SplitSecond

SplitSecond

همه ی چشم ها به نوار قدرت دوخته شده است
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Split/Second که در اروپا با نام Split/Second: Velocityمنتشر شده است، یک بازی ویدئویی مسابقه ای Arcade است که توسط Black Rock Studio توسعه یافته و توسط استودیو Disney Interactive برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شده است. این بازی در 11 مارس 2009 معرفی و در 18 ماه می 2010 منتشر شد. در این بازی، بازیکنان در یک نمایش تلویزیونی واقعیت تخیلی، متشکل از رویدادهای مختلف شرکت می‌کنند، که هر کدام بر روی محیط‌های تخریب ‌پذیر تمرکز می‌کنند که از راه دور توسط اقدامات راننده معروف به «power plays» ایجاد می‌شوند.

 

در Split/Second، بازیکنان در یک برنامه تلویزیونی تخیلی شرکت می کنند که در آن شرکت کنندگان برای پول و شهرت مسابقه می دهند. در طول یک مسابقه، بازیکنان می‌توانند با انجام حرکات نمایشی، مانند پرش و سبقت در هوا، و رانندگی دقیق، مانند مغلوب کردن حریفان و دریفت کردن، نوار قدرت خود که « power plays » نام دارد را پر کنند. همانطور که بازیکنان نوار قدرت خود را پر میکند، رویدادهای خاصی ایجاد می شوند، که موانعی را برای بازیکنان دیگر ایجاد می کنند، میانبرهای موقتی را باز می کنند، یا کل بخش مسیر مسابقه را تغییر می دهند. این محرک ها نیز توسط دیگر مسابقه دهندگان هوش مصنوعی انجام می شود.

 

شدت رویدادهای موجود برای شروع بسته به میزان پر بودن نوار بازیکن متفاوت است. رویدادهای سطح 1 زمانی در دسترس می‌شوند که یک یا دو بخش از سه بخش نوار پر باشد، در حالی که رویدادهای سطح 2 فقط روی یک نوار کامل فعال می‌شوند. مکان‌های رویداد، و وسایل نقلیه‌ای که روی آن‌ها تأثیر می‌گذارند، با نمادهای آبی برای بازی‌های قدرت سطح یک، و نمادهای قرمز برای سطح دو برجسته می‌شوند و بازیکن باید زمان‌بندی دقیق عمل را برای غلبه بر دیگر مسابقه دهندگان تا حد ممکن انجام دهد. هنگامی که یک رویداد سطح یک شروع می شود، بازیکن باید انتخاب کند که آیا رویدادهای سطح اول کمتر مخرب را به محض در دسترس بودن فعال کند یا آنرا ذخیره کند و با پر شدن نوار قابلیت های قویتری به منظور فعال کردن اقدامات سطح بالا بسازد.

 

همچنین power play  های خاصی وجود دارد که می توان از آنها استفاده مجدد کرد، مانند مواد منفجره که از هلیکوپتر رها می شوند، تانکرهای منفجر شده، و میانبرها، اما برخی دیگر از power play  ها قدرت دائمی هستند و فقط یک بار در یک مسابقه می توان از آنها استفاده کرد. استودیو Black Rock همچنین می‌خواست HUD را تا حد امکان ساده کند و تمام عناصر غیرضروری مانند سرعت‌سنج و نقشه مسیر که به دلیل ماهیت پویای مسیر بی‌فایده شده است را تنها با باقی گذاشتن دور موتور روی صفحه نمایش ساده‌تر کند. حالت " Detonator" و " Air Revenge" و همچنین امتیاز هدف در حالت "حمله هوایی" و "بقا")، موقعیتی که بازیکن در آن قرار دارد و دستگاه سنجش قدرت بازی، همگی در پشت ماشین بازیکن قرار گرفته اند تا از آسیب دیدن جلوگیری شود. این بازی همچنین دارای یک حالت چند نفره است که 2 نفره به صورت آفلاین با صفحه تقسیم شده می توانند باهم بازی کنند. 15 آهنگ در بازی استاندارد وجود دارد که اکثر آنها در مجموعه ای به اندازه واقعی یک شهر قرار دارند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium D 830 @ 3.00GHz | AMD Athlon 64 X2 3800+ Intel Core2 Duo E6850 @ 3.00GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6400+
حافظه 2.5 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7600 GS (256MB) / AMD Radeon X1600 (256MB) NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 3870 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 6.5 GB

SplitSecond

18/05/2010
Black Rock Studio
+12
حجم دانلود: 3.51 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄