Just Cause 3

Just Cause 3

هیچ محدودیتی وجود ندارد
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Just Cause 3 یک بازی اکشن – ماجرایی (Action – Adventure) است که فضایی Open World دارد. 6 سال پس از اتفاقات Just Cause 2 قهرمان داستان (Rico Rodriguez) به کشورش Medici (یک جمهوری خیالی در منطقه مدیترانه) باز می‌گردد و متوجه می‌شود که کنترل کشور به دست ژنرالی دیکتاتور افتاده و مردم در سختی زندگی می‌کنند. Rico  با خبر می‌شود یکی از دوستانش به همراه عده‌ای، دست به ایجاد یک جنبش زیرزمینی علیه این دیکتاتور زده‌اند. او تصمیم می گیرد برای رهایی وطنش به آن‌ها کمک کند. به کمک او آنها موفق می‌شوند، پایتخت کشور را آزاد کنند و آنجا را تبدیل به پایگاه جدیدی برای خود کنند. در ادامه داستان دیکتاتور به سلاح کشتار جمعی متوسل می‌شود تا شورشیان را از بین ببرد، ولی با تلاش‌های Rico  موشک به شهر برخورد نمی‌کند. 

 

بازیکن در این بازی امکانات بیشماری را در اختیار دارد که می‌تواند به انتخاب خود از آن‌ها استفاده کند. انواع سلاح‌های سرد و گرم و انواع وسایل نقلیه از قبیل هواپیما، قایق، ماشین زرهی، چتر نجات، کایت و غیره. همچنین طراحی بی نقص محیط امکان انجام مأموریت‌ها را به شیوه‌های بسیار گوناگون به بازیکن می‌دهد. می‌توان گفت این بازی نظر هر مخاطب علاقمند به این سبک را جلب خواهد کرد.

 

ابزارهای مختلفی برای عبور از محیط های بازی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. ویژگی‌های خاص Just Cause 2 - قلاب و چتر نجات - با مکانیک بهبودیافته دوباره ظاهر می‌شوند. تمرکز بر هرج و مرج و فیزیک اغراق آمیز نیز باقی می ماند. یک لباس پرواز جدید، که به طور دائم Rico Rodríguez قهرمان داستان به آن مجهز شده است و این قابلیت به بازیکن این اجازه را می دهد تا در سراسر جهان با سرعت بیشتری پیمایش کند.هنگامی که بازیکن در حین استفاده از لباس پرواز به زمین می‌رسد، می‌تواند از قلاب و چتر نجات استفاده کند تا دوباره خود را به سمت بالا بکشد. بازیکنان می توانند آزادانه بین استفاده از چتر نجات و لباس پرواز سوئیچ کنند. 

 

سایر مکانیک های بازی بازنگری و به روز شده اند. به عنوان مثال، بازیکنان می‌توانند چندین شی را به همراه قلاب به هم متصل کنند. چتربازی نیز پایدارتر است و به بازیکنان اجازه می دهد تا از هوا به دشمنان شلیک کنند. بازیکن می تواند تقریباً به هر شی و شخصیت موجود در بازی با قلاب متصل شود و آیا آنرا به شی دیگری متصل کند. ولحد پولی در Just Cause 3 کنار گذاشته شده است و باعث شده بسته های ارسالی از آسمان راحت تر قابل دسترسی باشد. با این حال، این بر سختی بازی تأثیر می گذارد. برای مثال، اگر بازیکن سوار تانک شود، هوش مصنوعی دشمن با قدرت آن مطابقت پیدا می کند و سلاح‌هایی را به کار می‌گیرد که می‌توانند تانک را از بین ببرند. یکی دیگر از ویژگی های جدید، دادن مقدار نامحدودی "GE-64" به این شخصیت است، که یک ماده منفجره شبیه به C4 میباشد.  بازیکنان می توانند سه واحد GE-64 را در یک زمان مستقر کنند. در بازی Just Cause 2، بازیکنان می توانستند بالای وسایل نقلیه در حال حرکت بایستند اما فقط در مرکز. در Just Cause 3، بازیکنان اجازه دارند آزادانه روی وسایل نقلیه حرکت کنند. انتظار می‌رود بازیکنان پایگاه‌های نظامی دشمن و شهرهایی را که در بازی به نمایش گذاشته شده‌اند را آزاد کنند، که پس از آن می‌توان از آنها به عنوان مکان‌های سفر سریع استفاده کرد.

 

  • تجربه ی جذاب کاوش در جزیره ای مدیترانه‌ای با آزادی عمل کامل، پرواز و شیرجه آزاد در دنیایی بدون محدودیت
  •  با لباس مخصوص پرواز خود می توانید در هوا معلق بمانید در میان کوه ها بچرخید و راهی برای یک حمله ی مرگبار از آسمان بیابید
  • از قلاب و چتر نجات خود برای بالا رفتن از ساختمان ها، سرقت وسایل نقلیه، جهش های سریع یا اتصال اشیاء به یکدیگر برای راه های خلاقانه جدید استفاده کنید.
  • ایجاد زنجیره های عظیم تخریب در پایگاه های نظامی، بندرگاه ها، زندان ها، ایستگاه های پلیس و مراکز ارتباطی برای سرنگونی یک دیکتاتور
  • خود را با طیف گسترده ای از تسلیحات انفجاری از سلاح کمری و موشک انداز گرفته تا شکار تانک و حملات هوایی مسلح کنید.
  • انتخاب وسیله ی مورد علاقه ی خود از میان طیف گسترده ای از وسایل نقلیه مختلف برای رانندگی از جمله قایق های تندرو، جت، هلیکوپتر، خودروهای اسپرت و موتور سیکلت های فوق العاده

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz / AMD Phenom II X6 1075T Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz / AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 780 (3GB) / AMD Radeon R9 290 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 54 GB

Just Cause 3

01/12/2015
Avalanche Studios Group
Square Enix
+18
حجم دانلود: 24 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄