Hitman

Hitman

من احتیاجی به اسم ندارم، چون دوستی ندارم
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Hitman یک بازی ویدئویی در سبک مخفی کاری، عرضه شده در سال 2016 است که توسط IO Interactive توسعه یافته و به صورت اپیزودیک برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان از مارس تا اکتبر 2016 منتشر شده است. این بازی که دارای شش قسمت است، ششمین ورودی اصلی در مجموعه Hitman اولین قسمت از سه گانه World of Assassination و جانشین Hitman: Absolution (2012) است. داستان تک نفره، مامور 47 قاتل مهندسی ژنتیک را دنبال می کند که او به یک ماجراجویی در سراسر جهان می رود و یک سری مرموز از ترورهای به ظاهر نامرتبط را حل می کند. Hitman دارای مراحل بزرگ و باز است که Agent 47 می تواند آزادانه آنها را کاوش کند. بازی فرصت های ترور را در اختیار بازیکنان قرار می دهد که بیشتر آنها غیر متعارف هستند. IO Interactive یک "کامپوننت زنده" را به بازی معرفی کرد که به طور مرتب به شکل قابل دانلود ارائه می شود.

 

اسکوئر انیکس اروپا یک استودیوی مونترال را راه اندازی کرد تا روی بازی بعدی Hitman کار کند، اما IO Interactive پس از عملکرد ضعیف Absolution، برای هدایت توسعه بازی، مجدد کنترل این عنوان را در دست گرفت. این عنوان به عنوان تصوری دوباره از این عنوان در نظر گرفته شد زیرا تیم تلاش کرد تا گیم پلی Absolution را با پایان باز کردن قسمت‌های قبلی این سری ادغام کند. به گفته تیم، Hitman یک بازی پازل با عناصر اکشن و مخفی کاری است. توسعه دهندگان شبیه سازی و هوش مصنوعی هر سطح را اصلاح کردند.

 

هیتمن یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی مخفی کاری است که در آن بازیکنان یک قاتل ژنتیکی به نام مامور 47 را از منظر سوم شخص کنترل می کنند، زیرا او در حال انجام ترور اهداف مختلف در سراسر جهان است. همانند سایر بازی‌های سری Hitman، بازیکنان آزادی زیادی در انتخاب نوع ترور دارند. بازیکنان ممکن است از سلاح هایی از جمله مواد منفجره، سلاح کمری، مسلسل و تفنگ های تک تیرانداز دوربرد استفاده کنند. همچنین ممکن است با استفاده از سلاح های سرد یا اقلام قابل پرتاب، هدف را از فاصله نزدیک ترور کنند.

 

مامور 47 در درگیری های سنگین و مستقیم آسیب‌پذیر است. بنابراین، ترجیح داده می شود اهداف بی سر و صدا حذف شوند. او می‌تواند از سیم مخصوص مجهز خود برای خفه کردن قربانیانش استفاده کند یا قتل‌های خود را به عنوان مرگ‌های تصادفی، مانند مسموم کردن غذای هدف یا خفه کردن آن‌ها در توالت، انجام دهد. این بازی همچنین شامل فرصت‌هایی است که نیاز به تکمیل چندین کار دارد. بازیکنان می‌توانند مکالمات شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) را استراق سمع کنند تا سرنخ‌هایی در مورد مکان و روال اهداف به دست آورند و فرصت‌هایی را برای نفوذ و حذف خلاقانه کشف کنند. به عنوان مثال، مامور 47 می تواند یک لوستر را دستکاری کند و باعث سقوط آن و کشتن یک هدف شود. 47 می تواند آیتم هایی را برای استفاده به عنوان سلاح های بداهه جمع آوری کند، به مناطقی که قبلاً محدود شده بود دسترسی پیدا کند، NPC ها را از بین ببرد یا حواس دیگران را پرت کند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD Phenom II X4 940 Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 770 (2GB) / AMD Radeon R9 290 / 390 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 60 GB

Hitman

11/03/2016
IO Interactive
+18
حجم دانلود: 21.2 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

sajjad2277 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ گزارش

عالی بود

ارسال پاسخ
1
yellowwhite نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ گزارش

بازی فوق العاده عالی معرکست دنیای هیتمن

ارسال پاسخ
1