Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2

Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2

لـذت درو کـردن زامـبـی ها
۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 یک بازی ویدئویی تیراندازی تاکتیکی سوم شخص است که توسط Rebellion Developments ساخته و منتشر شده است. این یک نسخه ی فرعی از سری Sniper Elite است و 2013 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. بازی در نسخه ای جایگزین از آخرین روزهای جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و ارتش آلمان در آستانه شکست قرار دارد. آدولف هیتلر آخرین راه حل را به کار می گیرد تا با استفاده ورد های جادویی کشته شدگان را به شکل زامبی از گور بیرون بکشد و آنها را علیه نیروهای متفقین بشوراند، در نتیجه باعث می شود آلمان با مردگان متحرک تسخیر شود.

 

Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 از مکانیک های مشابه Sniper Elite V2 استفاده می کند، زیرا بازیکن تشویق می شود تا با تفنگ تک تیرانداز خود از راه دور به دشمنان شلیک کند، اما این بازی طراحی سطح خطی و تمرکز کمتری روی مخفی کاری دارد. بازی یک نسخه جایگزین از جنگ جهانی دوم است، به این ترتیب شخصیت بازیکن از سلاح های متعلق به آن دوران استفاده می کند. باز هم مانند V2، بازیکن می‌تواند از انواع مختلفی از مواد منفجره، از جمله نارنجک‌های استاندارد، مین‌های سیم دار و دینامیت استفاده کند. یکی دیگر از مکانیک های استفاده شده از V2 این است که هنگام استفاده از تفنگ تک تیرانداز، عناصر خاصی مانند جهت و قدرت باد و افت گلوله می توانند بر مسیر گلوله در هنگام شلیک تأثیر بگذارند. گلوله ها می توانند از سطوح یا اهداف کمانه کرده و به دیگران برخورد کنند. بازیکن همچنین می تواند نفس خود را نگه دارد تا شلیک بهتری بدون لرزش دست داشته باشد و به طور دقیق تر مسیر حرکت گلوله خود را تعیین کند.

 

ویژگی "X-Ray Kill Cam" از V2 نیز قابلیتی ایجاد می کند که در آن هنگام شلیک موفق و ماهرانه، دوربین گلوله را از تفنگ تک تیرانداز به سمت هدف در حرکت آهسته ردیابی می کند و در هنگام برخورد هدف را از نمای X-Ray نشان می دهد. روش اشعه ایکس صحیح از نظر تشریحی، قسمت مورد اصابت و آسیب گلوله به اندام ها و استخوان ها را بطور دقیقی نشان می دهد. برخی از آیتم ها همچنین می توانند باعث انفجار در هنگام شلیک شوند، که می تواند به نفع بازیکن در برابر انبوهی از زامبی ها استفاده شود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium Extreme Edition 965 @ 3.73GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200+ Intel Core i5-470UM @ 1.33GHz | AMD Athlon 64 FX-74
حافظه 2 GB 6 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GS (256MB) / AMD Radeon HD 3870 (256MB) NVIDIA GeForce GTX 460 v2 (1GB) / AMD Radeon HD 7750 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 6 GB

Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2

31/10/2013
Rebellion Developments
+18
حجم دانلود: 2.72 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

AMIRHESAM8487 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ گزارش

اقا بازی لگ میزنه و با سیستم منم 100 درصد سازگاره چرا؟

ارسال پاسخ