Borderlands Remastered Game of the Year

Borderlands Remastered Game of the Year

در جـستـجـوی گـنـجـیـنـه
۱۰ | ۸.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Borderlands یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینیست که در سال 2009 توسط شرکت Gearbox Software توسعه یافته و توسط  2KGAMESشر شد. این اولین بازی از سری Borderlands است و برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، مایکروسافت ویندوز و Mac-OS منتشر شد. این بازی در اکتبر 2009 در سراسر جهان منتشر شد. داستان بازی بر روی یک گروه چهار نفره از "شکارچیان فناوری" متمرکز است که به سیاره دوردست پاندورا سفر می کنند تا به دنبال "Vault" بگردند که شایعه شده است که حاوی فناوری پیشرفته بیگانگان و سایر ثروت های گرانبهاست. شکارچیان هنگام مبارزه با حیات وحش وحشی پاندورا و راهزنان و قانون شکنانی که سیاره را پراکنده می کنند، سرنخ هایی را برای یافتن Vault جمع می کنند و در نهایت با هم متحد می شوند تا قبل از نیروهای شبه نظامی شرکت Atlas به آن برسند.

 

این بازی دارای توانایی کاوش در دنیای درون بازی و تکمیل ماموریت های اصلی و ماموریت های جانبی (اختیاری) است. ویژگی های گیم پلی شامل دسترسی به سلاح ها و سپرهای مختلف است که از نظر نوع و آمار متفاوت هستند، سلاح هایی با عملکردهای عنصری خاص، هر شخصیت قابل بازی دارای انواع کلاس های متمایز و توانایی های منحصر به فرد برای مبارزه، مهارت های قابل ارتقا و استفاده از وسایل نقلیه است. خود بازی در گرافیکی به سبک کارتونی برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد سلاح ها و محیط ها ارائه شده است و از بازی های نقش آفرینی اکشن مختلف آن زمان، مانند Ultima و Diablo الهام گرفته شده است.

 

Borderlands شامل عناصر شخصیت‌سازی است که در بازی‌های نقش‌آفرینی یافت می‌شود، که باعث می‌شود توسعه ‌دهنده Gearbox Software سبک بازی را «تیراندازی - نقش‌آفرینی» بنامد. در شروع بازی، بازیکنان یکی از چهار شخصیت را انتخاب می‌کنند که هر کدام دارای مهارت‌های خاص و با مهارت‌هایی با سلاح‌های خاص هستند. از آن زمان به بعد، بازیکنان ماموریت‌هایی را انجام می‌دهند که از طریق شخصیت‌های غیربازیکن یا از تخته‌های جایزه تعیین می‌شوند، که هر کدام به طور معمول با امتیاز تجربه، پول و گاهی اوقات یک آیتم جایزه به بازیکن پاداش می‌دهند. بازیکنان با کشتن دشمنان انسانی و غیر انسانی و انجام چالش‌های درون بازی (مانند کسب تعداد مشخصی از کشتن با استفاده از یک نوع سلاح خاص) تجربه کسب می‌کنند. با کسب سطوح معینی از XP، بازیکنان می توانند امتیازات مهارت را به درخت مهارت اختصاص دهند که دارای سه تخصص متمایز از شخصیت اصلی است. برای مثال، Mordecai مهارت تک تیراندازی، شلیک گلوله با هفت تیر، یا استفاده از پرنده ی دست آموز خود را دارا می باشد. بازیکنان می توانند به انتخاب خود امتیازات را بین هر یک از تخصص های مورد علاقه شان تقسیم کنند و همچنین می توانند با خرج کردن مقدار کمی از پول رایج درون بازی این ویژگی ها را مجدد پاک کنند و از نو چیدمان دیگری را انتخاب کنند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 2.40GHz | AMD Athlon XP 3200+ Intel Core i3-2120 @ 3.30GHz | AMD Phenom II X3 720
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce Go 7800 (256MB) / AMD Radeon HD 3000 (256MB) NVIDIA GeForce GTX 650 (1GB) / AMD Radeon 530 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 20 GB

Borderlands Remastered Game of the Year

26/10/2009
Gearbox Software
2K GAMES
+18
حجم دانلود: 9.12 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄