Resident Evil: Revelations

Resident Evil: Revelations

زامبی ها چگونه به اقیانوس راه پیدا کرده اند!؟
۱۰ | ۷.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Resident Evil: Revelations در سال ۲۰۱۲ توسط TOSE توسعه یافته و توسط Capcom در اصل برای کنسول دستی Nintendo 3DS منتشر شد. داستان بازی کمی پس از وقایع Resident Evil 4 اتفاق می‌افتد، این بازی با محوریت ماموران مبارزه با تروریسم، Jill Valentine و Chris Redfield دنبال می شود که سعی می‌کنند حقیقت پشت یک سازمان تروریستی بیولوژیکی را که قصد دارد اقیانوس‌های زمین را با ویروس آلوده کند، کشف کنند. این بازی دارای یک حالت تک نفره است که در آن بازیکن باید مجموعه ای از قسمت ها را تکمیل کند که شامل حل پازل و کشتن زامبی هاست.

 

Revelations روی سبک مبارزه برای بقا، فرار ، اکتشاف و نبردهای سریع با ارائه کمتر مهمات و داروهای بازگردانی سلامت بازیکن تأکید می کند. قرار بر این بود که این طراحی محتوای وحشت ریشه ای Resident Evil را بازگرداند و در عین حال سعی در مدرن کردن GamePlay بازی داشته باشد. Revelations همچنین اولین بازی بود که از Nintendo 3DS Circle Pad Pro در خارج از ژاپن پشتیبانی کرد. این بازی یک موفقیت تجاری بود و به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، که محیط دلهره آور، کارگردانی صدا و ارائه آن را تحسین کردند. این بازی سه نامزدی در جوایز جوی استیک طلایی از جمله بازی نهایی سال دریافت کرد و نامزد جایزه بهترین بازی سال در D.I.C.E شد. 

 

یک نسخه با کیفیت بالا (HD) برای Microsoft Windows، PlayStation 3، Wii U، و Xbox 360 در سال 2013 و برای PlayStation 4، Xbox One و Nintendo Switch در سال 2017 منتشر شد. این نسخه از قابلیت های 3D پشتیبانی نمی کند. Nintendo 3DS اما دارای گرافیک پیشرفته و محتوای اضافی، از جمله تنظیم درجه سختی جدید است. در تمام پلتفرم‌ها، نسخه HD بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. دنباله ای به نام Resident Evil: Revelations 2 در سال 2015 منتشر شد.

 

در Resident Evil: Revelations بازیکن باید مجموعه‌ای از سناریوها را که با هم در قسمت‌هایی جمع‌آوری شده‌اند را تکمیل کند. اگرچه اکثر سناریوها شامل کنترل Jill Valentine توسط بازیکن دریک کشتی خالی از سکنه می‌شود، اما برخی از آن‌ها به کنترل شخصیت‌های دیگر در تنظیمات مختلف نیاز دارند. برای پیشرفت در یک سناریو، بازیکن باید تعدادی از اهداف را تکمیل کند، از حل پازل گرفته تا شکست دادن Boss ها و زامبی های خرد، جمع آوری کلیدهایی که درها را به مناطق جدید باز می کند، و رسیدن به یک نقطه خاص در بازی.

 

در Resident Evil: Revelations بازیکن توانایی دویدن، بالا رفتن از نردبان، شنا و شیرجه در زیر آب را برای مدت زمان محدودی دارد. علاوه بر نارنجک و چاقو، می توان همزمان تا سه سلاح گرم را حمل کرد. سلاح های گرم از سلاح کمری گرفته تا شات گان، مسلسل ها و تفنگ ها را شامل می شود. این بازی از منظر سوم شخص انجام می شود، اما زمانی که با یک سلاح گرم دشمنان را هدف قرار می دهید، به دیدگاه اول شخص یا بالای شانه تغییر پیدا می کند - بسته به اینکه بازی روی کدام پلت فرم بازی می شود.

 

به عنوان Jill Valentine، بازیکن می تواند با پیدا کردن آیتم های ویژه در طول بازی، سلاح های خود را ارتقا دهد. همچنین زمانی که دشمن پس از شلیک مبهوت شده است، بازیکن می تواند از فن و ضربه برای حمله استفاده کند. مهمات و اقلام بهبود سلامت بازیکن در سراسر بازی پراکنده شده اند تا به بازیکنان بتواند منابع خود را مدیریت کنند. ازدستگاهی به نام Genesis می توان برای اسکن و یافتن موارد پنهان در محیط های نزدیک استفاده کرد. یک ویژگی نقشه خودکار هم برای کمک به هدایت بازیکنان در طول بازی در دسترس اوست.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E6600 @ 2.40GHz / AMD Athlon II X2 240 Intel Core2 Quad Q9400 @ 2.66GHz / AMD Phenom II X4 965
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GTS (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 8 GB

Resident Evil: Revelations

26/01/2012
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 4.97 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄