برنامه شو دانلود و نصب کنید.احتمالا داخل خود بازی هم باشه.
ارسال پاسخ