Need for Speed: ProStreet

Need for Speed: ProStreet

ثابت میکنم چه کسی سلطان خیابان هاست
۱۰ | ۶.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

Need for Speed: ProStreet یک بازی ویدئویی مسابقه ای است که در سال ۲۰۰۷ توسط EA Black Box توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این یازدهمین قسمت از سری Need for Speed و ادامه‌ی Need for Speed: Carbon است. برخلاف نسخه های قبلی خود، که بر صحنه مسابقات خیابانی غیرقانونی تمرکز داشتند، ProStreet بر روی مسابقات قانونی که در پیست های بسته برگزار می شود تمرکز دارد. این بازی تلفیقی از دو عنصر شبیه ساز و Arcade است و بازیکنان را ملزم می کند ماشین ها را برای حالت های مختلف مسابقه شخصی سازی و تنظیم کنند. بیشتر مسابقات در مکان های واقعی مانند جاده بین المللی پورتلند، پارک موندلو و اتوپولیس برگزار می شود.

 

ProStreet که در طول تقریباً دو سال توسعه یافت، توسط همان تیمی طراحی شد که رهبری تولید Need for Speed: Most Wanted را بر عهده داشت. این اولین بازی Need for Speed است که عمدتاً برای کنسول های با کیفیت بالا مانند ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 ساخته شده است، اگرچه نسخه هایی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 2 و Wii نیز منتشر شده است. این بازی دارای یک موتور فیزیک جدید است که به ماشین‌ها اجازه می‌دهد به شیوه‌ای واقع ‌بینانه ‌تر رفتار کنند و در تصادفات آسیب ببینند، و یک ویژگی تونل باد را معرفی کرد که بازیکنان می‌توانند نحوه عملکرد آیرودینامیک ماشین خود را ببینند. موسیقیدان Junkie XL برای آهنگسازی این بازی استخدام شد. چندین بسته محتوای قابل دانلود برای بازی منتشر شد که محتوای آن را با اتومبیل ها، پیست ها و مسابقات بیشتری گسترش داد.

 

Need for Speed: ProStreet یک بازی مسابقه‌ای است که در آن بازیکن باید ماشین‌ها را در مسیرهای مسابقه مختلف تنظیم و رانندگی کند.اگرچه این یک بازی مسابقه ای Arcade است، اما ماشین ها به شیوه ای واقع گرایانه تر از بازی های قبلی Need for Speed کار می کنند. بازیکن نقش Ryan Cooper، یک مسابقه‌ دهنده خیابانی را بر عهده می‌گیرد که وارد یک سری رویدادهای مسابقه‌ای می‌شود که توسط چندین سازمان اداره می‌شود. هر رویداد شامل تعدادی مسابقه است که در آن بازیکن باید با حریفانی که توسط کامپیوتر کنترل می شوند برای کسب امتیاز و پول نقد رقابت کند. امتیازها به بازیکن اجازه می‌دهند تا رویدادهای چالش‌برانگیزتر را باز کند و در بازی پیشرفت کند، در حالی که پول نقد می‌تواند برای خرید یا ارتقاء اتومبیل استفاده شود. هدف کلی این بازی در نهایت مقابله با تعدادی از رانندگان ماهر به نام سلاطین است. کوپر با شکست دادن هر یک به صورت انفرادی، به عنوان سلطان آن قسمت شناخته می شود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 7 32/64
پردازنده Intel Celeron 2.80GHz / AMD Sempron 3000+ Intel Pentium 4 1300MHz / AMD Athlon XP 1500+
حافظه 1 GB 1 GB
گرافیک NVIDIA GeForce FX 5950 Ultra (128MB) / AMD RADEON 9500 (128MB) NVIDIA GeForce 6800 (256MB) / AMD RADEON X800 GT (256MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9

Need for Speed: ProStreet

14/11/2007
EA Black Box
Electronic Arts
+3
حجم دانلود: 2.52 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄