Spec Ops: The Line

Spec Ops: The Line

هنوز احساس می کنی یک قهرمان هستی..؟
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Spec-ops The line گرچه در نگاه اول به عبارت عامیانه یک بازی جنگی محسوب میشود، اما هرچه بیشتر و بیشتر در داستان متفاوت آن عمیق شوید، چهره‌ای بسیار هولناک از جنگ و اثرات مخرب آن را در برابر چشمان خود خواهید دید؛ هر گلوله‌ای که در روند داستان بازی شلیک میشود، شخصیت اصلی داستان را یک قدم به مرز باریک بین عقل و جنون ناشی از خشونت و جنگ نزدیک‌تر میکند.

 

Spec-ops the Line عنوانی در سبک اکشن-تیراندازی است که در سال 2012 برای کنسول‌های نسل هفتم (PS3 / Xbox 360) و PC منتشر شده. زاویه دوربین بازی به صورت سوم شخص است. بازی هم به صورت تک نفره و در بخش داستانی قابل انجام است و هم یک بخش آنلاین چند نفره دارد. این بازی گویی ساخته شده تا شما را قدم قدم تا ملاقات با چهره‌ی واقعی جنگ همراهی کند.

 

بازی تجسمی خیالی از شهر دبی را به تصویر میکشد؛ شهری جنگ زده و ویران شده. فضاسازی بازی به بهترین شکل ممکن انجام شده و با روند داستان و گیم پلی بازی، توازن و تعادل دارد. بیشتر محیط بازی تمی بیابانی دارد و تپه‌های شنی در کنار آسمان‌خراش‌های دبی، به شکلی هنرمندانه پیده شده‌اند. صداگذاری، موسیقی و افکت‌های بصری همه در خدمت ارائه‌ی تصویری مناسب این داستان جذاب هستند.

 

Spec-ops the Line در نگاه اول، چیزی بیشتر از یک بازی تیراندازی سوم شخص نیست؛ در واقع گیم پلی بازی هم چیزی بیشتر از این را به شما منتقل نمیکند. اما داستان بازی بسیار متفاوت است؛ شما کنترل فرمانده‌ یک تیم 3 نفره از ارتش آمریکا را بر عهده دارید که برای نجات یک کلنل ارتش، به دبی اعضام شده‌اند. اما دبی اکنون مکانی بسیار متفاوت است؛ شش ماه پیش از شروع وقایع داستان بازی، طوفان شنی سهمگین به شهر برخورد میکند و بیشتر شهر را به زیر اقیانوسی از شن میبرد. بازماندگان این فاجعه، به مرور درگیر جنگی داخلی برای بقا میشوند. داستان بازی در موقعیت‌های متعددی، شما را در تنگنا‌های اخلاقی و احساسی قرار میدهد؛ تصمیماتی که باید بگیرید، هر کدام عواقب خاص خود را دارند و غالبا به چیزی جز پشیمانی و جنون ختم نمیشوند.

 

آنچه Spec-ops The line را از دیگر عناوین این سبک جدا میکند، تصویرسازی متفاوت از جنگ است. این که شرایط برای یک سرباز در بوحبوحه‌ی جنگ چقدر میتواند سخت و پیچیده شود، یا تصمیمات سختی که پیش پای وی قرار میگیرد و البته عواقب آن‌ها، شاید پیش از این در هیچ عنوانی به این شکل تصویر سازی نشده باشد.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core Duo T2500 @ 2.00GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual-Core TK-55 Intel Core2 Quad Q6600 @ 2.40GHz | AMD Phenom X4 Quad-Core GS-6560
حافظه 2 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8600 GT (256MB) / AMD Radeon HD 2600 XT (256MB) NVIDIA GeForce 9800 GTX (512MB) / AMD Radeon HD 4850 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 8 GB

Spec Ops: The Line

26/06/2012
Yager Development
2K GAMES
+18
حجم دانلود: 4.9 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

ArIyAao نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ گزارش

شاهکار

ارسال پاسخ