Resident Evil: Revelations 2

Resident Evil: Revelations 2

چه اتفاقی برای دختر Barry افتاده است ؟!
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Resident Evil یکی از معروف ترین سری بازی های اکشن – ماجراجویی (Action – Adventure  در ژانر ترسناک (Horror) است که از سال 1996 تا به امروز در حال ساخت است. داستان Resident Evil: Revelations 2 در زمانی بین Resident Evil 5 و Resident Evil 6 رخ می‌دهد. این بازی دارای چهار قسمت متفاوت است که در دو خط زمانی مختلف رخ می‌دهند؛ در هر خط زمانی با دو کاراکتر اصلی متفاوت روبرو هستیم، که در یکی، دو دختر جوان و در دومی یک مرد و یک دختر نوجوان نقش اصلی را بر عهده دارند. هر یک از این کاراکترها دارای توانایی‌های متفاوت و مخصوص به خود هستند، در عین حال نقاط ضعف هر یک نیز متفاوت است. روش انجام بازی کاملا کلاسیک و بر اساس چارچوب‌های ترس و بقا (Horror-Survival)  استوار است. در طول بازی، بازیکن می تواند مهارت‌ها و توانایی‌های مختلفی را کسب کرده یا ارتقا ببخشد. در طول بازی، بازیکن با هیولاها یا شبه زامبی‌ها روبرو می‌شود و باید راه خود را از میان آن‌ها بازکند. 

 

Resident Evil: Revelations 2 بین رویدادهای Resident Evil 5 و Resident Evil 6 قرار دارد. Claire Redfield قهرمان اصلی است و دختر Barry Burton، یعنی همان Moira نقش مکمل را بازی می‌کند. در دسامبر 2014، تریلر جدیدی Barry  را به عنوان یکی دیگر از قهرمانان قابل بازی نشان داد و Natalia Korda، دختر کوچکی با توانایی های ماوراء طبیعی به او ملحق شد. تریلر رسمی سینمایی در دسامبر 2014 منتشر شد. هنگامی که در حالت تک‌نفره بازی می‌شود، بازیکن می‌تواند (و نیاز دارد) کاراکترها را برای حل پازل و انجام اقدامات خاصی تغییر دهد. بازی دارای عناصر مخفی کاری است زیرا تنها دو شخصیت از چهار شخصیت قابل بازی از تفنگ استفاده می کنند. دو مورد دیگر آسیب پذیرتر هستند و ترجیح می دهند از سلاح هایی مانند میله و آجر استفاده کنند. آنها همچنین می توانند موارد پنهان را با چراغ قوه یا حواس خاص خود پیدا کنند.

 

Claire Redfield و Moira، برای آژانس پیشگیری از خطرات زیستی TerraSave کار می کنند. هنگام شرکت در یک مهمانی اداری، آنها و چند عضو دیگر TerraSave توسط مزدوران مسلح دستگیر می شوند. Claire  و Moira به تأسیساتی در جزیره ی Sejm منتقل می شوند، جایی که توسط انسان های «ناخوش احوال» مورد حمله قرار می گیرند که توسط آزمایش های عذاب آور دیوانه شده اند. یک زن ناشناس که خود را "ناظر" می‌خواند، از طریق دوربین‌ها به تماشای آن می‌پردازد و به آن‌ها می‌گوید که دستبندهای روی مچ دست‌هایشان ترس را ضبط می‌کنند، در حالی که این جفت در تلاش برای یافتن امنیت هستند. به محض رسیدن به یک برج رادیویی، آنها درخواست کمک می کنند.

 

Barry  در پاسخ به تماس مضطرب Moira، او را تا جزیره دنبال می کند. او بلافاصله با Natalia Korda، یک دختر کوچک عجیب آشنا می شود که توانایی تشخیص هیولاها را قبل از تبدیل شدن به یک تهدید دارد. او Barry   را در راه رسیدن به برج رادیویی همراهی می‌کند و در میان انبوهی از جهش‌یافته‌های آلوده به Uroboros حرکت می‌کند. با رسیدن به برج، بری متوجه می شود که تماس پریشان شش ماه پیش انجام شده است و اینجا ماجرا جذاب می شود ...

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E6700 @ 2.66GHz / AAMD Athlon II X2 240 Intel Core2 Quad Q9450 @ 2.66GHz / AMD Phenom II X4 945
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GTS (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 25 GB

Resident Evil: Revelations 2

25/02/2015
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 7.65 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳
۵ | ۱

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

saliferna نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ گزارش

سلام ببخشید این بازی برای م صدا نداره چیکار کنم

ارسال پاسخ
Mahdi_UFC نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ گزارش

این بازی چند نفره میشه؟

پاسخ اپراتور (۶ مرداد ۱۴۰۳)
سلام هم تک نفره هم 2 نفره
ارسال پاسخ
aammiirr نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ گزارش

سلام من بازی دانلود کردم میخوام بازی استارت کنم ارور میده همه چیش به لپ تاپم میخوره

پاسخ اپراتور (۱۶ شهریور ۱۴۰۲)
سلام به تلگرام پیام بدید GBAZ_SUPPORT
ارسال پاسخ