Call of Duty: Modern Warfare 3

Call of Duty: Modern Warfare 3

دنیایی که تو میشناختی دیگه وجود نداره...
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


 Call of Duty: Modern Warfare 3 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص محصول ۲۰۱۱ است که به طور مشترک توسط Infinity Ward و Sledgehammer Games ساخته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی در سراسر جهان در نوامبر 2011 برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و Wii منتشر شد. این سومین و آخرین قسمت از عنوان Modern Warfare، دنباله مستقیم Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال 2009 و به طور کلی هشتمین قسمت Call of Duty است. نسخه جداگانه ای برای Nintendo DS توسط n-Space ساخته شد، در حالی که Treyarch نسخه ی ارائه شده برای Wii را توسعه داد. در ژاپن، Square Enix بازی را با یک نسخه زیرنویس و دوبله جداگانه منتشر کرد.

 

کمپین بازی از Modern Warfare 2 پیروی می کند و درست پس از اتفاقات ماموریت نهایی آن آغاز می شود. شبیه به Modern Warfare 2، در اطراف Task Force 141 متمرکز شده است که شامل Captain Price، Soap MacTavish و Yuri، یکی از شخصیت های قابل بازی است. آنها در کنار نیروهای دلتا و سرویس هوایی ویژه، به دنبال شکار Vladimir Makarov (نقش منفی اصلی این سه گانه)، یک تروریست روسی که حزب روسیه را رهبری می کند، هستند. او چندین حمله تروریستی را در سرتاسر اروپا رهبری می‌کند و جنگی در مقیاس وسیع راه انداخت.

 

با استفاده از یک نسخه پیشرفته از موتور IW Modern Warfare 2، توسعه بازی در سال 2010 با بیش از یک توسعه دهنده آغاز شد. قبل از توسعه، Jason West و Vince Zampella از بنیانگذاران Infinity Ward شرکت را ترک کردند و Respawn Entertainment را تشکیل دادند. سایر اعضا پس از خروج این دو نفر یا اخراج شده بودند یا شرکت را ترک کرده بودند. Sledgehammer Games به نیروی توسعه Modern Warfare 3 پیوسته بود و Raven Software نیز حالت چند نفره بازی را توسعه می‌داد. پس از فاش شدن اطلاعات دقیق در مورد بازی، چندین تیزر تریلر منتشر شد که هر کدام مکانی را در Campaign بازی به نمایش گذاشتند که منجر به افشای کامل آن شد.

 

بازیکن نقش شخصیت های مختلف را در طول Campaign تک نفره برعهده می گیرد و دیدگاه ها را در طول پیشرفت داستان تغییر می دهد که مانند نسخه های قبلی خود به سه مجموعه ماموریت به نام "Acts" تقسیم می شود. هر ماموریت شامل یک سری اهداف است که بر روی صفحه نمایش نمایش داده می شود که جهت و فاصله بین این اهداف و بازیکن را مشخص می کند. آسیب دیدن بازیکن با تجسم پاشیدن خون یا قرمزی روی صفحه نشان داده می شود. سلامت بازیکن در طول زمان بطور خودکار بازسازی می شود تا زمانی که شخصیت بازیکن برای مدت محدودی از آسیب دیدن خودداری کند و جایی پناه بگیرد. اهداف ماموریت در شرایط مختلف متفاوت است، از رسیدن بازیکن به یک ایست بازرسی خاص، از بین بردن دشمنان در یک مکان مشخص، تا ایستادن در مقابل اسکادران های دشمن، هدایت سلاح های کنترل از راه دور، و کارگذاشتن مواد منفجره در تاسیسات دشمن. بازیکن همچنین توسط سربازان دیگری همراهی می شود که امکان صدور دستور وجود ندارد و بطور هوش مصنوعی و از پیش تعیین شده عمل می کنند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4300 @ 1.80GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000+ Intel Pentium E6600 @ 3.06GHz / AMD Phenom 8750 Triple-Core
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 210 (256MB) / AMD Radeon X1950 GT (256MB) NVIDIA GeForce 8800 GS (512MB) / AMD Mobility Radeon X1900 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 16 GB

Call of Duty: Modern Warfare 3

08/11/2011
Infinity Ward
Activision
+18
حجم دانلود: 17.43 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۸
۵ | ۴.۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

amirhmc79 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ گزارش

سلام بخش مولتی پلیر برای من باز نمیکنه راه حل چیه؟

ارسال پاسخ
AVANS4 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ گزارش

بازی رو میشه انلاین بازی کرد؟

پاسخ اپراتور (۱۵ مرداد ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
علی رستمی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ گزارش

سلام cpu لپ تاپ من Intel(R) Core(TM) i7-13700H 2.40 GHz هست.برای این بازی مناسبه؟

پاسخ اپراتور (۳۰ آذر ۱۴۰۲)
سلام بله اوکیه
ارسال پاسخ
1
MORFIN نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ گزارش

دمتون گرم بابت زحمت هایی که میکشین

ارسال پاسخ
1
VihanMP نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ گزارش

سلام ممنون از اپ فوق حرفه ای تون
چرا دسته گار نمیکنه تو این باری

پاسخ اپراتور (۲۲ شهریور ۱۴۰۲)
سلام ممنون از شما.واقعیت دسته رو تست نکردیم.
ارسال پاسخ
2
Azinsun نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ گزارش

بازی افلاینه یا انلاین؟

پاسخ اپراتور (۱۳ شهریور ۱۴۰۲)
سلام افلاین
ارسال پاسخ
1