Borderlands The Pre-Sequel Remastered

Borderlands The Pre-Sequel Remastered

پیش بسوی کره ی مـاه
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Borderlands: The Pre-Sequel در سال 2014 با سبک اکشن، تیراندازی و نقش‌آفرینی از دیدگاه اول‌شخص (Role Playing, Action, First Person Shooter) در پی سری بازی‌های دیگر از این داستان به بازار آمد.  این بازی که در ادامه Borderland 2 عرضه شد. از لحاظ داستانی با کاراکترهایی از سری قبل و شخصیت‌هایی جدید به صورتی پیگیری می‌شود که گروهی به دنبال دفاع از ماه در مقابل یک تهاجم هستند. بازیکن باید با استفاده از ابزارهای مختلف جنگی مرحله‌ها و قدم‌های در نظر گرفته شده را بپیماید.


 در این بازی نسبت به سری قبلی آن انواع سلاح‌ها از جمله انواع مسلسل، اسلحه‌های لیزری، و سلاح‌های سنگین برای مقابله وجود دارد که این امر جذابیت بازی را از لحاظ اکشن بالا می‌برد. فضای بازی به صورتی است که انفجارها و شلیک‌ها به صورت متوالی اتفاق افتاده و بازیکن به صورت کامل با توجه به نوع طراحی بازی نیاز به سرعت عمل و فکر کردن را حس می‌کند. هرچند طراحان در مورد خود بازی پیشرفت‌های مناسبی نسبت به سری قبلی داشته‌اند، اما از لحاظ روایت داستانی بازی در حد کاراکترهای در نظر گرفته شده جذاب نیست، البته بازی در حدی ضعیف ارائه نشده است که بازیکنان طرفدار این سبک و سری‌های این بازی از آن لذت نبرند.


 حرکات تند و آرام برای پیشروی در بازی، استفاده همه جانبه از ابزار و روند داستانی پی در پی، همگی از مواردی هستند که بازی را تا حد بسیار زیادی مناسب جلوه می‌دهند. شاید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی پیشروی در بازی به صورت چند‌نفره باشد که افراد باید با همکاری در مراحل پیشروی کنند که این مورد می‌تواند اوقات خوشی را پدید بیاورد. از نظر گرافیکی بازی با توجه به سال ساخت و ژانر آن مناسب بوده و صداگذاری به صورتی است که حس و حال بازی را به خوبی به مخاطب انتقال می‌دهد. اگر سری‌های قبلی Borderland را دوست داشته‌اید باید گفت که این بازی قطعا ارزش بازی کردن را  برای شما خواهد داشت.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual-Core TK-55 Intel Core2 Quad Q8200 @ 2.33GHz | AMD Athlon II X2 250
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8500 GT (256MB) / AMD Mobility Radeon HD 2600 (256MB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 20 GB

Borderlands The Pre-Sequel Remastered

14/10/2014
Gearbox Software
2K GAMES
+18
حجم دانلود: 12 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄