Ghost Recon Advanced Warfighter 2

Ghost Recon Advanced Warfighter 2

یک فرمانده ی تمام عـیـار
۱۰ | ۹.۱
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بدون شک Ubisoft یکی از ناشران بزرگ بازی‌های ویدیویی است و تابه‌حال عناوین بسیار جذابی را به بازار عرضه کرده است. در این میان بدون شک سری بازی Ghost Recon چون ستاره‌ای میان دیگر بازی‌ها می‌درخشد و توانسته با سبک مخفی‌کاری و Shooter تیمی خود یک تجربه خیره‌کننده را پدید آورد. تابه‌حال نسخه‌های مختلفی از این سری منتشرشده است و در سال 2007 نیز یکی از بهترین نسخه‌های آن به نام بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 2  برای کنسول‌های نسل هفتم راهی بازار شد و توانست خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال 2007 به همه معرفی کند.

 

داستان بازی Ghost Recon Advanced Warfighter 2 نیز توسط Tom Clancy  مشهور نوشته‌شده است و شمارا به شهر Juárez می‌برد و شاهد شورش Ontiveros هستیم. شما در سوی دیگر به‌عنوان یکی از فرماندهان ارتش آمریکا و رهبر گروه پنجم نیروهای ویژه ملقب به Ghost، وارد شهر می‌شوید. حالا مسئولیت بزرگی روی دوش شما گذاشته می‌شود و باید جلوی مکزیکی‌های مسلح و خطرناک ناحیه ی جنوب را بگیرید. در ادامه کشورهای دیگری چون هندوراس، پاناما و کلمبیا نیز به داستان بازی اضافه می‌شوند و به‌یک‌باره خود را میان جنگ منطقه‌ای بزرگی خواهید دید. حضور کاپیتان Scott Michael اهمیت زیادی در بازی دارد و می‌توانید راحت‌تر با داستان بازی خو بگیرید. داستان بازی در حین سادگی می‌تواند روزها شمارا سرگرم کند. GamePlay در این بازی اهمیت بسیار بالایی دارد و با یک Shooter تاکتیکال سوم شخص طرف هستید که قطعاً یکی از بهترین‌هاست.

 

مخفی‌کاری از مهم‌ترین بخش‌های بازی است و قهرمان‌بازی قطعا نتیجه خوبی نخواهد داشت چون ممکن است جان خود را به‌راحتی از دست دهید. تجربه بازی به نسخه‌های دیگر شباهت دارد. باید به‌صورت گروهی به انجام مراحل بپردازید و این مراحل نیز شامل گروگان‌گیری، نجات گروگان و کشتن تروریست هاست. لذت این بازی زمانی درک می‌شود که همراه دوستانتان بخش داستانی بازی را پیش ببرید که در این صورت بسیار لذت بخش خواهد بود. بخش داستانی حدود 11 ساعت GamePlay دارد. به عنوان یک سرباز در محیط واقعی اولویت اول زنده ماندن شماست، برای همین باید حسابی چشم و گوشتان را بازکنید تا مبادا مغلوب کمین دشمن شوید و به ‌یک‌ باره همه گروه را به کام مرگ ببرید. بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 2 جزو عناوین منحصربه‌فردی بود که دیگر هیچ‌گاه نمونه آن‌ها را مشاهده نکردیم.

 

به چند مورد از ویژگی های این بازی اشاره خواهیم داشت :  درجه ی سختی Hardcore که جریان بازی را کاملا واقع گرایانه می کند و شما با شلیک یک گلوله در سر خواهید مرد. دیالوگ های عالی و صدا گذاری محشر، داستان خوب بازی، جان فشانی های یک سرباز برای وطن خود که باعث میشود مو به تن شما سیخ شود. دسته بندی سلاح ها، محدودیت حمل سلاح مانند یک سرباز واقعی و مکانیزم فرماندهی دیگر اعضای گروه

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 3.20GHz / AMD Athlon 64 3800+ Intel Pentium D 940 @ 3.20GHz / AMD Athlon 64 3200+
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 6200 (128MB) / AMD RADEON 9700 PRO (128MB) NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (256MB) / AMD RADEON X700 (256MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 5 GB

Ghost Recon Advanced Warfighter 2

28/07/2008
Ubisoft
Ubisoft
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
چند نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄