Tiny Tina's Wonderlands

Tiny Tina's Wonderlands

بزرگترین دیوانه ی کوچک
۱۰ | ۸
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


Tiny Tina's Wonderlands یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط Gearbox Software توسعه یافته و توسط 2K منتشر شده است. این بازی به عنوان یک اسپین آف در سری Borderlands و دنباله‌ای برای Tiny Tina's Assault on Dragon Keep، در دنیای یک بازی نقش‌آفرینی با مضمون فانتزی جریان دارد. این بازی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در مارس 2022 منتشر شد. این بازی مانند بازی های قبلی خود یک بازی تیراندازی اول شخص است که عناصری از یک بازی اکشن نقش آفرینی دارد. این بازی را می توان به صورت انفرادی یا با حداکثر سه بازیکن دیگر به صورت چند نفره به صورت آنلاین یا محلی انجام داد. این بازی در دنیای یک بازی نقش آفرینی با مضمون فانتزی قرار دارد. 

 


Tiny Tina's Wonderlands بر اساس استانداردهای تعیین شده توسط فرنچایز Borderlands ساخته شده است که از آن سرچشمه گرفته است در حالی که در چندین جنبه کلیدی نیز متفاوت است. از نظر خود شخصیت ها، به جای بازی به عنوان یک شکارچی گنجینه، با شخصیت و خطوط صوتی خاص خود، بازیکنان در عوض به عنوان یک شخصیت سفارشی ساخته شده با استفاده از سیستم شخصیت آفرین بازی، شخصیت را ساخته و سپس بازی می کنند. این بازی دارای شش کلاس شخصیت مختلف است و برای اولین بار در این سری، بازیکنان می توانند این مهارت ها را برای شخصیت های خود ترکیب و مطابقت دهند. آواتارهای قابل پخش دارای آماری هستند که می توان آنها را با استفاده از " hero points" ارتقا داد. بازیکنان انبار بزرگی از سلاح های گرم را در اختیار دارند و برای اولین بار در این سری، بازیکنان می توانند از سلاح های سرد هم استفاده کنند. این بازی دارای همان سیستم Loot برگرفته شده از سری Borderlands است که قادر به تولید ترکیب های متعددی از سلاح ها و سایر تجهیزات است. این بازی همچنین دارای انواع جدیدی از تجهیزات است تا بازیکنان از آنها برای بهبود قدرت خود استفاده کنند. سلاح Melee (چوب و چماق و ...) جایگاه بخصوص خود را در بین Slot ها دارند تا بازیکن را تشویق به مبارزه از نزدیک کند. یک آستم بنام Spell جایگزین نارنجک‌ها در بازی شده است. بازیکنان می توانند Spell هایی مانند احضار شهاب سنگ ها یا تبدیل دشمنان به گوسفند را انجام دهند. در نهایت از نظر تجهیزات جدید دو جایگاه بدست کردن حلقه و یک اسلات در نظر گرفته شده برای Spell برای افزایش بیشتر قدرت شخصیت وجود دارد. 



پس از تکمیل روند داستانی، بازیکنان یک حالت به نام Chaos Chamber را باز می کنند. هر Chaos Chamber از شش سطح تشکیل شده و شامل دو شخصیت Boss است. ترکیبی از دشمنان و Boss ها به صورت تصادفی توسط بازی انتخاب می شود. پس از تکمیل هر سطح، آنها به پورتالی دسترسی خواهند داشت که به بازیکن امتیازات اضافی یا مزیت های رزمی جدیدی می دهد و یا توسط نیروی "نفرین" مانع استفاده از توانایی های رزمی آنها می شود. بعد از کشتن شخصیت‌های Boss می توان سلاح‌هایی افسانه‌ای را از او Loot کرد، و بازیکنان همچنین می‌توانند کریستال‌ها را برای باز کردن Loot ‌های اضافی خرج کنند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3570 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 5 2600
حافظه 6 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 (4GB) / AMD Radeon RX 470/570 (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 590 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 75 GB

Tiny Tina's Wonderlands

تاریخ انتشار: به زودی
Gearbox Software
2K GAMES
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄