Sniper Elite V2 Remastered

Sniper Elite V2 Remastered

صبر، تمرکز، یک نفس عمیق و شـلـیـک
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Sniper Elite V2 یک بازی ویدئویی تیراندازی تاکتیکی سوم شخص متعلق به سال 2012 است که توسط Rebellion Developments ساخته و منتشر شده است. این عنوان دنباله‌ای بر نسخه اصلی خود در سال 2005 است که در همان زمان و مکان اتفاق می‌افتد - نبرد برلین در آوریل تا می 1945 - اما با یک روایت تغییر یافته. داستان بازی یک افسر OSS آمریکایی را دنبال می کند که باید گروهی از دانشمندان درگیر در برنامه موشکی آلمانی V-2 را قبل از اینکه ارتش سرخ آنها را دستگیر کند، از بین ببرد. دنباله دیگری به نام Sniper Elite III در سال 2014 منتشر شد. نسخه بازسازی شده برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان که در 14 می 2019 منتشر شد.

 

Sniper Elite V2 بر عدم درگیری مستقیم تاکید دارد و بازیکن را تشویق می کند تا از مخفی کاری استفاده کند و مانند یک تک تیرانداز واقعی فاصله خود را با سربازان دشمن حفظ کند. اکثر ماموریت‌ها تک نفره هستند و مسیرهای متعددی را برای بازیکن فراهم می‌کنند، از جمله ساختمان‌های چند طبقه و خیابان‌های فرعی، برای به دست آوردن نقاط برتر و پنهان شدن از تعقیب دشمنان. در جنگ جهانی دوم، شخصیت بازیکن از سلاح های مناسب برای آن دوران استفاده می کند. تفنگ تک تیرانداز سلاح اصلی در طول بازی است و انواع مسلسل ها و تپانچه ها به عنوان بازوهای جانبی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر نارنجک‌های دستی، بازیکن می‌تواند تله‌های انفجاری با سیم، مین‌های زمینی ضد پیاده نظام و دینامیت را مستقر کند. از دوربین دوچشمی می توان برای نشان دادن دشمنان در دید استفاده کرد و متوجه موقعیت و حرکات آنها شد. هنگام استفاده از تفنگ تک تیرانداز، عناصر خاصی می توانند نتیجه یک شلیک را تعیین کنند، با در نظر محیط واقع گرایانه مانند تاثیرجهت و قدرت باد و افت گلوله بر اثر فاصله ی شما با هدف می توان تصمیم گرفت شلیک ما چقدر موثر خواهد بود. گلوله ها می توانند از سطوح یا اهداف کمانه کرده و به دیگران برخورد کنند. حالت‌های مختلف، از جمله خم شدن یا دراز کشیدن روی شکم، می‌توانند یک شلیک را موثرتر کنند، و شخصیت بازی همچنین توانایی نفس عمیق کشیدن و برای لحظه ای کند کردن روند حرکتی را دارد. یکی دیگر از توانایی‌های کلیدی این است که وقتی محل اختفای شخصیت بازی لـو میرود، آخرین حرکات و موقعیت او نسبت به دشمن به صورت یک شکل هاله ای نشان داده می‌شود، که به طور بالقوه به بازیکن اجازه می‌دهد از آن منطقه فرار کند در حالی که سربازان دشمن به سمت آخرین موقعیتی که از شما دارند شلیک می‌کنند.

 

یکی از ویژگی های اصلی بازی  X-Ray Kill Camاست که در آن یک شلیک موفقیت آمیز و ماهرانه در حرکت آهسته از شلیک گلوله به بیرون از تفنگ تک تیرانداز به سمت هدف دنبال می شود که در هنگام اصابت گلوله به دشمن آنرا از منظر اشعه X و قسمت های بدن که مورد اصابت گلوله قرار گرفته و آسیبی که گلوله به اندام ها و استخوان های هدف وارد می کند را نشان می دهد. همچنین می توان از تیراندازی برای شلیک به نارنجک های آویزان به خود دشمن استفاده کرد و آنها و هرکسی را که در نزدیکی او هست، کشت. از این روش همچنین می توان با هدف قرار دادن مخازن و سوپاپ های سوخت علیه خودروهای نظامی استفاده کرد و حتی می توان کپسول های سوخت و گلوله های توپ را که با رنگ قرمز مشخص شده اند منفجر کرد. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2100 @ 3.10GHz / AMD A8-5600K APU Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz / AMD Ryzen 5 1500X
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) / AMD Radeon HD 5570 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1070 (4GB) / AMD Radeon RX 470/570 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 15 GB

Sniper Elite V2 Remastered

13/05/2019
Rebellion Developments
+18
حجم دانلود: 6.3 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄