Battlefield 1

Battlefield 1

ما شوالیه های آسمان و ارواح صحرا هستیم
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Battlefield 1 یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این دهمین قسمت از سری Battlefield  و اولین ورودی اصلی در این سری از زمان Battlefield 4 در سال 2013 است .این عنوان در اکتبر 2016 برای پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شد.

 Battlefield 1 نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و آنها آن را نسبت به قسمت های قبلی این سری یعنی Battlefield 4 و Battlefield Hardline یک پیشرفت می دانستند. بیشتر ستایش ها مربوط به محیط جنگ جهانی اول، کمپین های تک نفره، تصاویر بصری و طراحی عالی صدا بود. این بازی یک موفقیت تجاری بود و بیش از 15 میلیون نسخه فروخت.

Battlefield 1  مانند بازی های قبلی خود یک بازی تیراندازی اول شخص است که بر کار گروهی تاکید دارد. این بازی در دوره جنگ جهانی اول اتفاق می افتد و از وقایع تاریخی الهام گرفته شده است. بازیکنان می توانند از سلاح های جنگ جهانی اول مانند مسلسل، تفنگ های خودکار و نیمه اتوماتیک، توپخانه، شعله افکن ها و گاز سمی برای مبارزه با دشمنان استفاده کنند. مبارزات فنی مجدداً کار شد و DICE سلاح‌های سرد جدیدی مانند شمشیر، چماق و بیل را وارد بازی کرد. این سلاح ها به سه گروه سنگین، متوسط و سبک تقسیم می شدند.[10] بازیکنان همچنین می توانند کنترل وسایل نقلیه زرهی مختلف از جمله تانک های سبک و سنگین، کامیون های زرهی، اتومبیل ها، قایق های اژدر، هواپیماهای دو و سه هواپیما، قطار زرهی، وسایل نقلیه شناسایی و زپلین کلاس M را در دست بگیرند. محیط های تخریب پذیر و سفارشی سازی سلاح ها، ویژگی های موجود در بازی های قبلی، در Battlefield 1 بازگشته و پویاتر هستند.

طراح دنیای بازی، دانیل برلین، گفت که حالت مبارزات دارای محیط‌های بزرگ‌تر و بازتر نسبت به قسمت‌های قبلی این فرنچایز است، با گزینه‌ها و انتخاب‌های بیشتری از نظر مسیرهای تکمیل سطوح و نحوه شروع مبارزات. بازیکنان می توانند چندین شخصیت را در کمپین کنترل کنند. اگر بازیکن در مقدمه بمیرد، به جای بارگیری مجدد از آخرین محل ذخیره سازی خودکار، کنترل سرباز و نقش دیگری را در دست خواهد گرفت. این نقش ها می تواند از توپچی تانک تا تفنگدار متغیر باشد. بر خلاف نسخه های قبلی، این بازی دارای مجموعه ای از داستان های جنگ های مختلف، شبیه به یک گلچین است.


کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-6600K @ 3.50GHz | AMD FX-6350 Six-Core Intel Core i7-4790 @ 3.60GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7850 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (4GB) / AMD Radeon RX 480 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 50 GB

Battlefield 1

21/10/2016
DICE
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 17.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۵
۵ | ۴

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Farzad.S.GH نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ گزارش

سلام
من بازی رو نصب کردم و بدون مشکل اجرا میشد ولی یه بار که باز کردم فقط صفحه سیاه اورد و کرش کرد و این مشکل همینطوری باقی مونده
ممنون میشم اگه کسی ایده ای داره برای فیکس کردن این مشکل بگه...

ارسال پاسخ
mahdiii1256 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ گزارش

سلام قابیلیت انلاین بازی کردن هم داره ؟///

پاسخ اپراتور (۱۰ مرداد ۱۴۰۲)
سلام خیر.
ارسال پاسخ