Driver San Francisco

Driver San Francisco

حالا دلیلی برای کوبیدن به ماشین های دیگر دارید
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

در ادامه سری بازی‌های محبوب Driver، عنوان Driver: San Francisco به بازار آمد. این بازی در ژانر رانندگی است که در عین حال دارای المان‌هایی از ژانر اکشن – ماجراجویی (Action – Adventure) نیز می‌باشد. داستان بازی، مربوط به یک مامور پلیس می‌شود که در پی دستگیری یک خلافکار سابقه‌دار است. در طول این تعقیب و گریز، مامور پلیس دچار یک سانحه شده و به کما می‌رود، اما قابلیت جابجایی (Shift) به او این امکان را می‌دهد تا بتواند با استفاده از افرادی که در سطح شهر، در حال رانندگی هستند، به هدف خود که دستگیری آن جنایتکار است، دست یابد. در طول بازی، بازیکن باید به اهداف تعیین شده برسد. ماموریت‌هایی که بازیکن به آن فرستاده می‌شود، متفاوت هستند و هر یک دارای جذابیت مخصوص بخود می‌باشند. با وجود داستان و صداگذاری‌های با کیفیت، Driver: San Francisco یک تجربه جذاب برای دوست‌داران بازی‌های اکشن، ماجراجویی و رانندگی به حساب می‌آید. 

 

 

بازی شش ماه پس از اتفاقات Driv3r رخ می دهد. با شروع بازی، مشخص شد که John Tanner و Charles Jericho هر دو از تیراندازی در استانبول جان سالم به در برده اند. در گفتگوی مقدماتی بازی بین John  و شریک زندگی‌اش، Tobias Jones، مشخص شد که از آن زمان، هر دو مرد بهبود یافته‌اند و به سانفرانسیسکو منتقل شده‌اند، جایی که او در آنجا زندانی خواهد شد. Tanner او را بهمراه Jones دنبال می کند، چراکه نگران این است که یک فرار برنامه ریزی شده در کار باشد. Jericho در حال حمل و نقل در عقب کامیون زندان نشان داده می شود، اما با کمک قاتل اجیر شده Leila Sharan، که یک هلیکوپتر خبری KEOC را ربوده و یک آرپی جی به سمت کاروان شلیک می کند و بوسیله ی یک ویال اسید در دهان Jericho پنهان شده است، موفق به فرار می شود. Jericho بر نگهبانان چیره می شود و کامیون را می رباید. Tanner و Jones از ماشین تانر شاهد این موضوع هستند و Jericho را تعقیب می کنند زیرا او در خیابان های شهر و در مقابل چشمان آنها در حال فرار است. Tanner در یک کوچه جلوی Jericho رانندگی می‌کند، که ماشین او را در مسیر توسط یک کامیون کوبیده و منجر به تصادف ویرانگری می‌شود که Tanner را به کما می‌برد. قسمت اعظم بازی در کمای Tanner اتفاق می افتد.

 

در حالی که در کما است، تانر به زودی توانایی خود را برای ورود به بدن شخص دیگر و کنترل کامل ذهن آن فرد بدست می آورد. با استفاده از این قدرت عجیب، Tanner به برخی از نوجوانان کمک می کند تا در مسابقات خیابانی برنده شوند تا بتوانند هزینه های دانشگاه خود را بپردازند، به برخی از پلیس های هوشیار کمک می کند تا داروهای تقلبی را از گردش خارج کنند و توانایی های رانندگی خود را به افسران پلیسی که در حال تعقیب مجرمان هستند و در عین حال سعی در کشف نقشه Jericho دارند، می دهد. پس از این که Jericho به دنبال موادی برای ایجاد یک بمب گاز سیانید است، وارد ذهن شخصیت Ordell Williams ، کلاهبردار سطح پایین که سعی دارد از طریق تشکیلات Jericho برای خودش اسم و رسمی بهم بزند، می شود.

 

متأسفانه Tanner متوجه می شود که Jericho نیز قدرتی شبیه به او دارد، و متوجه می شود که وقتی او در بدن Williams نیست، جریکو می تواند کنترل او را به دست بگیرد. زمانی که به عنوان Ordell  مبدل می شود، Leila را به سمت هدفش Tanner می راند. در نهایت، تانر متوجه می شود که در یک دنیای رویایی است که پیام های عجیب و غریب از دنیای واقعی به ذهنش می رسد. قدرت Jericho شدت می گیرد، اما همانطور که در ذهن Jericho است، زمانی که Tanner کنترل ذهنی خود را از شهر به دست می‌گیرد، او بیش از حد قدرت می‌گیرد و شکست می‌خورد. در تجسم ذهنی اتاق بازجویی پلیس، Tanner شروع به زیر سوال بردن Jericho می کند و متوجه می شود که گزارش های خبری از تلویزیون روی تخت بیمارستان واقعی او خواب کما او را تغذیه می کند. از این رو او از یک توطئه بمب گذاری در دنیای واقعی آگاه میشود، اما نتیجه می گیرد که واقعی نیست چون Jericho یک گانگستر است، نه یک تروریست.

 

در نهایت تانر که از کما بیدار می شود، کلید ماشین خود را از Jones می خواهد، که او را به یاد کامیونی می اندازد که ماشین او برخورد کرد. با خروج از ماشین Jones و حرکت به سمت مرکز شهر سانفرانسیسکو که به دلیل تهدید بمب در حال تخلیه است، ابر عظیمی از گاز فوران می کند. Tanner با رانندگی در آن، محکومان فراری را پیدا می کند و این نظریه او را تایید می کند که این یک تهدید واقعی تروریستی نبوده است. جریکو با یک زندانی 30 میلیون دلار معامله کرد تا او را از زندان رها کند. "بمب" در واقع یک پرده ی دودی نمایشی بود. پس از تعقیب، Tanner شاهد به اسکله رفتن Jericho خواهد بود. Jones در یک کامیون نیروی پلیس ظاهر می شود و با تمام سرعت به Jericho می کوبد. این واقعیت که Jericho درست مثل Tanner در ابتدای بازی دچار صانحه شد و آهنگ "Eye for an Eye" که در پس زمینه پخش می شود، نشان می دهد که Jericho هم مثل Tanner از همان ابتدای کار وارد کما شده بوده است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) 32/64 Windows 7 (SP1) 32/64
پردازنده Intel Pentium D 830 @ 3.00GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4400 Intel Core2 Quad Q9450 @ 2.66GHz / AMD Phenom II X4 940
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8500 GT (256MB) | AMD Radeon HD 2400 (256MB) NVIDIA GeForce Go 7600 GT (512MB) | AMD Radeon HD 2600 PRO (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 11 GB

Driver San Francisco

27/09/2011
Ubisoft Reflections
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 4.25 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

امیر علی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ گزارش

عالی‌ترین بازی دنیاست

ارسال پاسخ
1 1
Ghost نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ گزارش

کی میاد پس؟

ارسال پاسخ