Just Cause 4

Just Cause 4

پدر Rico چه ارتباطی با دیکتاتور منطقه دارد ؟
۱۰ | ۷.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Just Cause 4 در سال 2018 توسط کمپانی Avalanche Studios ساخته و توسط Square Enix منتشر شد. این بازی که تاکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر شده، در سبک اکشن با زاویه دوربین سوم شخص بوده و تنها به صورت تک نفره قابل انجام است. 

 

این بازی که چهارمین قسمت از مجموعه‌ی Just Cause است، درست مانند قسمت‌های قبلی در جزیره‌ای استوایی در آمریکای جنوبی جریان دارد. جهان وسیع بازی از قسمت‌های مختلف کوهستانی، صحرایی، جنگلی که تمامی آن را اقیانوس فراگرفته تشکلی میشود. نسبت به قسمت‌های قبل، گرافیک بازی تغییرات قابل توجهی داشته و همچنان مناظر زیبایی را در خود جای داده است. به علاوه سیستم تغییرات آب و هوای جدیدی در بازی تعبیه شده و پدیده‌هایی همچون طوفان شن، گردباد و صاعقه در بازی دیده میشوند که علاوه بر خلق تصاویر چشم نواز و خیره کننده، روی روند بازی نیز تاثیر میگذارند. 

 

شخصیت اصلی بازی همچنان مامور ویژه‌، Rico Rodriguez است. داستان بازی درست مانند قسمت‌های قبلی بوده و شما باید در نقش Rico ، مناطق مختلف جزیره را از سلطه‌ی نیروهای حکومت دیکتاتوری آزاد کنید. اما اینبار Rico پی میبرد که یکی از عوامل اصلی موثر بر سلطه‌ی دیکتاتوری قدرتمند جزیره ارتباطی با پدر Rico دارد و حال باید به عمق و ماهیت این ارتباط پی ببرد. نقطه قوت بازی نسبت به نسخه‌های قبلی گیم پلی خاص آن و استفاده از نوعی فیزیک خاص حاکم بر سیستم مبارزات بازی است. 

 

مثل قسمت قبلی همچنان وسیله‌ی اصلی جابه جایی شما چترنجات، قلاب پرتاب شونده و لباس پروازی است. گرچه بازی وسایل بسیاری از جمله هلیکوپتر و هواپیما برای جا به جایی سریع و البته استفاده در مبارزات در اختیار شما قرار میدهد، با این حال بیشتر مواقع، در دسترس ترین وسیله همان قلاب، چتر و لباس پروازی خواهد بود. البته این سه مورد در مبارزات بازی هم بسیار کاربردری هستند. انفجار و تخریب، عنصر اصلی پیشبرد بازی بوده و محوریت ماموریت‌های بازی همین موارد هستند. البته فیزیک خاصی که پیشتر به آن اشاره کردیم هم از نقاط تمایز این بازی با عناوین مشابه است؛ مثلا برای تخریب یک نیروگاه میتوانید کانتینری را به هلیکوپتر خود وصل کنید و با تاب دادن آن کل نیروگاه را با خاک یکسان کنید، یا هلیکوپتر جنگنده‌ی دشمن را بین زمین و هوا بدزدید و از آن برای حمله استفاده کنید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2400 @ 3.10GHz / AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz / AMD Ryzen 5 1600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon R9 270 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1070 (6GB) / AMD Radeon RX Vega 56 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 59 GB

Just Cause 4

04/12/2018
Avalanche Studios Group
Square Enix
+18
حجم دانلود: 47 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄