Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

قهرمان واقعی کسی است که با ترس می جنگد
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

 

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier  یک بازی ویدئویی تیراندازی تاکتیکی سوم شخص است که توسط UbiSoft برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز ساخته و منتشر شده است. این بازی نگاهی آینده نگرانه از سری Ghost Recon دارد. این کمپین دارای لوکیشن هایی مانند بولیوی، زامبیا، نیجریه، پاکستان، روسیه و نروژ است.

 

این بازی یک تیراندازی سوم شخص مبتنی بر پوشش دهی است. با کشیدن ماشه سمت چپ، نمای بالای شانه بزرگ‌نمایی می‌شود و امکان هدف‌گیری دقیق‌تر را فراهم می‌کند. اگر با گیم پد بازی می کنبد، فشردن دکمه ی آنالوگ سمت راست باعث می‌شود که بازی به دوربین اول شخص تبدیل شود، این قابلیت به بازیکن اجازه می‌دهد از داخل مربع هدف گیری نگاه کند. برخی از پوشش‌ها می‌توانند تا حدی از بین بروند و بازیکنان را مجبور به جستجوی پوشش دیگری کنند. درهنگام پوشش، بازیکنان را می‌توان با شلیک مسلسل سرکوب و زمین گیر کرد، که باعث باریک شدن و تکان دادن میدان دید بازیکن می‌شود و پاسخ آتش را سخت‌تر می‌کند.

 

یک ویژگی جدید در این سری، قابلیت نا مرئی شدن است که به تیم Ghost اجازه می‌دهد تا حدی نامرئی شوند. این قابلیت فقط زمانی فعال است که بازیکن به آرامی حرکت کند. هنگامی که بازیکن می نشیند، این قابلیت به‌طور خودکار فعال می‌شود، و هنگام دویدن، شلیک یا آسیب‌دیدگی این قابلیت از بین می رود.

 

بازیکن می‌تواند تا چهار هدف را با علامت‌گذاری به ترتیب دستور داده شده از بین ببرد. بعد از اجرای دستور اعضای تیم به همان ترتیب تعیین شده شروع به شلیک می کنند.  تا زمانی که دشمن هنوز از حضور تیم Ghost بی‌اطلاع باشد می توان تا 4 نیرو را در آن واحد از بین برد. این مکانیک توسط بازی به عنوان "Sync Shot" یاد می شود. به بازیکن نمادهایی نشان داده می‌شود که نشان می‌دهند چه زمانی هم تیمی‌ها در موقعیتی قرار گرفته‌اند و اهداف مشخص‌شده را هدف گرفته‌اند. اگر بازیکن تا سه هدف را علامت‌گذاری کند، بازیکن می‌تواند به آنها دستور شلیک بدهد یا یکی از اهداف را نشانه بگیرد و شلیک کند، در این مرحله هم‌تیپ‌های تیم به طور همزمان شلیک می‌کنند. اگر بازیکن چهار هدف را علامت گذاری کند، بازیکن باید یکی از اهداف را نشانه گرفته و برای از بین بردن هر چهار هدف شلیک کند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium D 830 @ 3.00GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4400+ Intel Core2 Quad Q9450 @ 2.66GHz | AMD Phenom II X4 940
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8600 GTS (512MB) / AMD Radeon HD 4650 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 25 GB

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

26/06/2012
Ubisoft
Ubisoft
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄