Battlefield Hardline

Battlefield Hardline

پلیس سالم بودن کار ساده ای نیست !
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Battlefield: Hardline در سال 2015 با سبک تیراندازی اول شخص (First-person Shooter) به بازار آمد. داستان این بازی به صورتی دنبال می‌شود که بازیکن باید در نقش یک پلیس به درگیری با تبهکاران پرداخته و با قاچاق مواد مخدر و فساد مبارزه کند. 


طراحی بازی به صورتی است که بازیکن در آن می‌تواند از انواع سلاح‌ها استفاده کرده و وسایل نقلیه مختلفی در اختیار داشته باشد که این امر می‌تواند با توجه به گستره بازی، بر جذابیت آن بیفزاید. اما هرچه قدر فضای بازی گسترده بوده و در آن دست بازیکن برای مانور باز باشد، باز هم فضاهای تعیین شده، درگیری‌ها و دستگیری‌ها نیازمند بررسی و تسلط بازیکن به محیط است. از ویژگی های این بازی می توان به استفاده از نشان پلیس برای تسلیم کردن برخی از خلافکاران اشاره کرد، این ویژگی حس یک مامور DEA بودن را بخوبی منتقل می کند. درگیری‌های سنگین زمانی شکل می‌گیرد که بازیکن به علت زیاد بودن تعداد خلافکاران و یا موقعیت های گروگان گیری، موفق نشود مدال خود را نشان داده و تبهکاران را دستگیر کند. موردی که به واقع در این بازی جذابیت همیشگی Battlefield را داراست، درگیری‌های مسلحانه خاص این بازی است و به نظر می‌رسد طرفداران این بازی از این مورد تا حد زیادی می‌توانند راضی باشند. 


استراتژی. سرعت. داستان. اینها ستون‌های اصلی Battlefield™ Hardline هستند، تجربه‌ای متفاوت از مواجه شدن یک پلیس با جنایتکاران. Battlefield Hardline داستان پلیسی خواهد بود که برایش پاپوش درست می شود و برای پاک کردن نام خود به عملیات زیرزمینی می پیوندد. بازی را با روایت دو پلیس شروع می کنیم که پلیس های خوبی هستند و یکی واقعاً می خواهد خودش را ثابت کند. برخی از پلیس ها از موقعیت خود سوء استفاده و به دنبال منافع شخصی خودشان هستند اما شخصیت بازی سعی دارد همواره یک پلیس درست باشد تا بتواند آنطور که باید به نیروی پلیس و شهروندان خدمت کند.


 Battlefield Hardline یک زیرشاخه از مجموعه‌ ی پر آوازه Battlefield است که برخلاف نسخه‌ های قبلی، حال و هوایی جنایی و پلیسی را به جای جبهه‌ های جنگ انتخاب کرده است. داستان بازی Battlefield Hardline با کارگردانی Ian Milham روایتی سریالی و قسمتی دارد. Milham که پیش از این به عنوان کارگردان هنری بازی Dead Space نقش پر رنگی در موفقیت نسخه‌ی دوم آن داشت، حالا سعی در خلق یک داستان سریع و جذاب پليسي را دارد. داستانی که جنبه‌های مختلفی از درام، خشم، هیجان و حتی کمدی را درون خود داشته باشد.

 

در واقع سریع و کند بودن روایت داستان در دل گیم‌ پلی باعث شده تا حس کنید با یک داستان خسته کننده طرف هستید که این‌طور نیست. شخصیت‌ها خوب طراحی شده‌اند و می‌توان ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار کرد. روند کلی داستان از ابتدا تا انتها به شکل بسیار جالبی در دل یک سریال روایت می‌شود. همه چیز شبیه به یک سریال تلویزیونی کوتاه تک فصلی طراحی شده که حاوی ۱۰ قسمت است. جالب اینجاست که اگر در میان بازی از آن خارج شوید، مثل یک تبلیغ تلویزیونی در چند ثانیه اتفاقات هیجان انگیز اپیزود بعدی را خواهید دید. دفعه بعد که برگردید و مشغول ادامه‌ی بازی شوید، قبل از شروع خلاصه‌ای از اتفاقات مهم قبلی را مشاهده خواهید کرد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2370M @ 2.40GHz / AMD Phenom II X4 820 Intel Core2 Quad Q8200 @ 2.33GHz / AMD FX-6300 Six-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 260 (1GB) / AMD Radeon HD 5770 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (1GB) / AMD Radeon R9 290 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 40 GB

Battlefield Hardline

17/03/2015
Visceral Games
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 24.4 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

صدرا موسوی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۲ گزارش

آنلاین میشه بازی کرد؟

پاسخ اپراتور (۳ شهریور ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
pedram82 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ گزارش

سلام و خسته نباشید اقا من عاشق برنامتون شدم❤❤❤ اگه کالاف دیتی مدرن وارفر 2019 هم بزارید دیگه عالی میشه

ارسال پاسخ
1