Wolfenstein: The Old Blood

Wolfenstein: The Old Blood

این جنگ مثل یک بیماری مسری ست
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Wolfenstein: The Old Blood یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی تیراندازی اول شخص است که توسط MachineGames توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. در 5 می 2015 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی یک عنوان مستقل در سری Wolfenstein و پیش درآمدی برای Wolfenstein: The New Order در سال 2014 است که در سال 1946 اتفاق می افتد. داستان تک نفره در مورد کهنه سرباز جنگ ویلیام "B.J." است. Blazkowicz و تلاش های او برای کشف مکان های یک مجتمع نازی ها. توسعه این بازی در سال 2014، بلافاصله پس از انتشار The New Order آغاز شد.

 

بازی از دید اول شخص انجام می شود و سطوح آن با پای پیاده و بدون استفاده از هرگونه وسیله نقلیه طی می شود. داستان در فصل‌هایی تنظیم شده است که بازیکنان برای پیشروی باید آنها را تکمیل کنند و به دو کمپین به هم پیوسته تقسیم شده‌اند. بازی دارای سلاح های مختلفی از جمله سلاح کمری، شاتگان و مواد منفجره است. بازیکنان به جای سیستم رایج‌ پنهان شدن و پناه گرفتن، می تواند از موقعیت پناه گرفته ی خود استفاده کند و به سوی دشمن تیراندازی کند، به این معنی که نیازی نیست بطور کامل از سنگر خود بیرون بیاید. در این بازی از یک سیستم سلامت استفاده می شود که در آن سلامت بازیکنان به دو بخش جداگانه ی "سلامت" و "زره" تقسیم می شود که به صورت خودکار بازسازی می شوند. اگر یکی از بخش های آن کامل از دست برود، بازیکنان باید یک بسته Health یا Armor را بیابند و از آن استفاده کنند تا سلامتی از دست رفته را جبران کنند.

 

بازیکنان از سلاح سرد ، سلاح گرم و مواد منفجره برای مبارزه با دشمنان استفاده می کنند. همچنین می توانند بدوند، بپرند و گاهی شنا کنند. از حملات و ضربات فنی و سلاح سرد می توان برای از بین بردن بی سرو صدای دشمنان بدون شناسایی شدن استفاده کرد. دشمنان در بازی به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند؛ سربازان انسانی استاندارد که از نظر استقامت باهم متفاوت هستند، شخصیت‌های ربات ‌مانند که به نام Supersoldaten (Super Soldiers)، سگ‌های مکانیکی غول‌پیکر معروف به Panzerhunds، سربازان نازی زامبی‌مانند و غیرنظامیان معروف به Shamblers، و سگ‌های هار ولگرد از جمله دشمنانی هستند که بازیکنان با آنها دست و پنجه نرم می کنند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2500 @ 3.30GHz | AMD FX-8320E Eight-Core Intel Core i7-4810MQ @ 2.80GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6870 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon R9 280 (3GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 38 GB

Wolfenstein: The Old Blood

05/05/2015
MachineGames
Bethesda Softworks
+18
حجم دانلود: 31.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄