Unravel Two

Unravel Two

گاهی اوقات باید همه چیز را از نـو ساخت
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

Unravel Two یک بازی پلتفرم پازلی است که در سال ۲۰۱۸ توسط Coldwood Interactive توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی حول دو «Yarny»، موجودات کوچک انسانی ساخته شده از نخ متمرکز شده است. این دنباله بازی Unravel 2016 است و در ژوئن 2018 برای پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان و در مارس 2019 برای نینتندو سوییچ منتشر شد.

در حالی که Unravel فقط تک نفره بود، Unravel Two هم یک بازی تک نفره و یک بازی چند نفره است، البته فقط به صورت آفلاین. تمرکز بازی بر روی دو Yarny می باشد که توسط یک یا دو بازیکن قابل کنترل است. این دو باید با همکاری یکدیگر معماها را حل کنند. خط داستانی اصلی بازی در یک جزیره اتفاق می افتد و شامل سطوح چالش اضافی و دشوارتر است.

یک یارنی قرمز در طوفانی در دریا از خانه و صاحبش جدا می شود و با بریده شدن نخ هایش به ساحل کشیده می شود. او در میان کشتی غرق شده با یارنی آبی روبرو می شود و انتهای نخ های این دو بهم متصل شده و یک پیوند را تشکیل می دهند. جرقه ای از اتصال بیرون می آید و هدف مستمر بازی تعقیب آن است. 

یارنی ها وارد راهروی یک خانه فرزندخواندگی می شوند که در آن پسر جوانی تلاش می کند از بزرگسالان بدسرپرست خود فرار کند و یارنی ها با استفاده از جرقه برای تعقیب بزرگسالان به او کمک می کنند. پسری به پنجره اتاق خوابش می زند و او با او از پشت بام فرار می کند. یارنی ها بچه ها را از طریق یک پارک کوچک دنبال می کنند و بزرگترها به شکل سایه هایی تیره با جرقه های قرمز رنگ در می آیند که در صورت برخورد به یارنی ها، آنها را از بین خواهند برد.

یارنی ها در میان جشن های نیمه تابستان در محیطی آفتابی در حومه شهر ظاهر می شوند، اما از آنجایی که بزرگسالان با کودکان بدرفتاری می کنند، محیط تاریک و تهدیدآمیز می شود. یارنی ها از سایه فرار می کنند و همراه با بچه ها از بزرگترها پنهان می شوند. آنها را از طریق جنگل تعقیب می کنند و به سختی فرار می کنند. در حالی که بچه ها در حال بازی و شنا در جنگل شنا هستند، یارنی ها جنگل ها را کاوش می کنند.

در هنگام شب، بزرگسالان با چراغ قوه و سگ های شکاری در یک کارخانه قدیمی به دنبال کودکان می گردند. پسربچه دستگیر و حبس می شود، اما بعداً زمانی که یارنی ها دستگاه ها را دستکاری می کنند، موفق به فرار شده و باعث ایجاد آشفتگی می شوند که حواس بزرگسالان را پرت می کند و بچه ها دوباره به هم می پیوندند. یارنی ها با تعقیب بزرگترها با جرقه به بچه ها کمک می کنند که پنهان شوند و در نهایت از کارخانه خارج شوند. یک کامیون پر از الوار چوبی با یک حصار برقی برخورد می کند و باعث آتش سوزی در جنگل می شود که به ساختمان ها و اصطبل ها سرایت می کند. یارنی ها بچه هایی که در شاخه های جوی آب گیر کرده اند را نجات می دهند. همینطور که یارنی ها در مسیر پیشروی می کنند، شاهد بچه هایی هستند که قبل از نجات خود، اسب های اصطبل را از آتش سوزی نجات می دهند.

در ابتدا، یارنی ها از میان خرابه های جنگل ویران شده توسط آتش سوزی می گذرند و از آسیاب آبی متروکه می گذرند و به تدریج دوباره آن را فعال می کنند و در یک محیط آفتابی آب را به سمت تندبادهای نزدیک دنبال می کنند. در ویدیو نهایی بازی، فانوس دریایی توسط ارواح تاریک احاطه شده است، اما جرقه آنها را دور می کند و گروهی از یارنی ها با اشکال و رنگ های مختلف ظاهر می شوند. آنها با هم جرقه را به مرکز فانوس دریایی می آورند و نور آن احیا می شود و طوفان از آن عبور می کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2120 @ 3.30GHz | AMD FX-4350 Quad-Core Intel Core i5-2300 @ 2.80GHz | AMD FX-6100 Six-Core
حافظه 4 GB 6 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 650 Ti (1GB) / AMD Radeon R7 250X (1GB) NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) / AMD Radeon R9 270 / R7 370 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 8 GB

Unravel Two

09/06/2018
Coldwood Interactive
Electronic Arts
+7
حجم دانلود: 4.36 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۱
۵ | ۱

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Mohsen1358 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ گزارش

سلام وارد بازی نمیشه ارور orange emu64.dll میده با اینکه من اصلا انتی ویروس روی سیستم ندارم .لطفا راهنمایی کنید

ارسال پاسخ
siavasharkantos نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ گزارش

وارده بازی نمیشه این ارورو میده orange Emu64.dll

پاسخ اپراتور (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سلام کرک رور انتی ویروس زده ،انتی ویروس غیر فعال کنید و از چرخ دنده بازنشانی کرک بزنید.
ارسال پاسخ