Wolfenstein: Youngblood

Wolfenstein: Youngblood

در جستجوی پدری مفقود شده
۱۰ | ۶.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Wolfenstein: Youngblood که عنوانی فرعی (Spin off) از مجموعه Wolfenstein می‌باشد، در سال 2019 و توسط کمپانی‌های بازی‌سازی MachineGames و Arkane Studios ساخته و توسط کمپانی Bethseda منتشر شد. Wolfenstein: Youngblood به سبک تیرانداز اول شخص (first-person shooter) هم به صورت تک نفره قابل بازی است. این عنوان بر روی پلتفرم‌های Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch و PC قابل اجرا می‌باشد. 

 

بازی دو شخصیت اصلی به ‌نام‌های جسیکا (Jessica) و زوفیا (Zofia) دارد که شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را برای بازی انتخاب کنید. در حالت تک نفره، هوش مصنوعی بازیکن را همراهی می‌کند اما در حالت دو نفره ٬ بازیکنان می‌‌توانند با کمک یکدیگر بازی را به اتمام برسانند. با وجود اینکه زمان اتفاقات بازی در دهه 80 میلادی است اما اسلحه‌های مدرن و حتی هواپیمای بدون سرنشین و ربات‌های جنگنده نیز دیده می‌شوند. داستان بازی در دنیایی جریان دارد که نازی‌ها در آن شکست نخورده‌اند و کنترل مناطقی از دنیا را همچنان در اختیار دارند. در این میان در امریکا که تازه از سلطه‌ی نازی‌ها خارج شده است، مأموری امریکایی به طور مرموز ناپدید می‌شود و دختران او جسیکا و زوفیا برای یافتن او مجبور به سفر به نواحی تحت کنترل نازی‌ها می‌شوند. 

 

بیست سال پس از Wolfenstein II: The New Colossus، آمریکا و بسیاری از نقاط جهان از کنترل نازی‌ها آزاد می‌شوند و B.J Blazkowicz و همسرش Anya دختران دوقلوی خود جسی و زوفیا را بزرگ کرده‌اند و به آنها یاد می‌دهند که چگونه از خود دفاع کنند. در سال 1980، Blazkowicz به طور مرموزی بدون هیچ ردی ناپدید می شود. جسی، زوفیا و دوستشان ابی، دختر گریس واکر، یک اتاق مخفی را در اتاق زیر شیروانی با نقشه‌ای که نشان می‌دهد بلازکوویچ به نو-پاریس تحت اشغال نازی‌ها سفر کرده است، کشف می‌کنند تا با نیروی مقاومت فرانسه ملاقات کنند. دختران با این باور که مقامات آمریکایی بلازکوویچ را تا فرانسه نازی دنبال نخواهند کرد، یک هلیکوپتر FBI و یک جفت لباس سربازان ویژه را می دزدند و به سمت فرانسه می روند.

 

Wolfenstein: Youngblood این قابلیت را به شما می‌دهد که کاراکتر و سلاح خود را مرتباً به روز کنید. علاوه بر این، نحوه طراحی و عملکرد تفنگ‌های بازی از دیگر نکات مثبت آن قلمداد می‌شود. هدف این سری از بازیها نشان دادن دنیایی بود که در صورت پیروزی نازی‌ها در جنگ جهانی دوم با آن مواجه می‌شدیم و این بازی نیز، سبک و سیاق عنوان‌های قبلی سری Wolfenstein را تا حدودی رعایت کرده‌ و از اکثر منتقدین امتیاز متوسط رو به بالا دریافت کرده‌ است. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3570 @ 3.40GHz / AMD FX-8350 Eight-Core Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz / AMD FX-9370 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 770 (4GB) / AMD Radeon HD 7970 / R9 280X (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 580 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 40 GB

Wolfenstein: Youngblood

25/07/2019
Arkane Studios
Square Enix
+18
حجم دانلود: 31.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄