Battlefield Bad Company 2

Battlefield Bad Company 2

در یک میدان نبرد هر سربازی دلیل خودش رو برای جنگیدن داره
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Battlefield: Bad Company 2 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت سوئدی DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای سیستم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 منتشر شده است. این یک دنباله مستقیم برای Battlefield: Bad Company است و بخشی از سری بازی های Battlefield می باشد. در مارس 2010 در سراسر جهان منتشر شد.

 

این بازی در درجه اول یک Shooter اول شخص در سطح تیمی است که در یک محیط جنگ مدرن ساخته شده است. علاوه بر این، بازی شامل یک Campaign تک نفره است که در آن بازیکن دوباره نقش Preston Marlowe، قهرمان اصلی بازی را بر عهده می‌گیرد. موتور Frostbite 1.5 بازی اجازه می دهد تا تجربه ی جذابی از محیط تخریب پذیر باشی داشته باشید. این بازی با استقبال مثبت منتقدان مواجه شد و میانگین امتیاز 88 را از Aggregator Metacritic برای نسخه های Xbox 360 و PS3 و 87 را برای نسخه PC به دست آورد. این یک موفقیت تجاری شد و از زمان انتشار اولیه بیش از دوازده میلیون نسخه فروخت. 

 

Bad Company 2 در اصل عنوان قبلی این سری را دنبال می‌کند و به بازیکن اجازه می‌دهد تا وسایل نقلیه خاصی از جمله ATV، APC، تانک و هلیکوپتر را کنترل کند. بازیکنان به انواع اسلحه های کمری، تفنگ های دور برد و مسلسل دسترسی دارند. همچنین می توانند بپرند، خم شوند و با سرعت بدوند. آنها می توانند دو اسلحه سنگین و یک سلاح کمری را به همراه نارنجک و سایر تجهیزات حمل کنند. بازیکنان می‌توانند شلیک سریع مختصاتی بدون حدف گیری داشته باشند، اما زوم کردن و استفاده از مگسک، نشانه ی بعلاوه شکل یا دوربین روی اسلحه (بسته به امکان آن سلاح) دقت بسیار بهتری در هنگام تیراندازی ارائه می‌کند.

 

Bad Company 2 به شدت بر محیط های تخریب پذیر تاکید دارد. بخش‌های بزرگی از بیشتر ساختمان‌ها را می‌توان با مواد منفجره ویران کرد و برخی از دیوارها و حصارها زیر رگبار گلوله‌ها شکسته می‌شوند، با موتور فیزیک بازی که به طور واقعی تخریب را شبیه‌سازی می‌کند. این بازی به جای طراحی سیستم نوار سلامت، از سیستم «بازسازی خودکار سلامت» استفاده می‌کند. اگر بازیکن زخمی شده باشد، باید برای بازیابی سلامتی خود فقط کافیست خود را از شلیک های دشمن در امان نگه دارد و پناه بگیرد تا مجدد سلامت او بازسازی شود. بازیکنی که به شدت زخمی شده است، به عنوان مثالی از آسیب خاک و خون را در اطراف لبه‌های صفحه نمایش می‌بیند.

 

Bad Company 2 دارای یک کمپین تک نفره داستان محور است. در بیشتر داستان، بازیکن Preston Marlowe، یکی از اعضای اصلی گروه  " Bad Company " را در دست می گیرد. هر ماموریت به یک سری اهداف تقسیم می‌شود که اغلب با صحنه‌هایی که سبک فیلم‌های جنگی را شبیه‌سازی می‌کنند، در هم آمیخته می‌شوند. در حالی که سایر اعضای Bad Company وارد نبرد می شوند، بازی برای تکمیل اهداف و کشتن بیشتر دشمنان به بازیکن متکی است. اگرچه متحدان کنترل شده توسط رایانه بازیکن هرگز نمی میرند، اما آنها نمی توانند اهداف را انجام دهند. جدای از نبرد پیاده نظام، این کمپین شامل چندین ماموریت است که در آن بازیکن یک وسیله نقلیه را کنترل می کند، یا کنترل یک سلاح نصب شده روی یک خودرو را در حالی که هم تیمی اش خودرو را کنترل می کند، بدست می گیرد.

 

هر سلاح جدید در بازی یک آیتم در نظر گرفته می‌شود، یعنی اولین باری که بازیکن آن نوع سلاح را برمی‌دارد، پیام « Collectable Unlocked » ظاهر می‌شود. همچنین سنسورهایی در طول بازی وجود دارد که بازیکن می‌تواند آنها را بیابد و از بین ببرد - این نیز در آمار بازی ثبت می شود. جعبه های "Supply Drop" در سراسر ماموریت ها پراکنده شده اند، جایی که بازیکن می تواند سلاح ها را مبادله کند و مهمات را دوباره پر کند. جعبه‌های Supply Drop هر سلاح جدیدی که بازیکن در جریان بازی برمی‌دارد را دارا خواهد بود و این سلاح برای ادامه ی بازی همیشه در دسترس خواهد بود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4400 @ 2.00GHz / AMD Sempron LE-1150 Intel Core2 Quad Q9300 @ 2.50GHz / AMD E1-2500 APU
حافظه 2 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7800 GT (256MB) / AMD Radeon X1900 GT (256MB) NVIDIA GeForce GTX 260 (512MB) / AMD Radeon HD 4870 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 15 GB

Battlefield Bad Company 2

02/03/2010
DICE
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 3.12 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Soroushyou نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ گزارش

سلام زیر نویس فارسی دارع؟

پاسخ اپراتور (۱۵ مرداد ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ