Unravel

Unravel

من در کنار تـو هستم، نـا امـیـد نـشـو
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

Unravel یک بازی پلتفرم پازلی است که توسط شرکت سوئدی Coldwood Interactive توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. در 15 ژوئن 2015 اعلام شد و در فوریه 2016 برای پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شد. بازی بر روی Yarny متمرکز است، یک موجود انسان‌نمای کوچک ساخته شده از نخ  کاموا که بازیکن در محیط حرکت می‌کند، و از نخ باز کردنی که Yarny را تشکیل می‌دهد برای حل معماها، اجتناب از موجودات خطرناک و عبور از موانع استفاده می‌کند.

Unravel پس از انتشار با استقبال مطلوبی روبرو شد و بسیاری از منتقدان موافق بودند که جلوه‌های بصری، قهرمان داستان، موسیقی متن و لحن کلی بازی از جمله موارد قوی آن هستند. دنباله ای به نام Unravel Two در ژوئن 2018 برای این عنوان منتشر شد.

بازی حول محور شخصیت اصلی خود Yarny، موجودی به اندازه سیب ساخته شده از نخ قرمز است. او دنیای اطراف خود را بررسی می کند که به دلیل اندازه کوچکش، اشیاء کوچک روزمره را بزرگ جلوه می دهد. یارنی با استفاده از نخ از بدن خود طناب ایجاد می کند تا پل ها را بسازد، اشیا را بکشد و از اقلام تاب بخورد. نخ ابزار اصلی مورد استفاده برای حل پازل های پیچیده است. همانطور که Yarny حرکت می کند، ریسمانی که از آن ساخته شده است باز می شود و خطوطی ایجاد می کند که بازیکن باید از آنها برای حل معماها برای پیشرفت استفاده کند. این همچنین به عنوان یک چالش عمل می کند زیرا راه رفتن بیش از حد Yarny باعث می شود که نخ او تمام شود و در این صورت قادر به ادامه ی بازی نخواهید بود. نخ از دست رفته را می توان با جمع کردن  گلوله های نخ قرمز در محیط بازی دوباره پر کرد. 

در مورد این مکانیک، سهلین بیان کرده است: "بازی با فیزیک همیشه سرگرم کننده است. این فقط در مورد حل پازل نیست. همچنین بخش بزرگی از نحوه حرکت شما است. از آنجایی که همیشه این مسیر را پشت سر خود رها می کنید، شما همیشه می توانید آن را بگیرید و از آن بالا بروید و روی آن تاب بخورید. وقتی چیزها را با هم ترکیب می کنید، می توانید این کارهای واقعاً جالب را انجام دهید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Duo P8600 @ 2.40GHz | AMD Phenom II X2 B53 Intel Core2 Duo E8235 @ 2.80GHz | AMD Phenom II X3 700e
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTS 450 (512MB) / AMD Radeon HD 5750 (512MB) NVIDIA GeForce 605 (512MB) / AMD Radeon HD 7730 (512MB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 4 GB

Unravel

09/02/2016
Coldwood Interactive
Electronic Arts
+7
حجم دانلود: 2.29 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۱
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

AMIRABAS13 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ گزارش

سلام من بازی رو دانلود و نصب کردم ولی وقتی می‌خوام برم داخل بازی مینویسه
windows cannot access the specified device ,path,or file. you may not have the appropriate permissions to access the itemاگه میشه بگید باید چیکار کنم تا مشکلم برطرف بشه

پاسخ اپراتور (۲۳ دی ۱۴۰۲)
سلام بازی رو احتمالا تو درایو c ریختید باید به صورت run as admin اجراش کنید.
ارسال پاسخ
1
AmirGamer نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ گزارش

اسم کرکش چیه؟

پاسخ اپراتور (۲۱ مرداد ۱۴۰۲)
سلام فکر میکنم steampunk
ارسال پاسخ